Skip to content

שני 19 ספטמבר 2016 (צהריים)

תחזית מזג אוויר היום: בהיר עם עלייה קלה בטמפרטורות בהרים. הלילה: נאה. לפנות בוקר יתכנו הגבלות ראות בעמקים הצפונים, בחוף הדרומי ובצפון מערב הנגב. שלישי: הטמפרטורות יוסיפו לעלות וייעשה חם מהרגיל בעונה. רביעי: עדיין חם מהרגיל בעונה. חמישי: מעונן חלקית עם ירידה ניכרת בטמפרטורות. הטמפרטורות יחזרו להיות רגילות לעונה. בשעות הבוקר יתכן טפטוף עד גשם […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תחזית מזג אוויר

היום: בהיר עם עלייה קלה בטמפרטורות בהרים. הלילה: נאה. לפנות בוקר יתכנו הגבלות ראות בעמקים הצפונים, בחוף הדרומי ובצפון מערב הנגב.
שלישי: הטמפרטורות יוסיפו לעלות וייעשה חם מהרגיל בעונה.
רביעי: עדיין חם מהרגיל בעונה.
חמישי: מעונן חלקית עם ירידה ניכרת בטמפרטורות. הטמפרטורות יחזרו להיות רגילות לעונה. בשעות הבוקר יתכן טפטוף עד גשם קל בצפון הארץ.
ביטחוני

פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים: שני שוטרים נפצעו קשה ובינוני בשער הפרחים * המחבל נורה ונפצע אנושות
במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל ומג״ב באיו"ש 10 מבוקשים.
6 מהמבוקשים שנעצרו חשודים בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוהב"ט.
בשומרון- בתל נעצר מבוקש פעיל ארגון הטרור חמא"ס.
במחנה הפליטים בלאטה נעצרו שני מבוקשים.
בעציון- בגבעה נעצר מבוקש פעיל ארגון הטרור חמא"ס.
בבית לחם נעצרו 4 מבוקשים.
ביהודה- בחורסה נעצר פעיל ארגון הטרור חמא"ס.
באדנא נעצר פעיל ארגון הטרור גא"פ.
המבוקשים הועברו לחקירת כוהב"ט.
אקדחים ומטען צינור נתפסו בבית לחם

פוליטי

דיונים קדחתניים בקואליציה לפתרון בעיית עמונה * מועד הפינוי על פי פסיקת בג"ץ מתקרב * הערכה: הבתים יועתקו לקרקע סמוכה – שאינה פרטית (ישראל היום) * ח"כ חזן קורא לראש הממשלה להעניש את הפלסטינים על הפיגועים ולמנוע את פינוי עמונה
מליאת הכנסת תדון היום בסערת עבודות הרכבת בשבת * המפלגות החרדיות לא צפויים להביע את עמדת היהדות בנידון במליאה *ח"כ זהבה גלאון תובעת חקירה לגילוי האמת מאחורי ההוראה להפסיק עבודות ברכבת בשבת
משבר השבת? גפני מעכב תקציב לכ"ץ * בקשה של שר התחבורה להעביר 640 מיליון ש"ח לרכבת ישראל ולרכבת הקלה לא נידונה בוועדת הכספים, אך נדונו בקשות אחרות בעניין תחבורה ציבורית שהגיש האוצר * במשרד התחבורה מאשימים את גפני בנקמנות על העבודות בשבת (ניוז1)
משרד האוצר: עדיין לא קיבלנו החלטות בעניין הארכת הזיכיון של קצא"א * "עדיין לא נערכה ישיבה בנושא ובאב"ד עצמו עדיין לא גיבש את עמדתו בנושא" (דה מרקר)
מנכ"ל האוצר ניסה להשתיק את TheMarker באמצעות הצנזורה * שי באב"ד פנה לצנזורית הראשית בדרישה כי לא תאשר עוד ידיעות על הדיונים בנושא תום הזיכיון של קצא"א, לאחר שTheMarker פירסם ידיעות ביקורתיות עליו בנושא, אף שלבאב"ד אין סמכות להורות לצנזורה כיצד לפעול * משרד האוצר: "הפרסומים הסבו נזק לביטחון המדינה" (דה מרקר)
גלעדי, בעבר מראשי אגף התכנון בצה"ל שהשתתף במגעים עם ארה"ב, סבור כי העיכוב בחתימה על הסכם הסיוע עם ארה"ב פגע באינטרסים של ישראל ומאשים את נתניהו בהטעיית הציבור * ישראל הפסידה יותר משבעה מיליארד דולר (הארץ)

חוץ

כוננות מוגברת ערב פתיחת דיוני העצרת הכללית במרכז האו"ם
ארה"ב: חפץ חשוד נמצא בתחנת הרכבת באליזבת שבניו ג'רזי
הבחירות בארה"ב: טראמפ וקלינטון ייפגשו עם נשיא מצרים בניו יורק
-טראמפ: "המתקפות מוכיחות את כישלון קלינטון ואובמה"
– בנאום לפני ועידת הקונגרס האפריקאי-אמריקאי האיץ נשיא ארה"ב בבוחרים השחורים להצביע לקלינטון: אראה בכך עלבון אישי אם לא תצביעו לקלינטון
סוריה: רוסיה: ביממה האחרונה נרשמו 50 הפרות של הפסקת האש בסוריה
בעקבות הפצצת חיילי אסד: עימות במועצת הביטחון בין רוסיה לארה"ב * שגרירת ארה"ב באו"ם תקפה: "הרוסים צבועים" * הרוסים השיבו: "האמריקנים רשלנים ומסייעים לדאעש" (ישראל היום)
צרפת: המשטרה מחפשת אחרי שני "האקרים" ישראלים

חדשות

עבודות הרכבת: אגד תתגבר את הקווים למרכז ב-110 אוטובוסים * קצין אגף התנועה בת"א: "צפינו את העומסים ונערכנו אליהם" החל משעות הבוקר הגיעו 10 אלפי נוסעים לתחנות ההיסעים של אגד במרכז וכמה מאות נסעו מנהרייה באמצעות קו עוקף קריות וחיפה
השריפה בירושלים: כל הנפגעים שוחררו לביתם במהלך הלילה
שבועיים לפני פתיחתו של מלון רמדה בחדרה ביטלה ועדת הערר המחוזית של מחוז חיפה את היתר הבנייה שלו וכך למעשה עצרה את אכלוס המלון ואת המשך בנייתו, בעקבות כך 150 עובדיו בסכנת פיטורים * העובדים המאוכזבים מתכוונים לקיים הפגנה היום בשעות הבוקר בצומת אולגה, וכן להגיש עתירה בנושא לבית המשפט

כלכלי

אושרו העברות תקציביות ב-7 מיליארד ש' * מלבד 4.8 מיליארד שקל לביטחון, סכומים גדולים הוקצו לקידום מיזם הרכבת הקלה במטרופולין גוש-דן, חיזוק הפריפריה החברתית ואבטחת מוסדות חינוך ותושבים במזרח ירושלים (ניוז1)
הדוח המלא של ועדת שטרום, שפורסם, מאפשר הצצה לחילוקי הדעות בין חברי הוועדה * רשות ההגבלים ואגף התקציבים: "להוציא מבנק ישראל את הפיקוח על חברות כרטיסי האשראי" * בנק ישראל מתנגד להפרדת המערכות בשב"א לשתי חברות (גלובס)
הסכם ה-FATCA בין רשות המסים וה-IRS יוצא לדרך: ע"פההסכם, רשות המסים תקבל מידע על נכסי הישראלים שלהם זיקה פיננסית לארה"ב ובד-בבד תעביר את המידע לרשות המסים האמריקאית * תוך 10 ימים יועבר לרשות המסים בישראל כל המידע הפיננסי על ישראלים בעלי גרין קארד ו/או זיקה פיננסית לארה"ב וכן אזרחי ארה"ב בעלי חשבונות בנק בארץ. בשלב הבא: רשות המסים תעביר את המידע ל-IRS (רשות המסים האמריקאית) (גלובס)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן