Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 27 בספטמבר, 2016

בלי לפגוע, ברוכים הבאים ללית', בסכנת הכחדה, לאט במערב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 בלי לפגוע | No Offence, ערוץ Hot פלוס 

סדרה חדשה. דרמת משטרה מהיוצר השנון וחסר הפשרות, פול אבוט ("חסרי בושה", "שם המשחק", "לפגוע ולהחטיא"), בשיתוף עם המפיקים מרטין קאר, סיימון מאיירסואנה פרגוסון עבור Channel 4 הבריטי. תחנת משטרה מתפוררת בחלק הלא-נכון של מנצ'סטר, שוטרות העשויות ללא-חת המנהלות אותה ותעלומת רצח מצמררת במיוחד. צוות המשטרה העייף והממורמר – ובראשו הבלשית ויויאן דירינג (ג'ואנה סקנלן, "אבק כוכבים") – מתמודד מדי יום ביומו עם סוחרי סמים, הצתות וכנופיות ניאו-נאצים, אך פרשה מחרידה של רציחות סדרתיות של נערות עם תסמונת דאון מערערת אפילו את השוטרים הוותיקים ביותר בתחנה. לצידה של סקנלן מככבים גם איליין קאסידי ("האחרים"), אלכסנדרה רואץ' ("הצייד: מלחמת החורף", "מרושעות"), וויל מלור ("ברודצ'רץ'"), פול ריטר ("הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם") וקולין סלמון ("ללא גבולות"). בעקבות הצלחתה חודשה הסדרה לעונה נוספת. ציון איי.אם.די.בי.: 7.8/10

22:00 ברוכים הבאים ללית' Welcome to Leith, ערוץ Yes דוקו 

זוכה פסטיבל Hotdocs 2015. בספטמבר 2012, אוכלוסיית עיירת הסְפַר הפצפונת לִית', צפ' דאקוטה, גדלה מ-24 ל-25. ואז התחילו הצרות. הפנים החדשות בעיירה, קרֵייג קוֹבּ שנודע לשמצה כּדוֹגל בעליונות הגזע הלבן (White Supremacist). קוֹב מתחיל לרכוש בשקט חלקות אדמה, במטרה להשתלט על העיירה ולהקים את קוֹבְּסְוִויל, גן עדן ומפלט לסופרמסיסטים גזענים לבנים כמותו. קוב מארגן עצרת של ניאו-נאצים ומנסה לשכנע אותם לגור בעיירה. כשהעיירה מתמלאת בדגלים ניאו-נאצים וההתנהגות שלו הופכת יותר ויותר מאיימת, המתחים עם תושבי העיירה גואים והם מחפשים נואשות דרכים לסלק את השכן הבלתי-רצוי שלהם. תיעוד הכרוניקה של קהילה שנלחמת על ריבונותה מול הקיצוניות, מתמרנת אותנו להתמודדות לא פשוטה עם הערכים שלנו: כמו התושבים, אנחנו מרגישים את הכעס שלנו גואה, אבל מטרידה ומלאת שנאה ככל שתהיה התפיסה הגזענית של קוב – עדיין חלות עליו הגנות מסוימות במסגרת החוק. בשורה התחתונה, מציב בפנינו הסרט שאלה קשה ומטרידה – כיצד אנחנו נאבקים עם העקרונות הדמוקרטיים שלנו כשהם נדחקים עד הקצה? בימוי: מייקל ביץ' ניקולס, כריסטופר ווקר. 85 דקות, ארה"ב, 2015. סרט מטריד ומעורר מחשבה, מבט לחברה האמריקנית שאינה בכותרות. ציון: 

22:00 בסכנת הכחדה | Racing Extinction, ערוץ 8 

פרס חביב הקהל, אידפ"א 2015. מהו תפקידה של האנושות בהכחדה ההמונית של בעלי החיים שאנו עדים לה כיום? הדוקומנטריסט, לואי פסיהויוס ("הלגונה הסודית"), יוצא למסע בעקבות בעלי החיים הימיים הנמצאים בסכנת הכחדה. פסיהויוס נפגש עם פעילי איכות הסביבה ומדענים שמתריעים שההכחדה הגדולה הבאה בהיסטוריה כבר החלה להתרחש. ארה"ב, 2015.

22:00 לאט במערב | Slow West, ערוץ Yes3 

זוכה פרס חבר השופטים בפסטיבל סאנדנס. בימי המערב הפרוע מגיע צעיר מסקוטלנד לארה"ב על מנת למצוא את אהובתו. למסע מתלווה צייד ראשים המציע את עזרתו. מה שהצעיר לא יודע הוא שאחר הגבר המסתורי רודפת כנופיה מסוכנת. שחקנים: מייקל פאסבנדר, קודי סמית' מקפי, בן מנדלסון. במאי: ג'ון מק'קלין. ארה"ב, 2015. סרט בכורה מוצלח ומערבון מעניין ומפתיע. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן