Skip to content

כלא אשל: אסיר חמאס חפר מנהרה עד סמוך לחומה ונלכד עם חבילות סלולריים

האסיר זחל דרך תעלה אל אזור הקרוב לחומה ונלכד. בחיפוש שנערך באזור נמצאו חבילות שהכילו עשרות טלפונים סלולריים. הוא נלקח לחקירה על ידי כוחות הביטחון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הבוקר (שבת), הודות לאמצעי האבטחה וערנות סוהרים, זוהה אסיר כשהוא שוהה מחוץ לאגף בו הוא כלוא ומצוי באזור החומה של כלא אשל הסמוך לבאר שבע. האסיר נלכד, נעצר ובחיפוש בסביבתו נמצאו חבילות שהכילו טלפונים סלולריים, כרטיסי סים וחלקי טלפון.

צילום הסלולריים: אתר החדשות צבע אדום MivzakLive-vert - צילום החומה מאתר השב"ס
צילום הסלולריים: אתר החדשות צבע אדום MivzakLive-vert - צילום החומה מאתר השב"ס

הבוקר הבחינו הסוהרים  באסיר כשהוא שוהה באזור הקרוב לחומת הכלא בו אסור לו לשהות. מבירור פרטים ראשוני הובהר כי האסיר, אסיר בטחוני חבר חמאס, זחל דרך תעלה שחפר מתחת למחסן בו הוא הורשה לשהות אל האזור שליד חומת הכלא ואסף חבילות שהושלכו מעל החומה לאזור הקרוב אליה על ידי אלמונים.
מיד עם זיהויו על ידי הסוהרים,  צוות סוהרים הגיעו למקום ועצר אותו כשבמקביל כוחות נוספים שהוזעקו למקום, פתחו בסריקות שבהן נמצאו מספר חבילות אשר הושלכו לתוך שטח בית הסוהר מעבר לחומה.
לאחר בדיקה הוברר כי בתוך החבילות נמצאו 29 טלפונים סלולריים, כמות גדולה של סימים וחלקי טלפון נוספים. אסף ליברטי דובר שב"ס מסר כי: בעקבות התקרית בוצע תחקיר ראשוני במקום וננקטו פעולות אבטחה. כמו כן בוצע חיפוש באגף חמאס

1 Comment

  1. גורן
    12 בספטמבר 2016 @ 8:09

    בזיון היכן המצלמות היכן התצפיתנים שעל המגדלים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן