Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 15 בספטמבר, 2016

לרקוד כמו ביונסה 3, די.בי. קופר: תיק סגור?, טאטלר, קווין: הלהקה שהפכה לאגדה, הסיפור הלא ייאמן של אלכס לואיס, דפיקה בדלת, הורים בחיתולים, סאות'פארק 20
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:30 לרקוד כמו ביונסה 3 | !Bring It, ערוץ Yes דרמה 

עונה חדשה לסדרת ריאליטי הריקוד, אחות ל-"רקדניות קטנות", שחודשה כבר המתרחשת בעיר ג'קסון במיסיסיפי. הסדרה עוקבת אחרי בית הספר למקצועות ריקוד ההיפ-הופ של המאמנת דיאנה ויליאמס, ולהקת הבובות הרוקדות שלה, הכולל שתי קבוצות מגילאי 10 ועד 17. הלהקה מתחרה בתחרויות היפ-הופ ארציות, כשבכל מקצה שתי להקות מתחרות אחת בשניה. מיס די קשוחה אבל הוגנת – אין לה סבלנות לאמהות מתערבות או למי שלא נותנת מאה אחוז מעצמה – ואין לה בעיה להגיד את זה בפנים…

21:45 די.בי. קופר: תיק סגור? ?D.B. Cooper: Case Closed, ערוץ ההיסטוריה 

אחת מפרשיות הפשע המפורסמות ביותר בהיסטוריה של ארה"ב. כשרק ביולי 2016, הודיע הבולשת הפדרלית של ארה"ב, ה-FBI, כי הוא סוגר באופן רשמי את תיק החקירה בנושא, שנמשכה לא פחות 45 שנה; דמותו של די.בי. קופר, שודד השחקים האגדי שמעולם לא נתפס, כבר הפכה לחלק מהתרבות האמריקנית. הסרט התיעודי כולל גישה חסרת תקדים לחקירת ה-FBI, לרבות הצצה בלעדית על הראיות שהיו לסוכנות הפדרלית בתיק זה. כמו כן, במהלך הסרט, חוקר FBI לשעבר וכתב פלילי חוקרים בעצמם את המקרה, וחושפים לראשונה מידע חדש באמצעות ראיונות בלעדיים עם עשרות מומחים לנושא – כולל האנשים היחידים שראו את השודד האגדי פנים מול פנים. במקביל לכך, בלש פרטי המצויד בצוות של ארבעים חוקרים, חושף את ממצאי חקירתו הממושכת בנושא, שמסקנותיה מבטיחות לעורר תדהמה.

21:50 טאטלר Inside Tatler, ערוץ החיים הטובים

כבר למעלה משלוש מאות שנה שהמגזין הבריטי 'טאטלר' משמש תנ"ך לחברה הגבוהה הבריטית. המגזין לא רק מתעד את אורחות חייהם של האליטות, הוא גם מכתיב את האופנות והאירועים השנתיים הנוצצים ביותר. הסדרה תיקח אותנו אל חדר המערכת של המגזין הוותיק בעולם. אנו נפגוש את העורכת קייט רירדון, ונעקוב אחר חודשיו הראשונים של הרכש החדש, הכתב מת'יו בל.

22:00 קווין: הלהקה שהפכה לאגדה Queen: Rags to Rhapsody, ערוץ 8 

XXXXX

לציון 4 עשורים ליציאת האלבום רפסודיה בוהמית (Bohemian Rhapsody), הסרט נכנס אל מעמקי הארכיון של להקת קווין ומספר את סיפורה, החל מימיה כלהקה הנאבקת לקיים הופעות בפאבים ומכללות ועד שהפכה ללהקה מספר אחת בבריטניה. בריטניה, 2015.

22:00 דויטשלנד 83' | Deutschland '83, ערוץ Hot פלוס 

סדרת מתח תקופתית, פרי יצירתם של בני הזוג אנה ווינגר וג'ורג' ווינגר, סופרת אמריקנית ממוצא יהודי (מחברת הרומן 'This Must Be The Place') ומפיק טלוויזיה גרמני, המתרחשת – כפי שמרמז שמה – בברלין בשנת 1983. קו-פרודוקציה בין רשת SundanceTV ו-RTL, וגם הסדרה הראשונה בשפה הגרמנית המשודרת ברשת אמריקנית. במזרח ברלין של תחילת שנות השמונים, חייל צעיר בשם מרטין ראוך (ג'ונאס ניי, "Hirngespinster") מגויס על ידי דודתו לאונורה (מריה שרדר) ומסתנן לצד המערבי של החומה כמרגל מטעם השטאזי. תחת השם הבדוי מוריץ סטאם, מרטין מנסה לחשוף את הסודות של צבא ברלין המערבית ונאט"ו ומגלה כי העולם החדש והלא-מוכר אליו הגיע צופן בחובו גם שפע פיתויים חדשים ובלתי צפויים. לצידם מככבת נבחרת מרשימה של שחקנים גרמנים, ביניהם סילבסטר גרות' ("ממזרים חסרי כבוד"), אולריך נות'ן ("הנרי הרביעי"), סוניה גרהארט, אלכסנדר בייר ("הרשות החמישית"), קארינה נ. ווייס ("גנבת הספרים") ולודוויג טרפטה. ציון איי.אם.די.בי.: 8.2/10, עגבניות רקובות: 100%/100%, מטה-קריטיק: 79/100

22:00 הסיפור הלא ייאמן של אלכס לואיס | The Extraordinary Story of Alex Lewis, ערוץ Yes דוקו 

בנובמבר 2013, אלכס לואיס, 34, אב לילד בן 3, חטף הצטננות. ההצטננות התפתחה – באופן נדיר – להרעלת דם ולתסמונת הלם רעלי. האיברים שלו חדלו מלתפקד והוא בילה שבוע בטיפול נמרץ כשהוא מחוסר הכרה. החיידק הקטלני שתקף את גופו הביא לתוצאות מזוויעות: כדי להציל את חייו הרופאים החליטו לקטוע את שתי ידיו, את שתי רגליו, וחלקים מאפּוֹ ומשפתיו. כנגד כל הסיכויים (הרופאים נתנו לו סיכוי של 3% לצאת בחיים), אלכס נשאר בחיים, אלא שכשהוא מתעורר, הוא מבין שחייו התהפכו על פניהם. עד מהרה התברר שהשיקום הפיזי לא היה האתגר הגדול ביותר של לואיס. היה זה דווקא לשקם את היחסים עם בת זוגו לוסי ולזכות בחזרה באהבתו של סאם, בנו בן השלוש, שרצה את אביו הקודם והמתָפקד בחזרה. במשך שנתיים תמימות – החל מימים ספורים מאז שאיבד את גפיו וחלק מפרצופו – תיעד הבמאי ליאונדו מצ'אדו את הסיפור הלא ייאמן והמרגש עד דמעות של אדם שחותר, בתעצומות נפש בלתי-נתפסות, לבנות מחדש את חייו, את מערכת היחסים שלו, את גופו; של אדם שבְּנוֹ האהוב לא מוכן לתת נשיקה לפניו המעוותות. זהו סרט שלוכד את סיפורו של אדם שמשיב לעצמו את האישיות והזהות שלו כאב וכבן-זוג, שהופך סיטואציה נוראה לניצחון אנושי. 48 דקות, אנגליה, 2016.

22:00 דפיקה בדלת | Knock Knock, ערוץ Yes2 

מותחן אירוטי. על דלתו של איש משפחה שנשאר לבדו בבית דופקות באישון לילה שתי צעירות הנראות במצוקה. הוא מכניס אותן לביתו והן בתגובה מפתות אותו והופכות את חייו לגיהנום. שחקנים: קיאנו ריבס, לורנזה איזו. במאי: אלי רות' ("הוסטל"). ארה"ב, 2015. שחקן הוליוודי כשרוני נקלע לסרט עם עלילה שטוחה, החוזרת על עצמה ונופלת בכל חור קלישיאתי וציורי. ציון: 

22:00 הורים בחיתולים | i9 Months Later, ערוץ הבריאות 

מעקב מרגש אחר חמישה זוגות היוצאים למסע המאתגר בחייהם, המסע אל ההורות. התיעוד יחל בשלביו האחרונים של ההריון ויסקור את ששת החודשים הראשונים לאחר הלידה. הפורמט החדשני יספק גישה חסרת תקדים לשגרת חייהם של ההורים הטריים. המצלמות תהיינה שם בכל רגע: משלב הציפיות האידיליות עד למציאות הבלתי צפויה של הלידה; מהלילות הלבנים ועד לסדקים בזוגיות, מהמשברים לתחושת האהבה הבלתי נשלטת.

22:30 סאות'פארק 20 | 20 South Park, ערוץ Hot קומדי סנטרל 

סדרת האנימציה המצליחה של קומדי סנטרל – עושה שוב היסטוריה וחוזרת לעונה ה-20 שלה. הצלחתה הבטיחה להם חוזה לשלוש עונות נוספות, עד שנת 2019.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן