Skip to content

המשטרה: מותה של המתנחלת מ-"מבוא דותן"– התאבדות

אישה בת 40 תושבת ההתנחלות שנה קץ לחייה בירי מאקדח לאחר שגרושה ובתה הסיעוה לביתה. הגרוש נכלא ומעצרו הוארך ליומיים. הלילה שוחרר הגרוש לאחר שהובהר סופית כי האישה שמה קץ לחייה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בהמשך לחקירת מקרה המוות בירייה של אישה (בשנות ה40 לחייה ) תושבת התנחלות מבוא דותן במוצאי שבת ה- 3.9.2016. בה נעצר בן זוגה לשעבר כחשוד בהריגתה ומעצרו הוארך ונחקר ביומיים האחרונים, לאחר חקירה מאומצת הוסר החשד.
משטרת ש"י הודיעה הבוקר (שלישי) כי החשד כלפיו הוסר לאחר חקירה מאומצת ומקצועית להגיע לחקר האמת תוך פגיעה מינימאלית עד כמה שניתן בזכויות הפרט.  בהתאם לחקירה "הגיעו החוקרים למסקנה כי הוא אינו חשוד ברצח ולכן שוחרר הלילה. סיבת המוות ככול הנראה התאבדות", לשון ההודעה.
החשד לרצח של אישה בידי בן זוגה לשעבר הוסתר כביכול מהציבור ופורסם בידי המשטרה רק יממה לאחר האירוע. האירוע התרחש במוצאי השבת בהתנחלות מבוא דותן שבשומרון. שוטרים שהוזעקו לאחת הדירות ביישוב מצאו את סיגל נוי אלמוג – מורה במקצועה, בשנות ה-40 לחייה כשהיא ירויה. צוותי מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותה במקום, ובמהלך החקירה עלה חשד כי בן זוגה לשעבר, הגרוש, ארז אולצ'יק, בן 52, ביצע את הירי. הוא הסביר כי לאחר שהביא את גרושתו לביתה יחד עם בתו, בעודו מתכונן לנסיעה חזרה כשהוא ברכבו, נשמעה ירייה.

אתר חדשות טען: המשטרה מסתירה במכוון מידע מהציבור בהכוונת המפכ"ל
עם פרסום הידיעה בסמוך להארכת מעצר הגרוש ביום ראשון השבוע, נטען באתר וואלה  כי ברוח מדיניות המפכ"ל רנ"צ רוני אלשיך, הוסתר המידע מהציבור למשך 24 שעות עד רגע הארכת המעצר של הגרוש שטען לחפותו. האתר תקף את המשטרה וטען כי המידע הוסתר במכוון מהציבור ולראייה ניצחת הביא את המקרה וכך לטענתו הוכח כי רנ"צ אלשייך מנחה את פיקודיו לחסות מידע מעייני הציבור בנוסח ארגון השב"כ ממנו בא.

דובר משטרת ש"י רפ"ק דוד אסרף התרעם על כך והסביר כי לאחר חקירה לילית שהחלה בליל שבת והסתיימה בסמוך להבאתו להארכת מעצר של החשוד, טרם הוחלט באם יש מקום לעצרו ולהביאו להארכת מעצר. רק לאחר שהוחלט להותירו במעצר כדי להמשיך בחקירה, יצאה הודעה בנושא לציבור. הדובר ציין כי ידה של המשטרה לא קלה על ההדק והיא מבצעת את תפקידה ברגישות הנדרשת. כאמור הבוקר הסתבר כי הרגישות הייתה מוצדקת לאחר שהמשטרה החליטה לשחרר את הגרוש זאת לאחר שהובהר סופית כי האישה התאבדה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן