Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 08 בספטמבר, 2016

אמריקן אולטרא, עיקרון ההחלפה, ולא נותר אף אחד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 אמריקן אולטרא | American Ultra, ערוץ Yes4 

בחור צעיר וסטלן כבד שחי בעיירה שקטה וקטנה אינו יודע שהוא למעשה נכס ממשלתי שאומן על ידי ה-CIA ותוכנן לשמש כמכונת הריגה. אך כשהסוכנות מסמנת אותו בתור מטרה והוא מיועד לחיסול, עליו להתמודד עם המחסלים הטובים והמקצוענים ביותר, תוך שהוא שולף אינסטינקטים שלא ידע שקיימים בו. העלילה רק ממשיכה להסתבך כאשר עליו גם להציל את חיי חברתו. שחקנים: ג'סי אייזנברג, קריסטן סטיוארט. במאי: נימה נוריזדה. ארה"ב, 2015. הרעיון הבסיסי לסרט יפה, אך נראה כאילו אייזנברג גילם את דמותו על סמים, והסרט רחוק מלהגשים את הפוטנציאל שלו. ציון: 

22:15 עקרון ההחלפה, ערוץ Hot3 

סדרה חדשה. אטלס (ליאור אשכנזי) הוא הומלס מתבודד וחסר כל, שנפלט מרצונו אל רחובות תל אביב. יום אחד הוא נשאב בניגוד לרצונו בחזרה לחייו הישנים, בעקבות התאבדותו של אסיר עולם שהוא הביא להרשעתו… ההתאבדות מעלה אצל אטלס נשכחות, ומכריחה אותו להתמודד בפעם הראשונה עם המערכות בהן מאס: המשטרה, הפרקליטות והסנגוריה הציבורית. אל אטלס מצטרפת דיתה (ליאת הר לב), פרקליטה צעירה ומופנמת רגע לפני שהייתה אמורה לסגור את תיק ההתאבדות מבלי לעשות יותר מדי בעיות. בדרכם עומדים, דן דה לנגה (מוריס כהן) קצין משטרה וחבר הנפש של אטלס וחבורה שלמה של אנשי מערכת החוק, שסוגרים שורות ולא נותנים לאמת שהולכת ונחשפת לבלבל אותם. אטלס ודיתה, מונעים על ידי רצון משותף לרדוף צדק ולתקן עיוות דין, מצליחים לחשוף את האמת מאחורי ההתאבדות של העציר, אבל פותחים תיבת פנדורה שבתוכה שמור סוד אפל שראשיתו באירוע שקרה לפני עשור. הרבה גופות יערמו בדרך עד שאטלס יגלה את האמת שחתר אליה ובו זמנית ברח ממנה בכל כוחו: שהעבר לא מת, ולעולם גם לא עובר. אבל האם חשיפת האמת שווה את מחיר הגילוי? והאם רדיפת צדק באמת מסוגלת לתקן את עוולות העולם? עוד מככבים: מוני מושונוב,סמדר קילצ'ינסקי, נווה צור, אילנית בן יעקב. יוצרים: נוח סטולמן ("תמרות עשן") ועודד דוידוף ("תמרות עשן", "הכל דבש").

22:50 ולא נותר אף אחד | And Then There Were None, ערוץ Yes Oh 

מיני סדרה עתירת כוכבים. מותחן מסתורין בשלושה חלקים, המבוסס על ספרה של אגתה כריסטי, בעל השם הזהה. ביום חם באוגוסט, בסוף שנות ה-30 של המאה הקודמת, מוזמנים שמונה אנשים, כולם זרים אחד לשני, לאי קטן ומבודד לחופי דבון, אנגליה, על ידי מר וגברת אוון. האורחים מתמקמים באחוזה בעזרתם של שני משרתים שנשכרו לאחרונה, תומס ואת'ל רוג'רס, אך המארחים נעדרים מן המקום. כשהאורחים יושבים לסעוד, הם מבחינים במרכז השולחן בעשר דמויות של חיילים, מסודרות במעגל, ממש כמו בשיר הילדים על עשרה חיילים המתים בצורות שונות ומחרידות עד ש'לא נותר אף אחד'. זמן קצר לאחר מכן, אחד האורחים מת מהרעלה ומאוחר יותר נרצחים עוד ועוד מבאי הבית, בדיוק כמו בשיר, ובכל פעם, הרוצח מסיר חייל אחד משולחן האוכל. האורחים הנותרים מחליטים לעבוד יחד, לפתור את התעלומה ולמצוא את הרוצח לפני שלא ישאר אף אחד. בין כוכבי הסדרה: צ'ארלס דאנס ("משחקי הכס"), סאם ניל, אנה מקסוול מרטין, טובי סטיבנס, איידן טרנר, מירנדה רי'צארדסון. האדפטציה, בידי הכותבת שרה פלפס ("כסא ריק", "תקוות גדולות"). ציון איי.אם.די.בי.: 8.1/10, עגבניות רקובות: 90%/100%, מטה-קריטיק: 82/100. הסדרה בנויה היטב, ואף מפתיעה לקראת סופה. כל הדמויות בנויות לעומק ובהחלט מעוררות עניין. עם זאת, יש לצפות לקצב התפתחות של סדרה בריטית ולא אמריקנית. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן