Skip to content

הרצח בג'וליס: נחשף סרטון המתעד את שלבי הריגתו של הקבלן בידי ראש מועצת ג'וליס

בסרטון נראה הקבלן נבאוני מגיע ברכבו שולף מה שנראה כמוט ברזל ותוקף את סלמאן עמר הישוב ברכבו. עמר יוצא מרכבו ויורה בקבלן למוות. הבוקר הוצת מבנה השייך למשפחת עמאר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רצח מוניר נבואני (45) קבלן תושב ג'וליס שבצפון, נחשף הערב (רביעי) בסרטון ווידאו שתיעד את המקרה. בסרטון נראה נבאוני מגיע ברכבו  בסמוך להגעת ראש המועצה סלמאן עמאר ברכבו לחנייה שליד המועצה.  נבאוני יוצא זועם מרכבו, מניף את ידו לעבר ראש המועצה כאומר, חכה, חכה.
בשלב זה הוא מוציא מוט ברזל מתא המטען של רכבו, ניגש לרכב ראש המועצה ומתחיל לחבוט בו ומנפץ את שמשת הרכב של דלת הנהג ופוגע בזגוגית הקדמית. בשלב זה ראש המועצה יוצא מרכבו ויורה בקבלן ככל הנראה מספר פעמים.

כתוצאה מהירי נפצע נבאוני פצעים קשים ולפרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, לא נותר אלא לקבוע את מותו. עמאר עזב את המקום ואחרי כשעתים הגיע עם פרקליטו לתחנת משטרת עכו והסגיר את עצמו.
הרוחות בכפר הדרוזי שבגליל המערבי סערו ומשלחת ראשי רשויות ומכובדים דרקוזים שהגיעו לכפר הגיעו להסכמה כי גברי משפחתו של ראש המועצה יעזבו את הכפר לחודש ימים כשוועדת המכובדים תנסה להביא לידי סולחה בין משפחת הנרצח למשפחת עמאר.

ראש המועצה אוחז באקדח מול הקבלן (צילום מסך)
ראש המועצה אוחז באקדח מול הקבלן (צילום מסך)
המבנה שהוצת (צילום: דוברות מחוץ חוף מכבי האש)
המבנה שהוצת (צילום: דוברות מחוץ חוף מכבי האש)

הבוקר בסמוך לשעה 04:00 הוצת בניין המשמש את עמותת "עמירים", השייכת למשפחת עמאר. חוקר דליקות מטעם הרשות לכבאות והצלה מחוז חוף, רשף הרצל אהרון אישר כי מדובר בהצתה, בבניין השייך לעמותה העוסקת בעידוד חינוך וספורט בקרב צעירי הכפר.
אתמול התקיימה בג'וליס הלווייתו של נבואני. כאלף בני אדם השתתפו בהלוויה, בהם סגן השר איוב קרא (הליכוד), ח"כ חמד עמאר (ישראל ביתנו), מואפק טריף המנהיג הרוחני של העדה הדרוזית בישראל ובן הכפר, וכן שייחים וראשי מועצות דרוזיות מכל רחבי הארץ. ניידות משטרה הגיעו לאבטח את ביתו של ראש המועצה, שבו שוהות אמו ואחיותיו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן