Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 24 בספטמבר, 2016

אופססס! בול הגיע המבול..., אנה ניקול, סיפור האהבה של מיסטר מורגן, ככה זה עובד, על חבל דק, משימה קריטית, NCIS לוס אנג'לס 6, עיני דרקון, תאוות נעורים, משחקי הרעב: עורבני חקיין 2, קאטפיש, הדרך חזרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 אופססס! בול הגיע המבול… | Two by Two | All Creatures Big and Small | Ooops! Noah Is Gone, ערוץ Yes5 

דייב ובנו פיני הם יצורים פרוותיים, שלא הוזמנו לעלות לתיבת נח. כשהחיות מתחילות להיכנס לתיבה, הם מנסים להתגנב פנימה, בעזרתן של משפחת חתולי בר. הגורים שלהם מוצאים שפה משותפת ויוצאים להסתובב בתיבה, כשהמים שוטפים את הארץ והתיבה מזדעזעת, הגורים נשטפים אל מחוץ לתיבה והם נקלעים להרפתקאות מפתיעות ומסעירות.. דיבוב לעברית: סער בדישי, דדי זוהר, אייל ליטוין. במאים: טובי גנקאל ושון מק'ורמק. ארה"ב, 2015. הסרט אולי יעבוד על הקטנטנים, אך חסר הומור או עניין בעלילה. ציון: 

11:20 אנה ניקול | Anna Nicole, ערוץ Hot דרמה 

דרמה ביוגרפית. אגנס ברוקנר ("דם ושוקולד", "היפים והאמיצים") מגלמת את דמותה של השחקנית והדוגמנית המפורסמת אנה ניקול סמית' על חייה הסוערים. סמית' גדלה בבית דודתה לאחר שהוריה התגרשו. בשנות ה-20 לחייה למדה פיתוח קול ודוגמנות, ונבחנה לראשונה לאודישנים של מגזין פלייבוי, שעל שערו כיכבה. היא השתתפה במספר סרטי קולנוע ובסדרות טלוויזיה ונישאה למיליארדר הווארד מרשל (מרטין לנדאו, "פשעים ועבירות קלות"), אולם התמכרותה לסמי הרגעה ולאלכוהול, הטרגדיות שפקדו אותה ואורח חייה השערורייתי, החישו את קיצה בגיל צעיר. בימוי: מרי הארון. ארה"ב, 2013.

14:50 סיפור האהבה של מיסטר מורגן | Mr. Morgan's Last Love, ערוץ Hot דרמה 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 18 באפריל, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

16:15 ככה זה עובד And so it Goes, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו שישי, 12 ביוני, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1


19:00 משימה קריטית Critical Mission, נשיונל גיאוגרפיק וויילד

צלמי נשיונל ג'יאוגרפיק יוצאים לבצע מטלה ומשימה. הם נוסעים לכל פינה בכדור הארץ, כדי להציל מינים אייקונים מהכחדה  וכדי למצוא את הדרך לחיות חיים ברי קיימא על כדור הארץ. כל ספיישל בסדרהיספק מבט אינפורמטיבי ומרתק ביותר על בעל חיים במצוקה, שזקוק לטיפול. הביולוג הימי אנריק סאלה במשימה לפתוח את התחום התת-הימים של איי גלפגוס בתקוות להקמת מקלט ימי חדש; צלם הטבע סטיב ווינטר משתמש במצלמות ההייטק החדישות כדי לחשוף את המסתורין של הנמר הסיבירי; המסירות המדהימה של העובדים ללא לאות להצלת הקרנפים האחרונים של סומטרה. צלם העיתונות, בריאן סקר, חוקר ומתעד מתקפות כרישים קטלניות מול חופי קייפ קוד, בהם האדם הוא לא הקורבן אלא הטורף. הביולוג והצלם טים לאמן מנסה להפנות את תשומת הלב לנושא תעשיית שמן הדקלים שמשחיתה את בית הגידול של אחורני האורנגוטן בבורניאו. הפרק הראשון יוקדש לפנדות בסינגפור.

21:00 NCIS לוס אנג'לס 6 | 6 NCIS: Los Angeles, ערוץ Hot זון 

הספין-אוף של הסדרה הפופולארית בעולם, "NCIS", חוזר לעונה שישית ותשוב גם לעונה שביעית ושמינית.

22:00 עיני דרקון Dragon Eyes, ערוץ Hot אקשן 

מותחן פשע מז'אנר אומנויות הלחימה, בכיכובו של ז'אן קלוד ואן-דאם. ברובע סנט ג'וד הייאוש והאימה שולטים ללא מצרים. הכנופיות של דאש ושל אנטואן אינן נותנות מנוח לתושבים. כל זאת עד בואו של הזר המסתורי המתכנה ריאן הונג (הספורטאי יליד וייטנאם: צ'אנג לה, "האיש בעל אגרופי הברזל") לשכונה. בליווי צמוד של המדריך לחיים המבריק שלו, הוא מתחיל לפרק את הליבה של כל כנופיה. יחד עם זאת, עליו להתעמת עם כוח לא צפוי, מפקד משטרה מושחת ואכזר שמשתמש לרעה בסמכותו. בימוי: ג'ון היימס. ארה"ב, 2012.

22:00 תאוות נעורים | Teen Lust, ערוץ Hot פאן 

קומדיית נעורים סקסית. תלמיד תיכון שנשבע להתנזר ממין בשל אמונותיו הדתיות, מפני שהכנסייה שלו רוצה שהוא ישתתף בטקס דתי הדורש ממנו להיות בתול. ניל אינו מודע לכך שלכנסייה שלו יש מנהגים של כת השטן, ושהיא מתכננת להקריב אותו לקורבן עבור השטן, כדי למנוע אלף שנה של שלום עלי אדמות. כאשר ניל מגלה את המזימה השטנית שנרקמה סביבו, הוא יוצא יחד עם החבר הכי טוב שלו למצוא בחורה מתאימה, שעמה הוא יוכל לאבד את בתוליו ובכך להינצל מהמוות שצפוי לו… שחקנים: ג'סי קריר,דריל סבארה, אני קלארק, עמנואל ווייה, קארי אלווס, ג'ון דור, הרוטגר מתיוס. בימוי: בליין טורייה. קנדה, 2014.

22:00 משחקי הרעב: עורבני חקיין – חלק 2 | The Hunger Games: Mockingjay – Part 2, ערוץ Yes2 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 23 בספטמבר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 קאטפיש Catfish, ערוץ לייפטיים 

דוקומנטרי. בשנת 2007 החליטו אריאל שולמן והנרי ג'וסט לצלם סרט תיעודי על אחיו הצלם של אריאל, ניב שולמן. בזמן הצילומים קיבל ניב ציור מילדה בת שמונה ממישיגן, שהתבסס על אחד מתצלומיו. המקרה הוביל אותו לקשר וירטואלי מיוחד עם המשפחה האנונימית של הילדה, לה הוא קורא 'משפחת פייסבוק'. ניב אפילו מתאהב באחותה הבכורה של הילדה. אט אט הוא מתחיל לחשוד שמשהו יוצא דופן מתרחש במשפחה הזאת. יחד עם אריאל והנרי, יוצא ניב למסע בדרכים בחיפוש אחר המשפחה, ומגיע לתגלית מסעירה. ארה"ב, 2010. הסרט בנוי כמותחן תעלומה, המותיר את הצופים על קצה הכיסא עד הפיתרון המפתיע. ציון: 

22:30 הדרך חזרה | The Way Back, ערוץ Hot פריים 

דרמת הישרדות רבת עוצמה בכיכובם של קולין פארל, ג'ים סטרג'ס ואד האריס. גבר פולני שנתפס על ידי צבא הכיבוש הרוסי בימי מחלמת העולם השנייה, מואשם בריגול ונשלח לגולאג נוראי בסיביר. יחד עם אסיר אמריקני ואסיר רוסי, הוא מבצע בריחה נועזת. כדי להגיע לחופש, השלושה נאלצים לעבור קילומטרים רבים בתנאי מזג אוויר קשים, דרך מונגוליה והרי ההימלאיה – עד לחוף מבטחים בהודו. בימוי: פיטר וויר ("העד", "המופע של טרומן"). ארה"ב, 2010. אפוס רחב יריעה בנוי היטב, אם כי לא מרגש, תוך משחק מצוין וחיזיון ויזואלי מרשים. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן