Skip to content

מצעד הזוועה

כל המשפט הזה הוא הפגנת כוח של הימין, כיצד לכופף את ידו של החוק. יד שכבר נשברה יותר מפעם אחת, ומתדלדלת לה חסרת אונים. המשפט הזה הוא מערכת הפחדה והוא יהווה אבן דרך משמעותית בהתפשטות הפאשיזם ומסע ההפחדה כנגד השמאל. אמנון אברמוביץ, פרשן פוליטי, בעל צל"ש הרמטכ"ל על גבורה הירואית ונכה צה"ל, למד זאת על […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משפטו של הרוצח, אלאור אזריה, הוא פארסה שלא נראתה כמוה אפילו בפארסה הקולוסאלית הזו שנקראת מדינת ישראל.  אזריה, כמו שכבר אמרתי בעבר היה צריך לעמוד לדין על רצח, אבל דעת הקהל (שיצא מדעתו) כבר הקלה עליו את הגזירה והוא נשפט על הריגה בלבד, למרות שכל מי שצפה בסרטון האירוע יראה כי מדובר ברצח בדם קר.

אז אלו הם נהליי צה"ל? - גרפיטי

מצעד הזוועה מסביב למשפט הוא אינדיקטור למה שהפכה מדינת ישראל ואולי למה שהייתה תמיד וניסו להסתיר זאת מפנינו. עוזי דיין (הטפיל של מפעל הפייס) מודה קבל עם ועדה שגם הוא רצח בדם קר, ומביע תמיכה בלתי מסוייגת ברצח בדם קר, (מחבלים דינם מוות גם אם אתה לא יודע שהם מחבלים) שנוגד את כללי האתיקה הצה"ליים (אם אי פעם היו כאלו) ואת חוקי מדינת ישראל. זה אותו אדם, שקרא לאלו שברחו מהקטסטרופה הישראלית למדינות נורמליות, בוגדים. והאיש הזה היה סגן הרמטכ"ל. והוא אפילו יותר קיצוני מתומכי אזריה, מבחינתו חשד מספיק כדי להרוג אדם.

בין מח"ט למ"פ למ"מ לסמח"ט מעיד אחד, אלוף במילואים דני ביטון, שהיירי מוצדק לכל הדיעות . ושאזריה פעל לפי ההוראות. אז מצד אחד טוב שהאיש כבר במיל' ונקווה שאיש לא יגייס אותו לשום פעילות, מצד שני איך קיבינימט אדם שאיננו מכיר את נוהלי הירי בצה"ל הגיע לדרגת אלוף?

כל המשפט הזה הוא הפגנת כוח של הימין, כיצד לכופף את ידו של החוק. יד שכבר נשברה יותר מפעם אחת, ומתדלדלת לה חסרת אונים. המשפט הזה הוא מערכת הפחדה והוא יהווה אבן דרך משמעותית בהתפשטות הפאשיזם ומסע ההפחדה כנגד השמאל. אמנון אברמוביץ, פרשן פוליטי, בעל צל"ש הרמטכ"ל על גבורה הירואית ונכה צה"ל, למד זאת על בשרו. כשאוסף הברברים התומך ברוצח קרא לו בוגד.

במקביל התבשרנו שמדינת ישראל פתחה 35 תיקים על הסתה כנגד ערבים ואפילו לא תיק אחד כנגד יהודים. ככה זה שהסתה הופכת להיות מיינסטרים ומותרת ליהודים בלבד. המשפט הזה יאיץ את התהליך עד לאלימות פיזית כלפי שמאלנים וערבים, המשפט הזה יעודד יירי חופשי ואולי אפילו שינוי בפק"ל הצה"לי. ולא ממש תשנה הפסיקה הרשמית.

אלוהים ישמור מה אתם עושים? - גרפיטי

מדינת ישראל איננה על סף תהום היא בתהליך נפילה חופשית המשפט הזה יוסיף משקולות בכיסים ויאיץ את הנפילה. החבטה בקרקע תרסק לחלוטין את כל מה שנשאר (ולא נשאר הרבה) מהחברה הישראלית המתורבתת.

 

4 Comments

  1. גידי
    22 בספטמבר 2016 @ 13:24

    עמית זוכר משל "כבשת הרש" .השליטה המוחלטת של החונטה שזה השמאל ,בתקשורת ,בבתי המשפט והפרקליטות גרמה לניסיון שחיטה של החייל עוד בטרם משפט. לצערי מפחד החונטה נפלו בדרך דובר צהל שר ביטחון הרמטכל והרבה טובים. מה לעשות הרש במקרה זה נלחם על חפותו וזה מעצבן מאוד את החונטה . למרות הסימנים שגם במשפט זה החונטה "תנצח" אני ממתין לסיום המשפט .דעתי פשוטה כדי לא לבלבל חיילים ובכך לסכן את חייהם וחיי אזרחים צריך הנחיות קצרות חדות וברורות לכוחות. הנחייה היא שכל מחבל מפגע צריך לירות בו כדי להרוג ואם הוא לא מת ,לוודא הריגה.
    לגבי "התרסקות החברה הישראלית המתורבתת" כולה 3% שמאל קיצוני, עם ישראל כמו תמיד יתגבר…!

    • עמית מנדלזון
      22 בספטמבר 2016 @ 23:08

      עם ישראל לעולם לא יתגבר בעיקר בגלל שאין דבר כזה עם ישראל רק אוסף שבטים פרטימיטיביים. שליטה של השמאל בתקשורת ? איזה תקשורת בדיוק ??? ישראל היום? מעריב ? הערוץ הראשון ? הערוץ השני ? ידיעות ? אתה בטוח צוחק, או שפשוט לא שמת לב לשינויים שחלו בעיתונות בחמש השנים האחרונות. ואולי לא הבנת בכלל מדוע הקממנו את מגפון, ניחא
      נשאר רק הארץ ודווקא העיתונות לא כתבה דבר על החייל

      • גידי
        22 בספטמבר 2016 @ 23:32

        אוסף שבטים לא יכולים להתקיים 2000 שנה בגלות ולהתקבץ מחדש אבל ניחא. האמת מכל העיתונים יש לי כבוד למגפון והארץ הם לא מתבלבלים בין ידיד לאויב.

        • עמית מנדלזון
          23 בספטמבר 2016 @ 1:07

          לא כולם התקבצו יש בארה"ב לבד 3 מיליון מהם 🙂 הבעיה היא שידיד ואויב זה שחור ולבן אנחנו רואים קצת יותר גוונים ואופציות מזה. רק ימניים רואים שחור ולבן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן