Skip to content

שעתיים לאחר העלאת סרטון התעללותו בכלב – נעצר המתעלל

גולשת העלתה בדף הפייסבוק המשטרתי סרטון התעללות של גבר בכלבו. במשטרה פעלו בזריזות, אתרו את המתעלל, עצרו אותו ומסרו את הכלב לטיפול ווטרינרי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שעתיים מפרסום סרטון התעללות בכלב ברשת הפייסבוק, לכדה המשטרה את המתעלל והצילה את הכלב.  אתמול (חמישי) בשעות הערב המאוחרות העלתה אזרחית באתר הפייסבוק של משטרת ישראל סרטון וידאו קצר בו נראה גבר מתעלל בגור כלבים. בסרטון נראה גבר קושר בחבל כלב קטן בצווארו, תולה אותו באוויר ולאחר מכן מסובב אותו בחלל האוויר סביב עצמו לקול מצהלות חבריו.
במשטרת ישראל לא אהבו את המעשה בלשון המעטה ובפעילות מודיעינית של המשטרה הובררה זהות החשוד.

צילום מסך מסרטון ההתעללות
צילום מסך מסרטון ההתעללות


ההתעללות

המעצר
שעתיים מזמן פרסום הסרטון הגיעו שוטרי תחנת טבריה למבנה שמירה המצוי בשטח המועצה המקומית בועיינה נוג'ידאת שבגליל התחתון, בו שהה החשוד, גבר בשנות ה 50 לחייו ואתו גם הכלב. הגבר עוכב לחקירה בחשד להתעללות בבעלי חיים והכלב נלקח על ידי השוטרים ונמסר לטיפול הווטרינר העירוני. ממשטרת ישראל נמסר כי המשטרה רואה בחומרה פגיעה והתעללות בבעלי חיים ומשקיעה משאבים רבים בהבאת חשודים בפגיעה בבעלי חיים לדין. "אנו מעודדים את הציבור לפנות ולדווח למשטרה על אירועי התעללות או פגיעה בבעלי חיים ,כמו על כל אירוע פלילי אחר, באמצעות מוקד 100 או פניה ישירה לתחנת המשטרה הקרובה", מבקשים במשטרה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן