Skip to content

הרוג רביעי אותר באתר אסון קריסת החניון ברמת החייל

כוחות יחידת החילוץ בפיקוד העורף הצליחו לאתר הבוקר הרוג נוסף בחניון שקרס ברמת החייל בתל אביב. מניין ההרוגים באסון ברמת החייל בתל אביב עלה ל 4. אנשי החילוץ ממשיכים במאמצים להגיע לשני נעדרים נוספים באתר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יחידות החילוץ של פיקוד העורף וזק"א אתרו הבוקר (שישי) גופה נוספת, הרביעית במספר, באתר אסון התמוטטות החניון ברמת החייל ופועלים לחלצה מהאתר. במקום מצאו סימנים למיקום הרוג נוסף, אך הוא טרם  זוהה.
דובר מד"א  זכי הלר מסר כי "צוותי מד"א המאבטחים רפואית את כוחות החילוץ בשטח אתר הרס מאסון קריסת החניון ברמת החייל בתל אביב, ממשיכים לפעול ברצף בשטח ולסייע בחיפושים אחר הנעדרים שלכודים בהריסות בתקווה שימצאו ניצולים.  מתחילת האירוע קבעו צוותי מד"א את מותם של  3 גברים (שחולצו ביומיים הראשונים), העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים בלינסון, תל השומר, איכילוב וולפסון 23 פצועים". עד כה זוהו שלושת ההרוגים באסון: אולג יעקובוב, בן 60 מתל אביב,  עאהד רימאווי, בן 34 מבית רימא ודניס דיאצ'נקו, בן 28 מאוקראינה.

צילומים: דן בר דב
צילומים: דן בר דב

החניון שברחוב הברזל ברמת החייל שבתל אביב, קרס השבוע ביום שני בבוקר. בתחילה אותרו שני הרוגים במקום. בהמשך אותרה גופה נוספת והבוקר אותרה הגופה הרביעית. ארבע שעות אחרי ההתמוטטות שוחחו המחלצים עם שניים מהלכודים בסלולר ושמעו צעקות, אבל לאחר מכן הקשר עמם אבד.  כוחות ההצלה ממשיכים במאמץ לאתר שני נעדרים נוספים.
באתר הבנייה, שמוקם על ידי החברות אפריקה ישראל ודניה סיבוס, התבצעו עבודות עבור חניון שנבנה עבור חברת אחוזת חוף, חברה בת של עיריית תל אביב-יפו. לפי אתר העירייה, החניון אמור היה להבינות בארבעה מפלסים בשטח של כ-17 אלף מ"ר. הפרויקט החל בנובמבר 2014 וכי הוא היה אמור להסתיים בתחילת 2017. מנכ"ל דניה סיבוס, רונן גינזבורג, הסביר אתמול בדיון חרום שנערך וועדת עבו דה והרווחה של הכנסת ואמר: אמר: "לא נסתיר, ניתן את כל החומר והמידע. למרות שהדיון מתרכז בנושא בטיחות בעבודה, המקרה הזה לא קשור לאירוע בטיחות בעבודה. החניון עמד שבועיים או שלושה ממסירה ויש פה כמו שנאמר כפי שנראה כשל הנדסי, זה לא נושא של בטיחות."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן