Skip to content

כשהטירוף רץ במשפחה

האיש מכר לעמך ישראל את המומחיות שלו בבטחון, עליה כבר העידו כל ראשי המערכת כקשקוש מוחלט, הללו, כולם בעלי עיטורים, נסיון, הישגים וידע הכריזו קבל עם ועידה שנתניהו מסוכן למדינת ישראל, והוקעו כבוגדים על ידי עדת מעריציו החפים, כנראה, מכל פעילות מוחית, שכן אם הזיכרון דפוק, ההגיון מת, ויכולת ניתוח מידע עובדתי מוחלט מחוסלת הרי […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בנימין נתניהו, והעידו על כך מומחים מכל התחומים, מסוכן, לכלכלת ישראל, לבטחון ישראל, ליחסי החוץ שלה ומעמדה בעולם, לבריאות תושביה ורווחתם, לחינוך ילדיה (אלו שישארו בחיים אחרי כל מלחמות ביבי).

רדוף - בנימין נתניהו - אילוסטרציה: עמית מנדלזון

האיש שהופקד על מדינת ישראל, בחסות מיעוט מצביעים וריבוי טפילים, פרק את החברה הישראלית, המשוסעת במילא, לגורמים ראשוניים, תוך ניצול חרדותיו של כל שבט ושבט, ויהודים, ברוך השם, חרדתיים במיוחד. הוא הקיף את עצמו בחבורת מטורפים (במקרה הטוב) אוסף דגנרטים (במקרה הפחות טוב) וערימה של אינטרסנטים מושחתים (במקרה הרע). חלקם נוהים אחריו בהערצה, אחרים מפחד, והאחרונים מתוך תקווה שגם הם יוכלו לתחוב ידם לכיסו המדולדל של הציבור.

אף אחד לא היווה מעולם סיכון של ממש עבור נתניהו ואלו שאפף אותם ריח של שאפתנות  נערפו ללא רחם (גדעון סהר, סילבן שלום ועוד…) אבל פרנויה נוטה להעמיק כמו כל מחלת נפש, כשלא מטפלים בה. כך מצא עצמו גולם חסר כריזמה או יכולת כמו ישראל כץ עם סימני נשיכה על ווריד הצוואר לקול מצהלות החרדים.

בנימין נתניהו בוגר ה- MIT, מה שהכשיר אותו למכור רהיטים, חס וחלילה לא לנהל כלום. רק עם ישראל יכול לקנות רהיטים מחורבנים מלא יוצלח, שהתובנה היחידה שיש לו היא שאין הבדל בין רהיט מטבח, חדר שינה או איטריה ארוכה ואכזרית, כשהלקוח טמבל.

האיש מכר לעמך ישראל את המומחיות שלו בבטחון, עליה כבר העידו כל ראשי המערכת כקשקוש מוחלט, הללו, כולם בעלי עיטורים, נסיון, הישגים וידע הכריזו קבל עם ועידה שנתניהו מסוכן למדינת ישראל, והוקעו כבוגדים על ידי עדת מעריציו החפים, כנראה, מכל פעילות מוחית, שכן אם הזיכרון דפוק, ההגיון מת, ויכולת ניתוח מידע עובדתי מוחלט מחוסלת הרי שזה הזמן להכריז על מוות קליני.

נתניהו גם איננו חזק בהסטוריה אבל ניחן בדמיון מפותח, הרי לא רבים יכולים להעיד על כך שראו חיילים בריטים עוד בטרם היוולדם. בטח שבטח לא להעיד על תוכנה של פגישה בין היטלר למופתי, לאחרונה מסתבר שהוא לא ממש תפס את המושג טיהור אתני. אולי זו הסיבה שהוא מתקשה לראות להיכן הוא גורר את מדינת ישראל (ואת עצמו) אחרי הכל מי שלא מכיר את ההסטוריה נידון לחזור עליה, וזה כבר מפחיד.

נתניהו איננו מבין דבר וחצי דבר בכלכלה, גם על כך העידו מיטב המומחים, אבל הוא מבין בכסף בעיקר כזה שנכנס לחשבון הבנק שלו ומסרב לצאת, לכן הוא דואג שתנועת המזומנים תהיה "תעבורה נכנסת" בלבד ולא ממש אכפת לו אם מדובר בכספי ציבור או כספם של שועי עולם. לראשונים הוא לא חייב כלום (מסתבר) ואחרונים הוא כבר יספק את הסחורה שכן היא במילא על חשבון הראשונים. אחרי הכל איש מכירות טוב דואג רק לעמלה. ולא ממש אכפת לו להוציא למכירה את אימו.

בניגוד לגראוצ'ו מרקס שיש לו עקרונות ואם לא ימצאו בעיניך יש לו אחרים. לנתניהו אין עקרונות וכמוכר רהיטים הוא מעריך מאוד את הכסא עליו הוא יושב ויגן עליו בחירוף נפש.

החיים לצידה של מטורפת נשמעים די הגיוניים עבור אדם שיצא מדעתו ואיננו מתכנן לחזור. גם שיתופה בעניינים הרי גורל אינם בגדר הפתעה גדולה , עוד מטורף, פחות מטורף, מה זה משנה למה בנט וליברמן שפויים? ואולי פשוט נוח לו, לנתניהו, בחברת מטורפים מסתבר אליבא דנתניהו שלא רק שהכסא נוח יותר כנראה החברה די נעימה. אז מה אם הדבר היחיד שחסר בספסלי הקואליציה זה כותונות כפיה עם רצועות חזקות ומחסום פה.

נתניהו פשיסט, אבל לא מתוך אידיאולוגיה, ספק אם הוא מבין את משמעות המילה. הוא פשיסט מתוך חרדה ההולכת ומתעצמת כמו אצל כל חולה נפש ללא תרופות. וכל צעד ושעל כל נאום כל החלטה נועדו להרחיק את היום בו יופרד ישבנו מהכיסא באמצעים כירורגיים כואבים. הוא אולי מטורף אבל בהחלט לא טיפש והוא יודע שהכסא הבא יהיה שרפרף נמוך במעשייהו. ואולי הוא פשוט עגל המסרב להפרד מפטמת אימו השדופה. שכן היום בו יאלץ מר נתניהו לשלם על ארוחותיו יהיה היום הקשה ביותר בחייו, היום בו הוא יגלה מה פרוש המילה ארנק בעברית.

שגעון גדלות הוא תופעת לוואי של מנהיגים מטורפים, אחרי שנים של השתנה על אנשים הדורשים עוד ועוד גם נתניהו מאמין שמדובר ביין לבן מבציר משובח.

בניימין נתניהו הוא אפס מסוכן וחולה נפש שמקומו במוסד סגור לצד זוגתו (שתחיה ותמרר את חייו כמו שזה מרר את חיי אזרחי מדינת ישראל). אסור לו להסתובב חופשי שכן במדינה בה יש רוב לפרנואידים, דתיים, גזענים וסתם גנבים וחלאות, הרי שמוצא פיו ההזוי מוצא אוזן קשבת.

3 Comments

  1. אביב המבין
    18 בספטמבר 2016 @ 17:01

    שמתם לב שביבי עיוור מזה כמה שנים?!
    הוא קורא ממש מדפים כאשר כל דף מכיל משפט אחד בלבד. לא כראש פרק אלה שורה בדף עד כדי כך גדול הוא צריך.
    אבל כמו שלא היסכים שיצלמו אותו עם גבס ככה הוא לא מוכן להודות שהוא עיוור.
    כמו כל השליטים הפשיסטים!

  2. גידי
    13 בספטמבר 2016 @ 10:29

    עמית. הפעם אני נהנה מכל המחמאות שאתה מעתיר על ראשי שחף מכל פעילות מוחית, זיכרון דפוק, ההגיון מת, ויכולת ניתוח מידע עובדתי מוחלט מחוסלת , מוות קליני. מאירות עניים התובנות החדשות שלך לגבי המצב בארץ ,אני מעריץ את כל מומחי הביטחון והכלכלה שאתה נר לרגליהם.
    ולבסוף אומר שאני מסכים לכל מילה ומילה שלך ,הכי התחברתי לזה שנתניהו ממרר את חיי האזרחים הנאמנים של המדינה…

  3. גורן
    13 בספטמבר 2016 @ 9:57

    אם נעשה סיכום בשורה התחתונה, מצב ישראל מעולם לא היה יותר טוב מבחינה כלכלית ישראל במצב הרבה יותר טוב מכמה וכמה מדינות אירופאיות נאורות, השקועות בבעיות כלכליות קשות ואלה לא מדינות הקימות 68 שניים כמו מדינת ישראל מצב האבטלה מהנמוכים בעולם, גם מצבינו הבינלאומי לא רע ראש הממשלה מבקר במדינות אירופה וגם פוטין הזמין אותו בנושאי המלחמה בטרור ישראל נחשבת למספר אחד בעולם כל מדינות אירופה פונות לישראל בהקשר למלחמה בטרור האסלאמי ,בזמנו טענו שישראל תבודד גם מביקור להקות מחול עשרות אומנים הגיעו לארץ למרות מסע הפחדה
    בכל מדינה ובכול שלטון יש תמיד מה לשפר מי יכנס לנעליו הרצוג ? נו באמת האיש יבש אין לו כריזמה אפילו במפלגתו לא רואים בו מנהיג נזכרתי בנושא הסיוע הצבאי כולם הזהירו שבגלל נתניהו ישראל לא תקבל את מלוא הקיף הסיוע והינה דווקא אובמה הגדיל את הסיוע הצבאי לישראל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן