Skip to content

5 טון גז פיראטי נחשפו במתחמי גז ב-3 כפרים בצפון

300 בלוני גז בגדלים שונים ומתקן למילוי גז נלכדו אתמול בפשיטת משטרה בסכנין, דיר חנא וכפר מנדא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במסגרת המאמץ למניעת הפצת בלוני גז על ידי עוסקים בלתי מורשים במילוי והתקנת גז בבתים ועסקים פרטיים, פשטו אתמול (רביעי) שוטרי משטרת ישראל ומשרד התשתיות הלאומיות על מתחמי גז פיראטים בסכנין, כפר מנדא ודיר חנא שבצפון.
בחיפוש שבוצע ב-6 מתחמים שונים, פעלו השוטרים על פי צווי חיפוש בחשד כי מאוחסנים במקום באופן לא מורשה בלוני גז באזור מאוכלס, נתפסו כאמור כ: 300 מיכלי גז (בישול) בגדלים שונים שהכילו 5 טון גז ובנוסף מתקן  למילוי גז  למיכלים.

5 טון גז ב 300 מיכלים (צילום: חטיבת דובר המשטרה)
5 טון גז ב 300 מיכלים (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

4 חשודים שבחצרותיהם נחשפו מצבורי הגז נחקרו על ידי פקחי מנהל הגז במשרד התשתיות בחשד להחזקת מיכלי גז ללא אמצעי בטיחות המהווים סכנה ממשית לציבור ו 3 חשודים נחקרו בחשד כי ניהלו עסקים ללא רישיונות ניהול עסק כחוק. מצבורי הגז שנחשפו הועברו לטיפול משרד התשתיות הלאומיות.

פעילות זו מצטרפת לשורת פעילויות אכיפה נחושות של המשטרה בשיתוף גופי אכיפה שונים בתחומי מחוז צפון רק בשבוע החולף בוצעו שיתופי פעולה עם: משרד הבריאות, משרד החקלאות, בחשיפת בשר שאינו ראוי למאכל אדם, רשות המיסים, ועדות לתכנון ובנייה כנגד מבנים שנבנו ללא היתר וכאמור עם משרד התשתיות. ממשטרת ישראל נמסר כי "יחד עם מנהל הגז והדלק במשרד התשתיות תמשיך המשטרה במאבק המשותף כנגד הטיפול הלא מורשה בגז המהווה סכנה חמורה וממשית לשלום הציבור וביטחונו."

.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן