Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 23 בספטמבר, 2016

כולם אוהבים את הקופרס, משחקי הרעב: עורבני חקיין - חלק 2, צייד המכשפות האחרון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:30 כולם אוהבים את הקופרס | Love The Coopers, ערוץ Yes1 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 17 בספטמבר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 משחקי הרעב: עורבני חקיין – חלק 2 | The Hunger Games: Mockingjay – Part 2, ערוץ Hot גולד 

הפרק האחרון בסדרת שוברי הקופות מסיים את מרתון משחקי הרעב. קטניס אוורדין מבינה שכעת המלחמה היא לא רק על הישרדותה אלא על העתיד. בעוד המלחמה מול הנשיא סנואו ושולחיו בעיצומה, יוצאת קטניס מלווה בחבריה הטובים למשימה לשחרר את האזרחים של פאנם, כשכוחות הקפיטל מנסים להתנקש בה. שחקנים: ג'ניפר לורנס,ג'וש האצ'רסון, ליאם המסוורת', אליזבת' בנקס, ג'וליאן מור, פיליפ סימור הופמן. במאי: פרנסיס לורנס. ארה"ב, 2015. עצם העובדה שהוליווד החליטה לפצל את הספר השלישי בטרילוגיה של סוזן קולינס לשני חלקים, מהלך שמסריח מחמדנות יתר, הביעה תקווה בקרב מעריצים. אולם זה לא קרה. ציון: 

22:00 צייד המכשפות האחרון | The Last Witch Hunter, ערוץ Yes4 

גורל האנושות כולה מוטל על כתפיו של קאולדר, צייד מכשפות ובן אלמוות: עליו להגיע לכנס המכשפות שמתקיים בניו יורק במטרה לעצור אותן מלחסל את האנושות כולה על ידי מגפה קטלנית. כדי לבצע את המשימה עליו לשתף פעולה עם אחת מאויבותיו המושבעות – מכשפה צעירה ויפה. שחקנים: וין דיזל, אלייז'ה ווד, מייקל קיין. במאי: ברק אייזנר("סהרה"). ארה"ב, 2015. סרט אפל ומדכא, שלא מצליח להשתמש בקסם של דיזל. ישעמם את חובבי הפנטזיה ויבלבל את מי שפוחד אוהב את הסוגה. ציון:


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן