Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 18 בספטמבר, 2016

התמימים, חופשות למיליונרים בלבד, פסגת הפחד, מֶרו: לכבוש את הפסגה, השטיח האדום של טקס האמי 2016
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:20 התמימים The Innocents, ערוץ Yes3 

עיבוד של הבמאי הבריטי ג'ק קלייטון להנרי ג'יימס, שבכתיבתו לקח חלק הסופר טרומן קפוטה, אודות אומנת ששפיותה עומדת בסימן שאלה כשהיא מתחילה להאמין בקיומם של רוחות באחוזה. נחשב לאחד הסרטים שהשפיעו הכי הרבה על ז'אנר המתח והאימה. שחקנים: דברה קר, מייקל רדגרייב. בריטניה, 1961. סרט מסוגנן עם אווירה אפלה מאוד, ומשחק נהדר של קר. ציון: 

21:50 חופשות למיליונרים בלבד The Millionaires' Holiday Club, ערוץ החיים הטובים 

מיני סדרה המתעדת את החופשות היוקרתיות בעולם. מאיי סיישל עוד לברבדוס, שני חלקי הסדרה ייקחו אותנו אל חופשות בלתי אפשריות שנתפרו למידתם של האנשים העשירים בעולם. נתלווה אל בני המזל שחייהם הם חופש אחד גדול, ונזכה להצצה אל מאחורי הקלעים של תעשיית הנופש.

22:00 פסגת הפחד | Cape Fear, ערוץ Yes3 

הרימייק לסרט המתח הקלאסי בעל אותו השם מ-1962, המציג אסיר משוחרר שיוצא לנקום בעורך דינו שכשל לייצג אותו ובבני משפחתו. שחקנים: רוברט דה נירו, ג'ולייט לואיס, ג'סיקה לאנג, ניק נולטה, ובתפקידי אורח רוברט מיצ'ם, גרגורי פק ומרטין בזלם (ששיחקו בסרט המקורי). במאי: מרטין סקורסזה. ארה"ב, 1991. סרט חכם ומסוגנן, וכנראה המפחיד ביותר של סקורסזה, ודה נירו באחד מתפקידי חייו. ציון: 

22:00 מֶרו: לכבוש את הפסגה | Meru, ערוץ Yes דוקו 

זוכה פרס חביב הקהל – פסטיבל סאנדנס 2015; בחירת הקהל – Cinema Eye Honors Awards 2016. שלושה חברים טובים, מטפסי הרים מובילים, מנסים לטפס על הר מֶרוּ שבהימלאיה – אחת הפסגות הנחשקות ביותר במשחק בסיכון גבוה של טיפוס על קירות גבוהים. שוכן מעל לנהר הגאנגס בצפון הודו, הר מרו ראה יותר כישלונות של צוותי טיפוס מקצועניים בשלושים השנים האחרונות מאשר כל ניסיון טיפוס אחר בהימלאיה. פני השטח של ההר בן 6.400 המטרים כוללים מכשולים שהופכים אותו הן לסיוט לטיפוס, והן לאתגר שלא ניתן לעמוד בפניו עבור כמה מהמטפסים הקשוחים ביותר בעולם. במרכז האתגר – סנפיר הכריש: 450 מטרים של משטח גרניט חלק, כמעט ללא נקודות אחיזה. באוקטובר 2008, קונראד אנקֶר, ג'ימי צ'ין ורֶנאן אוזטורק הגיעו להודו כדי להתמודד עם מרו. מה שהיה אמור להיות מסע של 7 ימים, הפך לאודיסאה של 20 יום בטמפרטורות מתחת לאפס, שבעקבות סופת שלגים כיסתה את ההר בשכבה של שלושה מטרים של שלג. כמו כולם לפניהם, המסע הזה נחל כישלון, למרות שהגיעו רחוק יותר מכל אחד לפניהם, 100 מטרים בלבד לפני הפסגה החמקמקה. מובסים ושבורי לב, אנקר, צ'ין ואוזטוק חזרו לחיי היומיום שלהם, נשבעים שלעולם לא ינסו זאת שוב. אך בספטמבר 2011, אנקר שכנע את שני חבריו לנסות לכבוש את סנפיר הכריש פעם אחת נוספת… הסרט מביא את סיפור המסע הזה – סיפור של חברות, הקרבה, תקווה ואובססיה. בימוי: ג'ימי צ'ין, אליזבת וסארהלי. 90 דקות, ארה"ב / הודו, 2015. הסרט מרתק מבחינה ויזואלית ומעורר מחשבה. לקחת אוויר כי המסע הוא בעיניים. ציון: 

23:30 השטיח האדום של טקס האמי 2016, ערוץ !E 

בשעה 23:30 הספירה לאחור ובשעה 01:00 השטיח האדום מטקס האמי, הנערך בפעם ה-68 בלוס אנג'לס – האירוע החשוב ביותר בתעשיית הטלוויזיה האמריקנית. את רצף הקומיקאים המנחים ימשיך הפעם מנחה הלייט נייט, ג'ימי קימל.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן