Skip to content

2 שוטרים נפגעו בפיגוע דקירה בשער הפרחים

מחבל כבן 20 התנפל על השניים ופצע שוטרת ושוטר בדקירות סכין. הוא נורה ונוטרל. השוטרים פונו לבתי חולים בירושלים כשהשוטרת במצב קשה והשוטר במצב בינוני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גל הסכינאות נמשך – , שני שוטרים נפצעו הבוקר בפיגוע דקירה שאירע הבוקר (שני) בשער הפרחים בירושלים. שוטרת בת 38 שנפגעה קשה ושוטר בן 45 שנפגע באורח בינוני.  השניים פונו לבית החולים שערי צדק בעיר.
שוטרת בת 19 ושוטר כבן 45 בפיגוע דקירה בשער הפרחים בירושלים. הפיגוע אירע מעט אחרי השעה 7:30 בבוקר ולפי מד"א מצבה של השוטרת מוגדר קשה ואילו מצבו של השוטר – בינוני. השוטר פונה לבית החולים הדסה עין כרם והשוטרת פונתה לבית החולים שערי צדק.
מפרטים ראשונים עולה כי מחבל כבן 20, אימאן כורד, תושב ראס אל עמוד שבמזרח ירושלים, עשה את דרכו משער שכם לשער הפרחים, הבחין בשני שוטרים שהיו בדרכם לתחילת משמרת והחל לרוץ לעברם כשהוא אוחז סכין בידו – ודקר אותם בצוואר. השוטר שנדקר הצליח לשלוף את נשקו תוך כדי מאבק, לירות במחבל – ולנטרל אותו. השוטרת נדקרה בצווארה באורח קשה. כמו כן נבדק חשד לפיו השוטרת גם נפצעה כתוצאה מירי דו צדדי.

צילום: מדברים תקשורת
צילום: מדברים תקשורת


חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לשני הפצועים, עם פציעות חודרות בפלג גופם העליון. השוטרת סובלת מפציעה בצווארה – ופונתה למרכז הטראומה במצב קשה כשהיא מורדמת ומונשמת. אל יחידת הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם פונה השוטר שנפצע, כשהוא סובל מדקירה בפלג גופו העליון. מצבו מוגדר בינוני והוא בהכרה.
מהדסה עין כרם נמסר כי השוטר פצוע בינוני וכי הוא בהכרה מלאה. משערי צדק נמסר כי השוטרת הוכנסה לטיפול בחדר הניתוח ומצבה קשה מאוד.

"כשהגענו למקום ראינו שני פצועים שוכבים", סיפר פרמדיק מד"א רן אבלס שטיפל בשוטרת, "צעירה כבת 19 הייתה בהכרה מעורפלת וסבלה מפציעה חודרת בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני מצליח חיים שכלל עצירת דימומים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים שערי צדק. פצוע נוסף באורח בינוני טופל גם הוא בזירה ופונה לבית החולים".
החובש שטיפל בשוטר בן ה-45 סיפר כי הוא היה "בהכרה מלאה, עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון. סייעתי בטיפול רפואי שכלל חבישה ועצירת דימומים", סיפר דודו חזנוביץ, "ובתוך זמן קצר מאוד פיניתי את הפצוע לבית החולים כשהוא במצב בינוני להמשך טיפול רפואי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן