Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 03 באוקטובר, 2016

ווסטוורלד, אטלנטה פלסטיק 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

04:00 ווסטוורלד | Westworld, ערוץ Yes Oh + ערוץ Hot פלוס

מותחן בדיוני אפל. שיתוף פעולה של אשפי המתח והמסתורין, ג'ונתן נולן (התסריטאי של "עלייתו של האביר האפל", "ממנטו", "בין כוכבים", יוצר "מבוקש") וג'יי ג'יי אברהמס (במאי "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" ויוצר "אבודים"), שנוצר בהשראת הסרט והספר בעל אותו השם משנת 1973 אשר נכתב ובוים על ידי מייקל קרייטון ("פארק היורה"). הפקה אפית יקרה ועתירת כוכבים, המתרחשת בפארק שעשועים עתידני, המדמה את ימי המערב הפרוע, בו אנדרואידים מלאכותיים משרתים את באי הפארק. הסדרה מתרחשת בהצטלבות שבין העתיד הקרוב והעבר של עולם המערבונים, ובוחנת יקום שבו רצונותיו ותשוקותיו של כל אדם, לא משנה כמה מושחתים או אציליים הם, מקבלים מענה. זוהי אודיסיאה אפלה על ראשית התודעה המלאכותית והאבולוציה של החטא ועל הלקח שעלינו ללמוד כשהטכנולוגיה מתקוממת נגד האדם… את הסדרה מוביל צוות שחקנים יוקרתי, הכולל את סר אנתוני הופקינס ("שתיקת הכבשים"), אד האריס ("המופע של טרומן"), אוון רייצ'ל ווד ("דם אמיתי"), כוכב סרטי "אקס מן" – ג'יימס מרסדן, טנדי ניוטון ("קראש"), ג'פרי רייט ("קזינו רויאל"), כוכבת "הממשלה" | "בורגן" – סיידה באבט קונדסן, ג'ימי סימפסון ("בית הקלפים"), רודריגו סנטורו ("אבודים"), שאנון וודוורד ("לגדל את הופ"), בן ברנס ("סיפורי נרניה") ועוד.

22:00 אטלנטה פלסטיק 2 | 
Atlanta Plastic 2, ערוץ לייפטיים 

עונה שנייה לסדרת הדוקו-ריאליטי, המספקת הצצה לקליניקת מומחים לניתוחים פלסטיים. התכנית עוקבת אחרי שלושה רופאים מהמובילים בתחומם ואחר לקוחותיהם שיודעים בדיוק מה הם רוצים וצריכים כדי להרגיש טוב עם עצמם. ד"ר ג'ונס הוא הרופא הרגיש, שמאמין מאוד בכוחו של השינוי החיצוני על התחושה הפנימית. הוא מאוד אוהב את העבודה שלו כי היא משלבת אמנות, מדע ורפואה ומעיד שהוא ישן, אוכל ונושם ניתוחים. גם ד"ר קרופורד החתיך מת על העבודה, וממיס את הנשים נקודה. חוץ מהם, מככבת הרופאה ד"ר בארון, שיש לה המון ניסיון והבנה נשית של המטופלות שלה ורצונותיהן.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן