Skip to content

פרס נלחם על חייו – בני משפחתו נפרדים

לאחר שבועיים של מאבק הדרדר מצבו של הנשיא לשעבר, בני משפחתו ומקורביו הוזעקו לבית החולים. חמי פרס: "אבא שלי עבר היום כמו ששמעתם אירוע לא פשוט...נידרש לקבל החלטות בהמשך, הכול תלוי כמובן לאן הדברים יתפתחו". בני משפחת הנשיא החליטו שלא להאריך את חייו אם פרס יפסיק לנשום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שבועיים אחרי אשפוזו בבית החולים שיבא בתל השומר לאחר שלקה באירוע מוחי, חלה היום (שלישי) החמרה דרמטית במצבו של הנשיא התשיעי שמעון פרס. צוות בית החולים שמנטר ללא הרף את פרס כשהוא מורדם ומונשם הגיע להערכת מצב כי מצבו הנירולוגי בלתי הפיך והחשש הוא שיגיע לקריסת מערכות. הצוות הרפואי הזמין את בני משפחתו ויועציו של פרס להיפרד ממנו.

בנו של פרס מוסר את ההודעה
בנו של פרס מוסר את ההודעה

לקראת 20:00 חלה הידרדרות נוספת במצבו של הנשיא לשעבר ובמסיבת עיתונאים קצרה מסר בנו חמי פרס, כי "אלה שעות לא קלות שעוברות עליי ועל בני משפחתי. אבא שלי עבר היום כמו ששמעתם אירוע לא פשוט, ואני רוצה להודות לצוות הרופאים של תל השומר שבודק אותו ומתייעץ בעומק רב, יחד עם בני המשפחה. נידרש לקבל החלטות בהמשך, הכול תלוי כמובן לאן הדברים יתפתחו". הוא הוסיף עוד:  "אנחנו מקבלים הרבה הודעות מהארץ ומחו"ל מכל האנשים שמכירים ויודעים על האיש, והם רבים ועוטפים אותנו בדאגה. אני רוצה למסור לכל מי ששולח לנו הודעות, לא היה דבר יותר יקר לאבא שלי מעם ישראל, מהאנשים, אני מאמין. אבא שלי הוא איש מיוחד במינו, אני שומר על אופטימיות. השעות האלה לא פשוטות, שכל מי שמתפלל שימשיך להתפלל איתנו, אנחנו מודים לכולם על האהבה".

שמעון פרס דקות ספורות לפני שלקה באירוע המוחי (חדשות לפני כולם)
שמעון פרס דקות ספורות לפני שלקה באירוע המוחי (חדשות לפני כולם)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן