Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 01 באוקטובר, 2016

רקדניות קטנות 6, משחקי הראפ 2, לשכב עם אחרים, מתחיל מחדש, הזמן שנשאר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:00 רקדניות קטנות 6 | Dance Moms 6, ערוץ לייפטיים 

פרקים חדשים לריאליטי העוקב אחר הסטודיו המפורסם לריקוד של אבי לי מילר, בו ילדות צעירות מתחרות על אור הזרקורים והאימהות נלחמות בכל מחיר על רגעי התהילה של בנותיהן.

16:45 משחקי הראפ 2 |
 The Rap Game 2, ערוץ לייפטיים 

כוכב ההיפ-הופ והראפ הבא צפוי להגיח לעולם בקרוב, ולמרבה ההפתעה הוא או היא יהיו איפשהו בטווח הגילאים שבין 12 ל-16. בעונה בשנייה לתכנית הריאליטי מבית היוצר של קווין לטיפה וג'רמיין דופרי, שמחפשת את הכוכב הבא של ההיפ-הופ בארה"ב, יתחרו הפעם 7 ילדים (בעונה קודמת היו 5) בעלי הפוטנציאל להיות הסופרסטארים הבאים.

22:00 לשכב עם אחרים Sleeping With Other People, ערוץ Yes1 

קומדיה רומנטית. שנים אחרי שבילו לילה משותף ביחד עוד בימי הקולג' הפרועים, רודף שמלות ובוגדת סדרתית נפגשים במקרה ברחוב ומחליטים להתחיל בקשר אפלטוני עם הרבה סקס. אך מה קורה כשרגשות מתחילים להיכנס למשחק… שחקנים: אליסון ברי, ג'ייסון סודיקיס. במאית: לסלי הדלנד ("הרווקה"). ארה"ב, 2015. המשחק טוב ומשעשע, אך הקומדיה הרומנטית ברקע לא אחידה ולרוב מבלבלת. ציון: 

22:00 מתחיל מחדש | The Boys Are Back, ערוץ לייפטיים 

ג'ו ואר (קלייב אואן) הוא עיתונאי ספורט מצליח שאיבד את אשתו והפך לאב חד הורי לשני בנים. הדרך היחידה בה הוא מאמין שיוכל להשיב מעט הנאה לחייהם של בניו היא להגשים את כל החלומות שלהם. ארה"ב, 2009. מלודרמה קשה, השורדת בזכות המשחק המושלם של אואן. ציון: 

23:40 הזמן שנשאר | Time To Leave, ערוץ לייפטיים 

צלם אופנה מצליח בן 31, החי עם בן זוגו הצעיר סשה. לאחר שהוא מתעלף באמצע יום עבודה, הוא מבקר אצל רופא וזה מודיע לו כי הוא חולה בסרטן סופני וכי נותרו לו כשלושה חודשים לחיות. במאי: פרנסואה אוזון. צרפת, 2005. סרט יפה ויזואלית הפורט על מיתרי הלב של הצופים מבלי להיכנס לקלישאות, ומותיר חותם מסקרן. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן