Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 16 בספטמבר, 2016

רוב וצ'ינה, המכשפות, סטיב ג'ובס, בלתי נשכחים 3, אינדי סיטי 6
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:00 רוב וצ'יינה Rob & Chyna, ערוץ !E 

סדרת הבת החדשה והמסקרנת של משפחת קרדשיאן על האח ש(בניגוד לאחיותיו ואמו), כבר שנים ממעט להיראות בפומבי. סוף סוף רוב קרדשיאן לוקח לעצמו את הבמה, ובדרמטיות שהיתה שמורה עד כה לאחיותיו, אמו ולאביו החורג קייטלין. אחרי שנים של התרחקות, דיכאון, השמנה והסתגרות, רוב סוף סוף מאוהב ומאושר. הוא מאורס לבלאק צ'יינה (דוגמנית ובעלת חנות המתמחה באיפור ועומד להפוך בקרוב לאבא. אם שמה של צ'יינה נשמע לכם מוכר, אולי זה משום שהיא לא אחרת מאשר האקסית ואם בנו של טייגה (בן זוגה הנוכחי של האחות הצעירה במשפחה-קיילי). סיפור האהבה המסחרר וההיריון המפתיע היו יכולים להיות חומר נהדר לסדרה מרתקת גם במשפחה רגילה, אבל כשזה מגיע לקרדשיאנס (שהיא כל דבר חוץ ממשפחה רגילה) זה כבר עולם אחר.

17:00 המכשפות The Witches, ערוץ Yes5 

לוק הוא ילד שהתייתם לאחרונה ונלקח על ידי סבתו לאנגליה. השניים מתאכסנים במלון ושם מגלה לוק, להפתעתו הרבה, התכנסות מרושעת של מכשפות, שמטרתן להיפטר מכל הילדים בעולם. במאי: ניקולאס רוג. 1990. הופעה מצוינת של אנג'ליקה יוסטון ובובות משעשעות של ג'ים הנסון בסיפור אפל של רוברט א. דאהל. ציון: 

21:30 סטיב ג'ובס Steve Jobs, ערוץ Yes1 

מועמד ל-2 פרסי אוסקר על משחק באוסקר 2016. זוכה פרס גלובוס הזהב והבאפט"א לשחקנית המשנה הטובה ביותר. מבוסס על הביוגרפיה המצליחה באותו שם מאתוולטר אייזקסון, שהחל בכתיבתה ב-2009 אחרי היוודע דבר מחלתו של ג'ובס. דרמה ביוגרפית על האיש והאגדה סטיב ג'ובס, מאת התסריטאי אהרן סורקין ("הבית הלבן"). חייו המרתקים של מייסד חברת 'אפל' מתוארים בסרט בשלוש תקופות מרכזיות וחשובות בחייו, בזמן ההשקות הנוצצות של מוצריו הטכנולוגיים שפרצו דרך. הסרט גם חושף את יחסיו עם שותפו לעסקים סטיב ואזניאק ועם בתו ליסה, אליה התכחש בשנות ילדותה הראשונות. שחקנים: מייקל פאסבנדר, קייט וינסלט, סת' רוגן. במאי: דני בויל ("טריינספוטינג"). ארה"ב, 2015. הדיאלוג של סורקין מענג ומקצועי להפליא כאשר הוא מתמקד בקבוצת מהנדסים המנסה לפתור בעיות מורכבות, אולם התסריט מגמגם כשהוא מנסה להציג את ג'ובס כאדם. ציון: 

22:00 בלתי נשכחים 3 The Expendables 3, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 29 במאי, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

22:00 אינדי סיטי 6, ערוץ 8 

לרגל פסטיבל 'אינדי סיטי', שיתקיים זו הפעם השישית במהלך חודש נובמבר בירושלים, 15 קליפים של יוצרים חדשים ומבטיחים, כמו גם יוצרים ותיקים ומוכרים שצילמו קליפים אמנותיים בלוקיישנים מיוחדים ברחבי העיר. הקליפים ישודרו במשך חמישה סופי שבוע בערוץ 8 ובמהלך הפסטיבל. בין המשתתפים: A-wa מארחות את קרולינה, ג'יין בורדו,לונה אבו נאסר, נגה ארז, Great Machine, רבע לאפריקה, l.b.t, ארמון בזמן, אוזו בזוקה, ARMON, Less Acrobats, CRuNCH 22, בינת אל פאנק, Dirty Fly, Osog ועוד. הקליפים צולמו בטכניקת One Shot ומכניסים את הצופה לרגע ייחודי, ללא פילטרים וללא עריכה נוספת. ישראל, 2016. בימוי והפקה: בטינה פיינשטיין.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן