Skip to content

ראש מועצת ג'וליס מואשם ברצח בכוונה תחילה

פרקליטות המדינה הגישה הבוקר כתב אישום חמור מאוד כנגד סלמאן עאמר ראש מועצת ג'וליס שירה למוות בתושב הישוב. עקב סכסוך שהיה בין השנים התפרץ מוניר נבואני עם מקל בידיו לעבר ראש המועצה, שבר את זגוגיות הרכב הקדמיות וחלון צד הנהג. עאמר שלף אקדח וירה בו למוות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר  כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד סלמאן עאמר בן 54 – ראש מועצת ג'וליס בגין רצח בכוונת תחילה ושיבוש מהלכי משפט. סלמאן עצור מחילת ספטמבר השנה לאחר שירה באקדחו והרג את מוניר נבאוני תושב ג'וליס בעימות שפרץ בין השנים בכניסה למשרדי המועצה המקומית.
מעובדות כתב האישום עולה כי  על רקע סכסוך ממושך בין עאמר למנוח מוניר נבואני, הגיע המנוח ביום  24.8.16, סמוך לשעה 08:53,  לבניין מועצת ג'וליס וביקש להיפגש עם ראש המועצה בו תמך בבחירות, מבלי שתאם זאת עמו מראש. בין השניים פרץ סכסוך שבעקבותיו הגיע נבואני למועצה. לאחר שסבר כי עאמר לא יהא מוכן לפגוש בו,  התפרץ המנוח למשרדו של ראש המועצה,  קילל אותו ודרש ממנו להתפטר מתפקידו לאלתר. עאמר ביקש מהמנוח להירגע, אך המנוח ירק עליו וצעק לעברו "תירה בי תירה בי". בהמשך, השליך נבואני על עאמר כוס והוא הדף אותה לעברו. לאחר הגעת המשטרה למקום, הבהיר המנוח כי כל שרצה הוא לדבר עם עאמר ובשלב זה הרוחות נרגעו ובאוני חזר לביתו.
כעשרה ימים לאחר התקרית, ביום  5.9.16, בשעה 08:23, שלח נבואני לעאמר  מסרון שנוסחו בו נכתב: "כלב אתמול הבטחתי לעשות משהו לא קיימתי. אבל הרבה אני הולך לעשות היום לא כדאי לך לכנס למועצה אני בא אליך".
כעשק דקות אחרי כן, באותו בוקר בשעה 08:36, הגיע עאמר  לחניית בניין המועצה כשהוא נוהג ברכבו , והחנה את הרכב כשחזיתו לבניין המועצה. סמוך מאד לאחר מכן, הגיע המנוח למקום, והחנה את רכבו מאחורי רכבו של הנאשם. בעוד עאמר  יושב ברכבו, יצא נבאוני הזועם מרכבו , פנה אל ראש המועצה בדברים, ניגש אל תא המטען, הוציא מתוכו מקל מעץ באורך כמטר , וניגש לעברו  כשהוא צועק שהוא צריך למות ותקף את רכבו של עאמר  באמצעות  המקל.

מימין סלמאן עאמר הבוקר בית המשפט ( צילום מישל דוט קום) - משמאל צילום מדף הפייסבוק
מימין סלמאן עאמר הבוקר בית המשפט ( צילום מישל דוט קום) - משמאל צילום מדף הפייסבוק

ירה במנוח והמשיך לירות בו עד שהביא למותו

בשלב זה, הגיע אחד מעובדי המועצה, שהבחין במעשיו של המנוח, על מנת למנוע עימות בין השניים. חרף זאת, ירה עמאר  לעבר המנוח מספר יריות מטווח קצר בפלג גופו העליון ובראשו. בהמשך, לאחר שנשמט המקל מידו של המנוח, וחרף ניסיונו של עובד המועצה להדוף את עאמר  ולמנוע את המשך הירי, התקרב עאמר  לעבר המנוח והמשיך לירות בפלג גופו העליון ובראשו עד שהביא למותו. סך הכל ירה עאמר  במנוח 7 כדורים, אשר פגעו בפלג גופו העליון ובראשו, והביא למותו של המנוח כתוצאה מנזק חמור ללב ממעבר קליע דרך בית החזה. לנזק החמור ללב התווספו הנזקים החמורים למוח ממעבר שני קליעים שעברו דרך הראש/פנים, בהמשך , העלים עאמר  את האקדח, וכן את הפלאפון שנשא עמו, וזאת בכוונה לשיבוש מהלכי משפט .פרקליטות המדינה ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של עאמר עד לתום ההליכים נגדו.

סרטון מצלמות האבטחה ביום הרצח

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן