Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 12 בספטמבר, 2016

בייבי בום ארה"ב, אני ג'וני קאש, מרעיון למיליון, יום בחיי 8
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 בייבי בום ארה"ב | One Born Every Minute, ערוץ הבריאות 

הגרסה האמריקנית לדוקו-ריאליטי מבריטניה (שזכתה גם לגרסה ישראלית, "בייבי בום"). מבט חד פעמי אל המתחולל במחלקת היולדות של בית החולים ריברסייד מתודיסט בקולומביה, אוהיו. כ-40 מצלמות תתעדנה את דרמות הלידה המרגשות ביותר: רגעי ההכנה, הקושי וההתעלות ייארגו במרבד אנושי של סיפורי חיים מרתקים.

22:00 אני ג'וני קאש | I am Johnny Cash, ערוץ 8 

סיפור הקריירה של הזמר האגדי, ג'וני קאש, שכונה: האיש בשחור. החל מילדותו בעוני בשדות הכותנה ואהבתו למוזיקת גוספל, דרך ההצלחה המדהימה לה הוא זכה בתחילת הקריירה, המלחמה שלו למען החלשים והנדכאים של החברה, דרך נקודת השפל בקריירה שלו והקמבק הגדול. בסרט ראיונות מקוריים שצולמו עם משפחתו, חבריו ומגוון רחב של כוכבים בינלאומיים מתעשיית המוסיקה והבידור, תוך שילוב פסקול שיריו המפורסמים ביותר של קאש. עוד נראים לראשונה בסרט תמונות משפחתיות, קטעי וידאו של הופעותיו וצילום של חפציו האישיים. בין המשתתפים: שריל קרואו, קיד רוק, קרלין קרטר, וילי נלסון ועוד. בריטניה, 2015.

22:00 מרעיון למיליון | Make Me a Millionaire Inventor, ערוץ החיים הטובים 

מסע בחיפוש אחר רעיונות בעלי פוטנציאל מסחרי יוצא דופן. ההוגים האלמוניים שיקבלו הזדמנות נוספת לממש את חלומם. לאלו שייבחרו יינתנו המאשבים והזמן לפיתוח הפרוייקט משלב הקונספט, הבנייה, הבחינה והליטוש הסופי.

22:30 יום בחיי 8, ערוץ Hot בידור ישראלי 

סדרה החושפת את החיים האמיתיים של הכוכבים שמגיעים למקומות חדשים ומפתיעים. ימים בחייהם של נועה קירל, שי חי, עדן בן זקן, רוסלנה רודינה, ניבר מדר, סטטיק ובן אל, טום באום, חן מזרחי וכל הצוות של "ארץ נהדרת".


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן