Skip to content

רביעי 14 ספטמבר 2016 (בוקר)

תחזית יום (רביעי): הטמפרטורות ללא שינוי ניכר והם יהיו רגילות לעונה. יהיה מעונן חלקית עד בהיר. עומס חום קל עד בינוני צפוי בשעות הצהריים ברוב אזורי הארץ. בעמקי המזרח צפוי עומס חום בינוני עד כבד. עוצמת וכיוון רוח בשעות הבוקר תנשב רוח משתנה 0-10 קמ"ש. בשעות הצהריים ינשבו רוחות משתנות 15-25 קמ"ש. י-ם: 18-28, ת"א: […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תחזית
יום (רביעי): הטמפרטורות ללא שינוי ניכר והם יהיו רגילות לעונה. יהיה מעונן חלקית עד בהיר. עומס חום קל עד בינוני צפוי בשעות הצהריים ברוב אזורי הארץ. בעמקי המזרח צפוי עומס חום בינוני עד כבד. עוצמת וכיוון רוח בשעות הבוקר תנשב רוח משתנה 0-10 קמ"ש. בשעות הצהריים ינשבו רוחות משתנות 15-25 קמ"ש.
י-ם: 18-28, ת"א: 24-30,
אשקלון: 23-27, חיפה: 23-28,
בא"ש: 19-32, צפת: 18-28,
אריאל: 18-28, מודיעין: 21-30,
טבריה: 26-36, אילת: 26-38.
מצב הים:
חופי ים התיכון: 29 טמפ', רוח מערבית עד צפון מערבית, מהירות הרוח 15 עד 25 קמ"ש, גובה הגלים 50 עד 90 ס"מ, מצב הים גלי.
חופי הכינרת: 30 טמפ', רוח דרום מערבית עד צפון מערבית, מהירות הרוח 15 עד 30 קמ"ש, גובה הגלים 30 עד 60 ס"מ, מצב הים נוח עד גלי.
חופי אילת: 26 טמפ', רוח צפונית עד צפון מזרחית, מהירות הרוח 25 עד 40 קמ"ש, גובה הגלים 20 עד 40 ס"מ, מצב הים נוח.
יום חמישי: הטמפרטורות ללא שינוי ויהיו רגילות לעונה. יהיה בהיר בדרך כלל. עומס חום קל עד בינוני צפוי בשעות הצהריים ברוב אזורי הארץ. בעמקי המזרח צפוי עומס חום בינוני עד כבד. עוצמת וכיוון רוח בשעות הבוקר תנשב רוח משתנה 0-10 קמ"ש. בשעות הצהריים ינשבו רוחות משתנות 15-30 קמ"ש.
י-ם: 18-28, ת"א: 24-30,
אשקלון: 23-27, חיפה: 23-28,
בא"ש: 19-32, צפת: 18-28,
אריאל: 18-28, מודיעין: 21-30,
טבריה: 26-36, אילת: 26-38.
יום שישי: הטמפרטורות ירדו מעט ויהיו מעט נמוכות מהרגיל בעיקר בהרים ובפנים הארץ. יהיה בהיר עד מעונן חלקית. יתכן טפטוף עד גשם קל במישור החוף הצפוני, עומס חום קל עד בינוני צפוי בשעות הצהריים ברוב אזורי הארץ. בעמקי המזרח צפוי עומס חום בינוני עד כבד. עוצמת וכיוון רוח בשעות הבוקר תנשב רוח משתנה 0-15 קמ"ש. בשעות הצהריים ינשבו רוחות מערביות עד צפון מערביות 15-30 קמ"ש.
י-ם: 18-27, ת"א: 25-29,
אשקלון: 22-27, חיפה: 22-27,
בא"ש: 21-31, צפת: 17-26,
אריאל: 18-28, מודיעין: 21-30,
טבריה: 24-35, אילת: 26-38.
יום שבת: ללא שינוי בטמפ', טמפ' נמוכות מהרגיל לעונה, בלילה קריר בהרים.
יום ראשון: עליה בטמפ', טמפ' רגילות מהרגיל לעונה.
יום שני: עליה בטמפ', טמפ' מעט גבוהות מהרגיל לעונה.
יום שלישי: ללא שינוי בטמפ', טמפ' מעט גבוהות מהרגיל לעונה.
יום רביעי: עליה נוספת בטמפ', חם מהרגיל לעונה.

נשיא המדינה (לשעבר) שמעון פרס
פרופ׳ יצחק קרייס: ״הנשיא פרס עבר את הלילה בשלום. מצבו יציב אך קשה. הועבר למחלקה לטיפול נמרץ. תחת השגעה של צוות רב תחומי. הערכת מצב שוב בצהריים״*פרופ׳ רפי ולדן חתנו ורופאו האישי: ״המשפחה לצדו. שמחים להיווכח שהוא מגיב וכנראה קשוב למה שנאמר לו. הוא מורדם שוב כדי שלא יתאמץ. בפעם הבאה שננסה להעירו, אני מקווה שנוכל לתקשר איתו״.לשכת הנשיא התשיעי ובית החולים שיבא מבקשים לעדכן כי לאחר סיום התייעצות הרופאים שהתקיימה לפני דקות אחדות הוחלט כי אין אינדיקציה המצדיקה ניתוח בשלב זה. מצבו של פרס מוגדר קשה אך יציב והוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ * לקראת 01:00 חל שיפור קל במצבו של הנשיא לשעבר שמעון פרס: הדימום שהיה מסביב לקריש הדם של הנשיא לשעבר פרס נעצר * אמש בסמוך ל-20:00 הנשיא לשעבר שמעון פרס עבר אירוע מוחי ופונה לבית חולים * אושפז במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם * בשבוע שעבר הושתל קוצב לב בגופו של הנשיא לשעבר. היום הגיע פרס לביה"ח לבדיקות לב במהלכן לקה באירוע, והוא סובל מדימום מוחי מסיבי. הוא מאושפז בטיפול נמרץ במרכז הלב בביה"ח שיבא

פוליטי
ראש לשכתו לשעבר של נתניהו העיד במשטרה * יחיאל לייטר, ששימש כראש לשכתו של נתניהו בזמן שהיה שר אוצר, מסר עדות. הסיבה: מימן נסיעה של רה"מ וילדיו לאנגליה (חדשות10)
על רקע המפקד המנומנם בבית היהודי, בשבועות הקרובים יודיע גורם בציונות הדתית על התמודדות ישירה מול נפתלי בנט על הנהגת המפלגה (סרוגים)
ח"כ אמסלם: "טרם הועברו כספים לפיתוח יישובי עוטף עזה"

מדיני
הסכם הסיוע הביטחוני בין ישראל וארה"ב ייחתם מחר: "הגדול אי פעם"
הרש"פ: פגישת אבו-מאזן ונתניהו – "עד סוף השנה" * השגריר הפלסטיני למוסקבה אמר כי המפגש בין שני המנהיגים צפוי להיערך רק בבירה הרוסית, ולא במקום אחר. הוא הוסיף וגילה כי ראש הממשלה הרוסי דמיטרי מדבדב שוקל להגיע לביקור בישראל וברשות בעוד כחודשיים (nrg)
ישראל: סודאן מפרה זכויות אדם, אך התרחקה מהציר הרדיקלי בראשות איראן * על רקע חשיפת "הארץ", פקידים בכירים בירושלים לא מכחישים את השתדלנות למען סודאן, אך מבהירים: לא נשלים עם תופעות של רצח עם. הבכירים הוסיפו כי עצירת הברחות אמצעי הלחימה לרצועת עזה תואמת את האינטרס הישראלי (הארץ)
משפחתו של אברה מנגיסטו: "שמענו על המשא ומתן מהתקשורת, זה מטריד"

חדשות
ישראל שיגרה לחלל את לווין התצפית אופק 11 * חשש במשרד הביטחון ובתעשייה האווירית: לווין אופק 11 משדר אינדיקציות שליליות * שעות לאחר שיגור הלוויין "אופק 11" מפלמחים, במערכת הביטחון חוששים שמספר מערכות חיוניות בלוויין אינן מתפקדות. "השעות הראשונות של הלוויין תמיד קשות", אומר הבכיר, "יש אינדיקציות שיש דברים שלא עובדים כמו שציפינו"

פלילי
מות הפעוטות לבית משפחת גרוס בירושלים: המדביר יואשם בהריגה
הבוקר יובא צעיר (20) שתקף אתמול (שלישי) רופא בקופ"ח כללית בנהריה, להארכת מעצרו בבית משפט השלום בעכו * המשטרה רואה בחומרה כל ניסיון תקיפה של עובד ציבור על רקע עבודתו ותפעל למצות עמו את הדין, נמסר
בהמשך למעצרים שלשום בבוקר של 4 תלמידי ישיבה בהתנחלות נחליאל, קטין אחד שוחרר, קטין שני נשלח לחמישה ימי מעצר בית שני קטינים נוספים נחקרו בחשד למעורבות באירוע בו גרמו נזק לחממות חקלאים פלסטינים בכפר פוקה, הובאו בפני שופט ונשלחו למעצר בית למשך שבעה ימים.
במהלך החיפוש בישיבה נתפסו ברשות העצורים קלעי דוד, דוקרן, אלה , וזביל של רימון אשר טרם הוברר היכן בוצע בו שימוש ומי השתמש בו החקירה בעיצומה.

ביטחוני
במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל באיו"ש 2 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוהב"ט.
בשומרון- בג'ית נעצר מבוקש.
בבנימין- בקלנדיה נעצר מבוקש.
המבוקשים הועברו לחקירת כוהב"ט
|אחד הפצמ"רים שנורו מהקרבות בסוריה לעבר רמת הגולן התפוצץ מאות מטרים ממיכל אמוניה שנמצא במטע של יישוב בגבול. בכיר במועצה בצפון: "אם הפגז היה פוגע במכלים היה כאן אסון גדול מאוד" (nrg)
בתגובה לזליגות הירי: צה"ל תקף מטרות של צבא סוריה באזור קוניטרה, צבא סוריה פתח בירי נ"מ לעבר מטוסי חיל האוויר
– ארגון ג'בהת פתח א-שאם יורה לכיוון ישראל כדי למשוך תגובה נגד אסד, כך טען תושב הכפר חאדר הסמוך לגבול. "אם ישראל לא הייתה מתערבת לטובת המורדים המצב היה שונה לחלוטין" (nrg)
רכב עם נשק ותחמושת נתפס בכפר סאוויה בשומרון; חשוד אחד נעצר

חוץ
הבחירות בארה"ב: טראמפ: דברי קלינטון על מצבה הרפואי – שחצנות
– אובמה מתגייס למען קלינטון: טראמפ לא מתאים בשום צורה לייצג את ארה"ב * על רקע הדיווחים על מצבה הרפואי של המועמדת הדמוקרטית, יוצא נשיא ארה"ב בהתקפה חסרת תקדים נגד טראמפ: "זאת לא הולכת להיות בחירה בין ימין לשמאל, אלא על מי אנחנו כעם" (הארץ)

מקומי
חולון: רוכב אופניים חשמליים כבן 18 נפגע מאוטובוס ופונה במצב קשה
חברי קיבוץ עין גדי הצביעו נגד הקמת בית כנסת בקיבוץ
צעיר בן 20 תושב נהריה יובא היום להארכת מעצרו לאחר שאתמול תקף רופא בקופ"ח כללית בנהרייה

צרכנות
מגדלים ומועצת הפירות מזהירים: אל תקנו אבוקדו שאינו בשל * למרות הנחיית מועצת הפירות בנוגע למועד קטיף האבוקדו מזן אטינגר, חלק מהמשווקים מנסים למכור אותו לציבור מוקדם יותר על מנת להגדיל רווחים * דוד גלברד, מגדל אבוקדו: "אם מוכרים אבוקדו מוקדם מדי הוא לא יתרכך אלא יירקב" (דה מרקר)

כלכלי
ישראגז נגד אמישראגז: תובעת 240 אלף שקל בגין ניסיון פגיעה בעסקיה * על פי כתב התביעה, כשנודע לחברת אמישראגז על ההצעה של ישראגז לספק גז בישול לבניין בנתניה, היא שלחה נציגים מטעמה לומר לדיירים: "זו חברה ערבית מהשטחים, חברה חאפרית" (דה מרקר)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן