Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 11 בספטמבר, 2016

הבית הטוב ינצח 3, 11 בספטמבר: 15 שנה אחרי, אמא עם רובה: החיים בליגה להגנה יהודית, זמנים מודרנים, מייביס!, האקס המשוגע שלי 3, אין לו אלוהים, פורטלנדיה 6, 102 דקות ששינו את אמריקה: 15 שנה אחרי, שקרים שסיפרתי לאהובי 3, קריסלי יודע מה טוב, סאונדברייקינג, רק יין, בני וג'ון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:10 הבית הטוב ינצח May The Best House Win 3 | 3, ערוץ החיים הטובים 

ארבעה מתמודדים יארחו זה את זה בבתים שעיצבו וימתינו לשיפוטם של המתחרים. לאחר שיבחנו בקפידה כל חדר ופינה בבית יעניק כל אחד מהמתמודדים ציון כולל ואת וחוות דעת לקונית. עם תום הסבב ישובו המתחרים לבתיהם, שם ימתינו להן המעטפות עם הציונים שניתנו להם. המעטפה הרביעית תכיל את התוצאות הסופיות ואת שמו של בעל הבית המנצח, שיזכה בפרס כפסי על סך 1000 פאונד.

21:00 ן11 בספטמבר: 15 שנה אחרי i15 Septembers Later, ערוץ ההיסטוריה 

15 שנה לאחר מתקפת הטרור של ארגון אל-קעידה על ארה"ב, תעודה זו כוללת ראיונות מרגשים וחושפת סיפורים רבי-עוצמה מאירועי ה-11 בספטמבר 2001, אך נתגלו רק זמן רב לאחר מכן. הסיפורים הללו, משמשים כפסיפס המסייע להרכבת תמונה מלאה של היום שלא יישכח לעולם. כולל ראיונות עם ג'ורג' וו. בוש, דיק צ'ייני, דונלד ראמספלד,רודי ג'וליאני, מייקל בלומברג, והעיתונאים דן ראת'ר וטום ברוקאו.

22:00 אמא עם רובה: החיים בליגה להגנה יהודית | Mother with a Gun: Life in the Jewish Defense League, ערוץ Yes דוקו 

בתחילת שנות השבעים, שֶלי, נערה יהודייה מבית טוב בקליפורניה, נמלטת מהציפיות המשפחתיות ומצטרפת לארגון הטרור הכי פעיל באמריקה בזמנו – ה-JDL – הליגה להגנה יהודית. מטרתו של הארגון, שהוקם על ידי הרב מאיר כהנא, היא 'למנוע שואה נוספת, וכל האמצעים כשרים'. ב-JDL היא מתאהבת בדובר הארגון – אֶרְוְו רובין. הם מתחתנים. כהנא ממנה אותו ליורשו כמנהל הארגון ועוזב לישראל (בישראל יקים כהנא את הגרסה הישראלית ל-JDL – תנועת כ"ך, שהסמל שלה התבסס על זה של ה-JDL – אגרוף בתוך מגן דוד). כשהיא צוללת לְעולם שהולך על הקו הדק שבין אקטיביזם לבין טרוריזם, שלי מתמודדת עם הריחוק והניכור ממשפחתה, עם מעקבים של ה-FBI, עם מאסרים ומיתות אלימות של חבריה ושל בעלה. אחרי מות בעלה, שלי לוקחת את הפיקוד על הארגון, במשותף עם בנה ארי, עד שגם הוא מוצא את מותו. היום, שלי היא אמא בת 60 המתגוררת בפרברי LA ועדיין עומדת בראש הארגון – והיא נותנת לנו הצצה מרתקת ומטרידה לעולם הקיצוני של הטרור היהודי באמריקה. בימוי: ג'ף דניאלס. 80 דקות, אוסטרליה, 2016.

22:00 זמנים מודרניים | Modern Times, ערוץ Yes3 

הקומדיה החברתית המפורסמת, ובה נווד עובד במפעל גדול עד ששגרת העבודה מוציאה אותו מדעתו באחת הסצנות הגדולות והמצוטטות בתולדות הקולנוע. שחקנים: צ'רלי צ'פלין, פולט גודארד. במאי: צ'רלי צ'פלין. ארה"ב, 1936. סלפסטיק שהקדים את זמנו, ובמובן מסוים גם את ימינו. פוליטיקה צינית ומלאת הומור חכם. ציון: 

22:00 מייביס! | ן!Mavis, ערוץ 8 

סיפורה של זוכת פרסי הגראמי, מייביס סטייפלס, מזמרי סטייפלס, להקת הגוספל המשפחתית שהייתה קיימת קרוב לחמישים שנה עד מותו של אב המשפחה, פופס סטייפלס. זהו הסרט הדוקומנטרי הראשון על אגדת הגוספל ולוחמת זכויות האזרח האיקונית – ומשפחתה. משירי החופש של שנות ה-60 ולהיטי שנות ה-70', לשיתופי הפעולה המקוריים עם פרינס ואלבומיה האחרונים עם ג'ף טווידי. מייביס נשארה נאמנה לשורשיה, נשארה קרוב למשפחתה והעניקה השראה למליוני אנשים ברחבי העולם. בסרט ניתן לראות קטעי ארכיון נדירים, קטעים בלתי נשכחים מהופעות ושיחות עם חברים וסובבים. ארה"ב, 2016.

22:00 האקס המשוגע שלי 3 | My Crazy Ex 3, ערוץ לייפטיים 

עונה חדשה לסדרה החושפת את הדייטים הכי מוזרים והסטיות הכי משונות המסתתרות מאחורי החיוך המקסים. והכל כמובן מבוסס על דברים שקרו באמת.

22:00 אין לו אלוהים Impastor, ערוץ Hot גולד 

הקומדיה השחורה של רשת TV Land ואולפני CBS, נוצרה על ידי כריסטופר ויין ("גוד לאק צ'ארלי", "ספינת האהבה", "כנפיים"). מייקל רוזנבאום ("סמולוויל") משמש כמפיק וגם מככב בתפקיד הראשי – באדי דובס, מכור להימורים שחובותיו הכבדים דוחקים אותו לשים קץ לחייו. רגע לפני שהוא מממש את איומו לקפוץ מגשר, מגיע למקום כומר שמנסה לשכנע אותו לחזור בו – ובעצמו נופל אל מותו. באדי מזהה את ההזדמנות וגונב את זהותו של הכומר הגיי, שהיה בדרכו לכנסייה חדשה בעיר קטנה. הוא משאיר מאחוריו את חברתו הברמנית (פוראיימי גרסיה, "דקסטר") ומתחיל חיים חדשים – גונב גראס מילדים, עוזר לבני נוער חרמנים והופך לעמוד התווך של התהילה. האם הוא יצליח לשמור על הפסאדה הזו, או שהעבר יחזור לרדוף אותו? לצידו של רוזנבאום מככבים בסדרה – שכבר חודשה לעונה נוספת – גם מירסאה מונרו ("אפיזודס"), מייק קוסינסקי, שרה רו ("המפץ הגדול", "איסטוויק") ועוד. ציון איי.אם.די.בי.: 7.6/10, עגבניות רקובות: 33%/100%, מטה-קריטיק: 49/100

22:25 פורטלנדיה 6 Portlandia 6, ערוץ Hot דרמה 

סדרת מערכונים חוזרת לעונה שישית. העונה יגיעו להתארח בסדרה נטשה ליון ("כתום זה השחור החדש"), יוצר "משפחה בהפרעה" – מיץ' הורוביץ, סטיב בושמי ("אימפריית הפשע", "פארגו"), לואי סי.קיי ("לואי"), ג'יליאן בל ("רחוב ג'אמפ 22"), זואי קרביץ ("אקס-מן: ההתחלה"), קומיל נאנג'יאני ("עמק הסיליקון"), קווין קוריגן ("השתולים") וביטסי טולוך ("גרים"). גם קייל מקלאכלן ("טווין פיקס"), ישוב לתפקידו כראש העיר של פורטלנד.

22:30 102 דקות ששינו את אמריקה: 15 שנה אחרי | i102 Minutes That Changed America: 15th Anniversary, ערוץ ההיסטוריה 

גרסה עדכנית ומורחבת לספיישל זוכה פרס האמי, בהפקת היוצרים האחראים לתעודה המקורית, שהמשיכו ללקט סיפורים ועדויות הקשורות ליום ששינה את אמריקה לעד. הגירסה החדשה כוללת 18 דקות נוספות, החושפות מידע חדש ומעניקות הקשר רחב יותר לחומר הגלם רב-העוצמה על המתועד על המרקע, וראיונות עם אנשים שהונצחו בפוטאג' המקורי. התעודה כוללת קטעי וידאו מלמעלה מ-100 מקורות שונים, ערוכים בקפידה על-פי סדר כרונולוגי, כש-102 הדקות מתייחסות לזמן שבין ההתנגשות במגדל הראשון של מרכז הסחר העולמי לבין התמוטטות המגדל השני. ללא קריינות או דברי פרשנות במהלכו, הספיישל מורכב מקטעי וידאו שצילמו חובבים לצד קטעי וידאו מקצועיים, מעניקים לצופים חוויה רגשית חזקה ביותר.

22:45 שקרים שסיפרתי לאהובי 3 | I Love You But I Lied 3, ערוץ לייפטיים 

הדוקו-דרמה חוזרת עם שקרים חדשים, סיפורים שערורייתיים על בגידה ורמאות. בין הסיפורים ניתקל באחיות שהופרדו בלידתן ומגלות שיש להן יותר במשותף ממה שציפו, אישה שניהלה רומן עם גבר נשוי ואחרי הפרידה מתחילה לצאת עם הבן שלו שצעיר ממנה ביותר מעשור, נער מסיבות עשיר שמסתבך עם סחטנית ומסכן את המוניטין המשפחתי שלו ובסוף מתברר לו שאימא שלו היא שמשכה את החוטים ועוד רבים ומפתיעים.

22:50 קריסלי יודע מה טוב | Chrisley Knows Best, ערוץ החיים הטובים 

סדרת ריאליטי מצליחה העוקבת אחר הפטריארך האמיד טוד קריסלי ומשפחתו. קריסלי, איש נדל"ן שבנה את האימפרייה שלו בשתי ידיו, מנהל את משפחתו כמו את עסקיו: ביד רמה ובכוחנות. אין פרט בשגרת הבית שנעלם מעיניו הבוחנות והוא דואג שחוקיו ייאכפו בכל רגע נתון. ביולי השנה הוחלט כי הסדרה תשוב לעונה חמישית.

23:00 סאונדברייקינג Soundbreaking, ערוץ 8 

סדרה חדשה המספקת מבט מעמיק על אומנות ההקלטה ועל חלוצי תעשיית המוסיקה והזמרים המפורסמים ביותר בכל הזמנים, מהביטלס, דייוויד בואי ועד ביונסה ואדל. בהשתתפות: אריק קלפטון, פול מקרטני, ג'וני מיטשל, אלטון ג'ון, בי בי קינג, קווינסי ג'ונס ועוד. ארה"ב / בריטניה, 2016. 8 פרקים, 50 דקות כל אחד.

23:15 רק יין | The Wine Show, ערוץ החיים הטובים 

השחקן הבריטי, מת'יו גוד ("האישה הטובה", "אחוזת דאונטון", "משחק החיקוי") חובר אל השחקן הוולשי, מת'יו ריס ("האמריקנים", "משחק באש") למסע יינות גלובלי. השניים אוהבים יין, רק שאינם בטוחים איזה יין בדיוק הם אוהבים. משימתם לגילוי היינות הטובים בעולם ייקח אותם אל קצוות תבל (גם לישראל!) בלווית מומחי היין, ג'ו פאטוריני, אמיליה סינגר והשפית גיזי ארסקין.

23:30 בני וג'ון | Benny & Joon, ערוץ Yes3 

מערכת יחסים שובת לב שנרקמת בין צעיר חריג, אך מקסים, לבחורה לא יציבה, למורת רוחה של אחיה המגונן יתר על המידה. שחקנים: ג'וני דפ, מרי סטיוארט מסטרסון,איידן קווין, ג'וליאן מור. במאי: ג'רמיה ס. צ'צ'יק. ארה"ב, 1993. דפ מנסה לחקות את באסטר קיטון וצ'רלי צ'פלין, בקומדיה דרמתית משעשעת ונחמדה. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן