Skip to content

שני 12 ספטמבר 2016 (בוקר)

תחזית מזג אוויר היום: מעונן חלקית עד נאה. תחול ירידה של הטמפרטורות. הלילה: מעונן חלקית שלישי: מעונן חלקית וייעשה נאה ותחול ירידה קלה נוספת בטמפרטורות והן תהיינה רגילות בעונה. רביעי: ללא שינוי ניכר במזג האוויר. חמישי: נאה ללא שינוי ניכר בטמפרטורות. פלילי צלבי קרס רוססו על קירות בית כנסת בירושלים * נפתחה חקירה שחקן כדורגל […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תחזית מזג אוויר
היום: מעונן חלקית עד נאה. תחול ירידה של הטמפרטורות. הלילה: מעונן חלקית

שלישי: מעונן חלקית וייעשה נאה ותחול ירידה קלה נוספת בטמפרטורות והן תהיינה רגילות בעונה.

רביעי: ללא שינוי ניכר במזג האוויר.

חמישי: נאה ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

פלילי

צלבי קרס רוססו על קירות בית כנסת בירושלים * נפתחה חקירה
שחקן כדורגל לשעבר בליגה הלאומית חשוד כי זייף מסמכים ושכנע פושטי רגל לקבל הלוואות מהבנק בתמורה ל 25% מסכום ההלוואה שיקבלו
תושב אשדוד מואשם כי הצית את עסק בת זוגו לעבר. הוא נלכד הודות למצלמות אבטחה בתחנת דלק בה רכש את הבנזין ששימשו להצתה

פוליטי

יריב לוין: המריבות בליכוד יביאו להחלפת השלטון

חה"כ אכרם חסוֻן (כולנו) נגד שר הביטחון  ליברמן: מסייע ל"ג'בהת א-נוסרא" * לדבריו לוחמי הארגון הג'יהדיסטי "מתמקמים במקומות שצה"ל תקף לפני כן את הצבא הסורי" ומקבלים סיוע לוגיסטי ורפואי מישראל. * לשכת ליברמן: דברים אבסורדיים של ח"כ אלמוני

שינוי בחוק v15: קמפיין של עמותה בזמן בחירות יוגבל למאה אלף שקל * הצעת החוק, שנועדה להגביל את יכולתן של עמותות לקיים קמפיינים פוליטיים בימי בחירות, תעלה בקרוב לדיון בוועדה מיוחדת בכנסת. לעמותות נקבעה תקרת תרומות גבוהה יותר משל מפלגות (הארץ)

מדיני

שגריר ארה"ב בישראל: הסכם הסיוע יכסה את צורכי הביטחון של ישראל עד 2029 * לדבריו, הסכם הסיוע הכלכלי שיתפרס על פני עשור – קרוב לפרסום

– בעוד שגריר ארה"ב בישראל טוען כי חבילת הסיוע האמריקנית לישראל תהיה הגדולה בהיסטוריה, ב"וושינגטון פוסט" דיווחו כי אחד מבכירי המפלגה הרפובליקנית סירב להסכים לתנאים שהציב הממשל – ובכך מעכב את החתימה על המסמך שעליו שני הצדדים מסכימים (חדשות2)

אבו-מאזן: "ישראל אינה מעוניינת להתקדם כחוט השערה בדרך השלום"

יועצו של טראמפ מצדד בנתניהו: הפלסטינים מעוניינים בטיהור אתני של יהודים * יועצו של המועמד לנשיאות בעניין יחסי ישראל-ארה"ב אמר ל"הארץ" כי ממשל אובמה צריך להתבייש בתגובתו לדברי נתניהו, וכי אין פלא שמשרד החוץ האמריקאי איבד את אמינותו באזור (הארץ)

אבו מאזן הגיב לראשונה על סרטון "הטיהור האתני": "משבי רוח רעילים" * אבו מאזן: "ממשלת ישראל היא זו שמבצעת טיהור אתני והורגת בכוונה תחילה"

חמאס: "נאבקים בנאציזם החדש" * עצרת בעזה לציון חג הקורבן עמדה בסימן להמשך המאבק "לטיהור פלסטין מטומאת הכיבוש". (ערוץ7)

ביטחוני

בואדי פרעה נתפסו כ-100 ק"ג חומרי גלם להכנת חומר נפץ

היום יחל תרגיל מטכ"לי של צה"ל בכל רחבי הארץ * התרגיל יסתיים מחר * תורגש תנועה ערה ברחבי הארץ
במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל באיו"ש 4 מבוקשים החשודים בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוהב"ט.

בבנימין- בבית רימא נעצר מבוקש.

בעציון- בסעיר נעצרו 2 מבוקשים.

ביהודה- ביטא נעצר מבוקש.

המבוקשים הועברו לחקירת כוהב"ט.

בנוסף, במהלך הלילה תפסו כוח צה"ל, שב"כ ומג"ב בכפר ואדי פרעה שבחטיבה המרחבית "שומרון", 100 ק"ג חומרי גלם להכנת חומר נפץ ו- 1.5 ליטרים של חומר נפץ מאולתר. החומרים שנתפסו הועברו לכוהב״ט.

כמו כן, במהלך סריקות אמל"ח בכפר בית עווא שבחטיבה המרחבית "יהודה", תפסו כוח צה"ל ומשטרת מחוז ש"י 2 מטעני צינור ו-2 בקבוקי תבערה. חבלנים נטרלו את האמל"ח באופן מבוקר ולאחר מכן האמל"ח הועבר להמשך טיפול כוהב"ט.

חוץ

הבחירות בארה"ב: קלינטון שהתמוטטה אתמול בטקס הזכרון לפיגועי ה-11בספטמבר שבה לביתה

קלינטון ביטלה את אירועי הבחירות שלה ליומיים הקרובים * קלינטון ביטלה מסע קמפיין לקליפורניה: "בגלל דלקת הריאות"

– עילפון, מעידה ושעה וחצי של דממת אלחוט מהפמליה: ל"אירוע הרפואי" של קלינטון עלולות להיות השלכות פוליטיות קשות עבורה. בצוות הרפואי מנסים להרגיע: "אובחנה כחולה בדלקת ריאות ביום שישי האחרון". * לפי הרופאה, המחלה אובחנה ביום שישי ומאז מטופלת המועמדת לנשיאות באמצעות אנטיביוטיקה. לדבריה, קלינטון שחשה ברע אתמול "מחלימה כעת בקצב משביע רצון"

– בריאותה של קלינטון הפכה לנושא מכריע במרוץ לנשיאות: אם עד כה יכלו אנשי צוותה של המתמודדת הדמוקרטית לנשיאות לפטור בצחוק את השאלות על מצבה, העובדה שהתמוטטה באירוע מתוקשר כל כך, שבוע בלבד לאחר אירוע בריאותי נוסף, לא מותירה להם עוד אפשרות כזאת (nrg)

***פרשנות***: אפקט יוניליוור: אף אם המועמדת בת ה68 תצליח להוכיח לציבור כי אירוע ההתמוטטות שחוותה ביממה האחרונה, הינה חד פעמית. יקשה עליה להוכיח לציבור שאין עוד אירועים רפואיים אשר היא מסתירה זאת מהם, אלא א"כ תלך על הליך של גילוי מלא., עם זאת בניגוד ליוניליוור שהסתירה מידע מהציבור בדברים הקשורים לבריאותו של הציבור, כך נראה כי הדבר נסלח יותר * אבל, הלכה למעשה, תחושת רחמים, לפעמים יכולה לגרום לאדם לתמוך בחלש יותר, במקביל, יש כעת לברר גם יותר על תפקיד המועמד לסגן הנשיאות של המפלגה הדמוקרטית, אשר יכהן כנשיא במידה ויקרה ח"ו משהו לאחר הבחירות.

בריטניה: עוזרו של קורבין: כיתוב בעברית נראה לו ציוני מדי * המפלגה הכחישה נמרצות את טענתו של יועץ המדיניות לשעבר של יושב ראש הלייבור, שהתלונן כי קיבל הוראה להסיר את המילים 'חג כשר ושמח' בעברית מברכת הפסח של מנהיג המפלגה, בשל החשש מתגובות של תומכיו (nrg)

הודו: שוטר ושבעה חמושים נהרגו בקרבות בקשמיר

כווית: משרד ההגנה האמריקני הודיע כי חייל אמריקני נהרג בכווית

סוריה: שעות לפני תחילתה של הפסקת האש בסוריה: 17 ארגוני מורדים אומרים כי לא יצייתו

קוריאה: צפון קוריאה: 133 בני אדם נהרגו ו-395 מוגדרים נעדרים בעקבות שיטפונות שפוקדים את המדינה. (ynet)

– דרום קוריאה: צפון קוריאה ערוכה לקראת ניסוי גרעיני נוסף

-דיווח: ארה"ב עיכבה משלוח מפציצים לאזור קוריאה הדרומית

– דיווח: שר החוץ של קוריאה הצפונית הגיע לביקור בסין

חדשות

בי"ח זיו: נעץ בגודל סנטימטר הוצא וחולץ מריאותיו של ילד בן 13

יצומצם השימוש במניעת מפגש עם עו"ד בידי כחות הביטחון

צרכנות

ככה נלחמים בסוכר? תנובה השיקה מעדן עם 6.5 כפיות סוכר * החברה יצאה במסע פרסום נרחב שבו הדגישה את נזקי הסוכר וטענה כי הפחיתה 989 טונה סוכר ממוצריה * תנובה: "ביצענו הפחתות סוכר בקטגוריות בסיסיות ובדגש על מוצרים לילדים; YOLO הוא מעדן חלב שמיועד למבוגרים" (דה מרקר)

מקומי

פצוע קשה ובינוני בתאונת דרכים בין רוכב אופניים לאופנוע בירושלים

חרדים ורכבת ישראל

סערת השבת, פרויקטים רבים נוספים מתוכננים להיות מבוצעים בשבתות הקרובים ברכבת ישראל * החרדים: "חילולי השבת מתבצעים באישור הממשלה הנוכחית" * בין היתר מתוכננות עבודות בשבתות לצורך ביצוע עבודות חשמול הרכבת * כזכור, מיום שני הקרוב, הרכבת תושבת בכל אופן * בראיון לגלובס אומר הסגן לענייני תשתיות של הממונה על התקציבים באוצר, אודי אדירי: "פרויקט חשמול הרכבת מבוסס על עבודה בשבת" * על השאלה: יש לכם פסק הלכה שזה פיקוח נפש?, ענה: "זה פרויקט מאוד חיוני. התועלות שלו אדירות. לא רק מבחינת זיהום האוויר ונוחות הנסיעה. החשמול יאפשר להכפיל את כמות הרכבות בשעה. אי אפשר לתת פתרון לכל הרכבות הנוספות שיגיעו לתל אביב מבית שאן, עפולה, ירושלים ושדרות – בלי חשמול"

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן