Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 30 בספטמבר, 2016

סופרמן, משימה סוף, חבלה, ילדות פרא, חיי פשע, סיפור על אהבה וחושך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 סופרמן | Superman, ערוץ Yes5 

הסרט הראשון בסדרת סרטי סופרמן הקלאסים בכיכובו של כריסטופר ריב. בטרם כוכב קריפטון מושמד, תינוק אחד ניצל ונשלח לכדור הארץ. לימים, יגדל ויהפוך לגיבור על, בעל כוחות על אנושיים. במאי: ריצ'רד דונר. ארה"ב, 1978. בשילוב של אפקטים מיוחדים, הומור ועלילה סבירה, זהו סרט פופולארי שנכנס לפנתיאון הקלאסיקות האמריקניות. ציון: 

22:00 משימה סוף | Barely Lethal, ערוץ Yes2 

קומדיית אקשן. סוכנת צעירה מזייפת את מותה ומצטרפת לתיכון כנערה רגילה. מסתבר שהשרדות בתיכון יכולה להיות משימה קשה לא פחות מהתמודדות עם פושעים בינלאומיים. כאשר סרטון בכיכובה מתפרסם ברשת וזהותה נחשפת, אויבתה המושבעת מגיעה לחסל אותה. שחקנים: היילי סטיינפלד, ג'סיקה אלבה, סמואל ל. ג'קסון. במאי: קייל ניומן. ארה"ב, 2015. סרט נעורים שמפספס את כל הבדיחות, עד שהופך למלודרמה קיטשית. ציון: 

22:00 חבלה Sabotage, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו שישי, 13 בפברואר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

22:00 ילדות פרא Mustang, ערוץ Yes3 

הסרט היה מועמד לאוסקר ולגלובוס הזהב לסרט הזר הטוב ביותר (שם ייצג את צרפת), זכה בחמישה פרסי סזאר ובעוד פרסים רבים נוספים. דרמה מרגשת מטורקיה, המציגה חברה שקרועה בין המודרניות למסורת. חמש אחיות צעירות ופרועות גדלות בבית סבתן. אחת אחת, הן מגיעות לגיל בגרות ומבינות שעתידן מוכתב מראש, להיות רעיות צנועות וממושמעות. אט אט הופך הבית המשפחתי לסגור וקפדני יותר והמגע שלהן עם העולם שבחוץ הולך ומצטמצם. האחיות המשתוקקות לחופש ולחיים מחליטות להיאבק, כל אחת בדרכה. שחקנים: גונס סנסוי, אלית ישכן, דוגה זיינפ דוגוזלו. במאית: דניז גמזה ארגובן. טורקיה / צרפת, 2015. בזכות משחק מצוין ומסר חשוב, זהו אחד הסרטים הטובים והמסקרנים של שנת 2015. ציון: 

22:00 חיי פשע Life Of Crime, ערוץ Yes4 

אשתו של איש עסקים נוכל ועשיר, נחטפת על ידי צמד נוכלים הדורשים עבורה דמי כופר. אך כאשר מסתבר שבעלה בכלל תכנן להתגרש ממנה והוא בכלל מאוהב בפילגש הצעירה שלו, הוא לא ממהר כלל וכלל למסור את הכסף בתמורה לשחרורה… שחקנים: ג'ניפר אניסטון, איילה פישר, טים רובינס. במאי: דניאל שכטר. ארה"ב, 2013. הסרט אינו משעשע כמו שחושבים, אבל בזכות משחק טוב וקסם עלילתי, אפשר להעניק לציון עובר. ציון: 

22:00 סיפור על אהבה וחושך | A Tale of Love and Darkness, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

דרמה מרגשת שביימה נטלי פורטמן, המככבת גם בסרט לצד גלעד כהנא, מכרם חורי ומוני מושונוב. הסרט שמבוסס על ספרו של עמוס עוז, מתרחש בתקופת המנדט הבריטי בירושלים, ומספר את סיפור התבגרותו של עמוס בן ה-10, אימו האידיאליסטית – פניה, ואביו אריה – איש רוח מתוסכל, אך גם איש משפחה למופת. עמוס הצעיר יגדל לתוך מציאות מלאת התרגשות לקראת הכרזת העצמאות, שמתחלפת בחרדה מתמדת בזמן מלחמת העצמאות, כשסביבו השפעות הרות גורל בדמות שני הוריו. אמו מגדלת אותו בכנות וישירות, כאילו מדובר באדם מבוגר ואביו הסופר הכושל הולך ומתרחק מהם. המצב בבית הופך לבלתי אפשרי ועמוס חווה התבגרות מואצת. לסרט היה פוטנציאל טוב, אך פורטמן קצת קפצה מעבר לפופיק ביכולתיה. עם זאת, מעניין ואפשר לצפות. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן