Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 22 בספטמבר, 2016

סטארטאפ, מילד רחוב לאלוף סקייטבורד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סטארטאפ Startup, סלקום TV 

סדרת המתח מבית אולפני סוני, שכוללת 10 פרקים על כנופיה בלתי מתקבלת על הדעת של בנקאי נואש, מאפיונר/פושע ומתכנתת מחשבים/סטארטפיסטית שמייצרים את הגירסה שלהם לחלום האמריקני ויוצרים את האפליקציה שתטלטל את העולם. בתוך היקום התוסס הזה מצטלבות דרכיהם של שלושה גיבורים: ניק טלמן (אדם ברודי, ".TheO.C") – בנקאי צעיר המעוניין להשקיע במהירות האפשרית את כספי לקוחות שגנב בחשאי, רונלד דייסי (אדי גת'גי, "הרשימה השחורה") – ברון סמים ממוצא האיטי השואף להלבין את עיסוקיו ולהפוך לאיש עסקים מהוגן ואיזי מוראלס – צעירה ממשפחה קובנית אשר פיתחה אפליקציה שעתידה להפוך את עולם הכספים ואת המערכת המוניטרית העולמית כולה על ראשם. יחד חוברים השלושה לסטרטאפ אשר רגליו בעולם הפשע אך ראשו בחלומות לשינוי העולם כאשר הדבר היחיד העומד בדרכם הוא פיל ראסק – סוכן משטרתי הדולק בעקבותיהם. ראסק בגילומו של השחקן הבריטי מרטין פרימן ("שרלוק", "פארגו", "שר הטבעות") הוא ליבה של הסדרה – דמות חד פעמית של חוקר פסיכוטי מהסוג הנחקק בזיכרונם של הצופים בו מהרגע הראשון.

22:00 מילד רחוב לאלוף סקייטבורד I Am Thalente, ערוץ Yes דוקו 

ט'אלֶנְטֶה בִּיֶילַה, מהעיר דרבן שבדרום אפריקה, עומד להיות בן 18. עכשיו עליו להחליט מה הוא רוצה לעשות 'כשיהיה גדול'. מגיל תשע הוא הומלס, אינו יודע קרוא וכתוב, כך שהאפשרויות שלו מוגבלות. כשהיה בן 8, הסקייטבורד הראשון שלו הפך למפלט מהמציאות הקשה בבית ונתן לו דרך לבטא את עצמו ולהתקרב לקהילה של חברים שהפכה לו למשפחה. הסקייטבורד הפך לכוח המניע שלו בחיים ברחובות דרבן. קטע וידאו שרץ ברשת ובו נראה ט'אלנטה בפעולה, לכד את עינו של הסקייטר המקצועי קני אנדרסון. אנדרסון מציע לקחת אותו תחת חסותו ולהביא אותו לאמריקה. ט'אלנטה שם מבטחו באנדרסון, ומעמיד את ליבו ונשמתו למבחן: האם יצליח להתעלות מעל נסיבות חייו הקשות ולעצב את עתידו? בימוי: נטלי ג'ונס. 77 דקות, ארה"ב / דרא"פ, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן