Skip to content

בצריכה מתמדת: מתנות חג

החל מבקבוק יין, דרך סיר לפאייה וכלה במארז של טיולים ושירים, קבלו את המתנות המומלצות לחג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Ninja, מותג הבלנדרים של Shark Ninja האמריקאית, הגיע לישראל עם שלושה מוצרים. לכולם יש את Auto-IQ, תכונה המאפשרת בלחיצת כפתור להפעיל תוכנית עיבוד בהתאם לכל מרכיב מזון. הדגם הבסיסי מרסק פירות, ירקות וקרח, ושאר הדגמים מגיעים עם יכולות לטחון אגוזים וזרעים, תוכנית להכנת מחיות ורטבים, ועוד.

399-1,190 שקלים. להשיג בחנויות החשמל.

צילום: יח"צ

Battarix הוא סוללת גיבוי, פרי פיתוח ישראלי, המטעינה את המכשיר בשלוש שעות שיחה נוספו. הייחוד – הגודל שלה הוא כגודל של כרטיס אשראי. מתאימה למכשירי האנדרואיד, וניתן לרכוש מתאם לאייפון.

24.9 שקלים. להשיג בדואר ישראל, חנויות נוחות וחנויות סלולאר.

צילום: יח"צ

מחברות חלבלובון מכילות 48 עמודים עם סיפורים, שירים, גלויות, משחקים חינוכיים ומקום ליצירה בנייר, והן אמורות להחליף את זמן המסך של בני 5-10. ניתן לרכוש מנוי לשש מחברות שישלחו לילדים/אחיינים/נכדים לאורך השנה, אליהן מתלווה מחברת קודמת במתנה.

150 שקלים. להשיג ב-052-8377640 או ב-www.halavluv.com.

צילום: חוסחלק-הארדבל

"כוחו של הסטיילנג – עיצוב בר השגה", ספרה החדש של אורלי רובינזון, מתכתב עם רוח התקופה ומציע דרכים, רעיונות והשראות לעיצוב בתקציבים אפשריים.

198 שקלים, להשיג בחנויות הספרים וב-www.robinzone.co.il.

צילום: יח"צ

יקב הכורמים הכניס את ה"קונדיטון 18" בתור יין שיימכר באופן קבוע. היין, שהושק לפסח האחרון, הוא שילוב של קברנה, קלדוק, פטי וורדו, קריניאן ומוסקט המבורגי מחוזק בברנדי, מתובל במספר עשבי תיבול עלי דפנה ופלפל אנגלי, ממותק בסילאן טהור ומיושן כשלוש שנים בחביות צרפתיות שבעבר שימשו להכנת ברנדי.

80 שקלים לפני מבצעי חג. להשיג בלגעת באוכל, בדיוטי פרי ובחנויות מובחרות.

צילום: יח"צ

צלם הנוף, דובי טל, וחוקר הזמר העברי, עפר גביש, השיקו את "בשביל השירים", מארז של שני ספרים המאגדים מסע זמר וצילום אוויר לאורך שביל ישראל, שיצא לאור בהוצאת אלבטרוס. הספר משלב צילומי נוף בשילוב שירים שנכתבו בהשראת האתרים לאורך שביל ישראל ושלל סיפורים אודות השירים.

180 שקלים. להשיג בצומת ספרים.

"לאכול טוב" הוא הספר השני של זהר לוסטיגר-בשן, בו היא ריכזה למעלה מ-140 מתכונים מקוריים, קלים ומהירים להכנה. מטרתו היא להפוך אוכל בריא לאורח חיים ולעזור בבנייה של תזונה מאוזנת המתבססת על ירקות, קטניות ודגנים, והוא כולל גם כ-20 מתכונים לעוגות וקינוחים טבעוניים.

148 שקלים. להשיג ברשתות ובחנויות הספרים וב-www.zoharlustiger.co.il.

חברת נעמן השיקה מחבת מיוחדת להכנה של תבשיל הפאייה הספרדי המפורסם. למחבת, חלק מסדרת גרניט, יש מכסה זכוכית, הקוטר שלה הוא 36 ס"מ והנפח הוא שלושה ליטר.

299 שקלים. להשיג בחנויות לכלי בית.

צילום: שירה רז

Pulse 2 הוא רמקול אלחוטי של JBL, המספק סאונד ברמה טובה תוך שהוא מחליף צבעים בהתאם לקצב של המוזיקה. המכשיר מיועד למכשירי אפל, ובעזרת האפליקציה של JBL אפשר לשלוט באופי הצבעים.

979 שקלים. להשיג ברשת iStore וב-iStoreil.co.il.

צילום: יח"צ

אם אתם מחפשים מתנה מקורית עבור הילדים, ברשת פאזלנד תמצאו פאזלים תלת מימדים של WREBBIT. זה שבתמונה מכיל 890 חלקים שהופכים לטירת נוישווינשטיין, כאשר יש מבחר רב של דגמים.

199.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: מרק כהן

Dyson V8 Absolute הוא שמו של שואב האבק הידני החדש של חברת דייסון. יש לו סוללה המספיקה עד 40 דקות של עבודה רציפה, מד המציג את רמת הטעינה הנוכחית של הסוללה, מנגנון לניקוי קל של מיכל הלכלוך, ושלל חלקים המאפשרים לנקות איתו רצפות, שטיחים, מזרנים, ספות ועוד. במסגרת האחריות יש שירות בבית הלקוח.

3,590  שקלחים לפני מבצעים. להשיג ברשתות ובחנויות החשמל.

צילום: יח"צ דייסון אנגליה

הסתיו עושה סימנים שהוא בדרך ואם זה באמת יקרה, אז הצעיף של רשת אופנת הגברית CELIO היא מתנה שיהיה כיף להשתמש בה.

129.9 שקלים, להשיג בסניפי הרשת.

צילום: דיוויד סטוארט

חברת נירולין השיקה סידרה חדשה של ערכות טיפוח, בהן ערכת אנטי אייג'ינג המשלבת קרם לחות ליום וקרם מחדש לערב, כאשר כל ערכה כולל מוצרים המיועדים לשנת שימוש מלאה.

1,200 שקלים. להשיג במכוני קוסמטיקה מורשים וב-www.nirolin.com.

צילום: סמדר קדם

Morgadio da Torre Alvarnho White הוא יין לבן חדש מפורטוגל, המגיע לישראל הודות לחברה הסקוטית מבית ישרקו. היין עשוי 100% ענבי אלבריניו.

75 שקלים. להשיג בטיב טעם, בחנויות יין ובמסעדות.

 צילום: אסף לוי

במסגרת שיתוף הפעולה בין ארקוסטיל לבין מיקי שמו הושקה סדרה של תבניות אפיה. הן עברו הליך ייצור ייחודי המאפשר להשתמש בתבניות ללא צורך בציפוי כלשהו כדי למנוע הידבקות. בנוסף, הן אמורות להיות קלות לניקיון ומוליכות חום בצורה טובה ואחידה. הסדרה כוללת שש תבניות, כולל תבנית מרובעת ותבנית אינגליש קייק.

79-119 שקלים לפני הנחות חג. להשיג בארקוסטיל קיטצ'ן.

צילום: יוסי פונס

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן