Skip to content

הקרב על הטווס

פקח עיריית באר שבע הגיע אמש להחרים טווס שבבעלות תושבת העיר. זו לטענתו תקפה אותו במגרפה והוא ירה בה. המשטרה חוקרת, לטווס שלום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פקח עיריית באר שבע חשוד שירה אמש (שני) בתושבת העיר ופצע אותה קל. הפקח הגיע בלוויית הווטרינר העירוני לבית בעיר על מנת להחרים טווס שהיה ברשות האישה, בת 54. על פי החשד, היא ניסתה למנוע החרמת הטווס שככל הנראה עמד להיות מורדם ולטענתו תקפה אותו במגרפה – הוא ירה בה בפלג גופה התחתון. האישה פונתה לבית החולים סורוקה בעיר במצב בינוני, ונסיבות האירוע נחקרות.

אחד השכנים סיפר על נסיבות הסכסוך שהובילו להחרמת הטווס: "השכנים הזמינו את הפקחים בגלל הטווסים. היא אוהבת ודואגת לבעלי חיים. הייתה לה אפילו עז אבל לקחו אותה. מכירים אותה בשכונה כאחת כזו. הפקח שהגיע התווכח אתה. הוא רצה לקחת לה את הטווסים והיא לא רצתה לתת לו. היא יצאה עם משהו ביד שנראה כמו סכין וירה בה. הוא אמר 'אני אירה בך, אני אירה בך  וירה". בישובים רבים ברחבי הארץ נאסרת החזקת טווסים על ידי הרשויות בטענה שהטווסים המשמעים קולות צריחה גבוהים בלילות מפריעים למנוחת התושבים.

צוות מד"א שהגיע למקום פינה את אוהבת החיות לבית החולים סורוקה בעיר. מהמשטרה נמסר כי פקח עירייה שהיה בעת מילוי תפקידו ירה לעבר תושבת העיר, והיא נפגעה בפלג גופה התחתון. כוח משטרתי הגיע למקום ונסיבות האירוע בחקירה. מעיריית באר שבע  נמסר כי באירוע היה מעורב וטרינר עירוני. "עיריית באר שבע תמתין לתוצאות חקירת המשטרה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן