Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 14 באוקטובר, 2016

דאבל בלה, כל הדרכים מובילות לרומא, השקט שבפנים, גבר גבר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:30 דאבל בלה Total Bellas, ערוץ !E

האחיות התאומות היפהפיות ברי בלה וניקול בלה, כוכבות ההיאבקות בליגת ה-WWE, מגיעות לריאליטי חדש. הן תספקנה הצצה לחייהן וחיי בני זוגן המתאבקים: ג'ון סינה(השרירן הרגיש ב"אסון מהלך") ובריאן דניאלסון (המתאבק הידוע בשם הבמה דניאל בריאן). ארבעת כוכבי ה-WWE עוברים לגור יחד, ובמקביל מתחילים פרק חדש בחייהם, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית. אחרי שניקול נאלצה לעבור ניתוח מורכב בצוואר ובעמוד השדרה, אחותה וגיסה מתגייסים לעזרתה ועוברים לגור בבית שלה ושל ג'ון, על מנת לטפל בה ולארח לה חברה בתקופת ההחלמה הארוכה. למרות שהתאומות חולקות אותם גנים, הן שונות לחלוטין זו מזו, וכעת הן מגלות שהיה להן יותר קל לחלוק רחם מאשר קורת גג. סגנון החיים הניו אייג'י, טבעוני וחופשי של ברי ובריאן, מתנגש עם הראוותנות של ניקול והקפדנות והנוקשות של ג'ון, וההבדלים האלו גורמים לארבעת כוכבי ה-WWE להיראות גם בבית, כאילו הם בזירת היאבקות.

21:30 כל הדרכים מובילות לרומא | All Roads Lead To Rome, ערוץ Yes1 

קומדיה רומנטית. אם חד-הורית מנסה להתרגל לחיי הרווקות החדשים. בניסיון להתקרב לביתה, השתיים יוצאות לטוסקנה היפה שבאיטליה למסע משותף המתפתח במהרה ל-3 סיפורי אהבה מרגשים. שחקנים: שרה ג'סיקה פרקר, ראול בובה ("תחת שמש טוסקנה"), קלאודיה קרדינל ("שמונה וחצי"). במאי: אלה למהייגן. איטליה / ארה"ב, 2015. הומור מיושן, חסר דימיון וגם הרומניטקה לא שם. אז למה לעשות את הסרט?! ציון: 

22:00 השקט שבפנים | Louder Than Bombs, ערוץ Yes3 

שלוש שנים אחרי מותה הפתאומי של צלמת עיתונות מוערכת וידועה מתארגנת לזכרה תערוכה גדולה. בעלה ושני ילדיה – האחד תלמיד תיכון מהורהר ומופנם והשני פרופסור צעיר ואב טרי – נפגשים לכבוד המאורע, ומוצאים עצמם יחד למשך כמה ימים, לראשונה מזה מספר שנים. כשתגלית חדשה לגבי מותה של האם עומדת להיחשף, השלושה ניצבים בפני צומת דרכים שעומד לשנות את חייהם. שחקנים: גבריאל ביירן, ג'סי אייזנברג, איזבל הופר. במאי: יואכים טריר. ארה"ב, 2015. הסרט שורד בזכות שחקנים איכותיים וקטעי דרמה חזקים. מעבר לזה, די מפספס את עוצמתו. ציון: 

22:00 גבר גבר | Daddy's Home, ערוץ Hot גולד 

קומדיה. בראד וויטאקר הואוא שדרן רדיו נעים הליכות, ששואף להיות האבא החורג הטוב ביותר בעולם עבור שני ילדיו הקטנים – בנה ובתו של אשתו האהובה. הוא עושה הכל כדי לרכוש את אהבתם וכדי שיתייחסו אליו כאל אבא אמיתי. הכל משתנה כשדאסטי מיירון, אביהם הביולוגי של הילדים, חוזר לשכונה. בראד נוסע לשדה התעופה כדי לפגוש לראשונה את דאסטי, ומכאן הכל מתחיל להסתבך למרות כל כוונותיו הטובות. מסתבר שדאסטי האופנוען המגניב והשרירי, חוזר בסערה לתמונה. הוא מציב רף חדש וגבוה ביותר עבור בראד – מהסוג שמאלץ את שני האבות להתחרות על חיבתם של הילדים. שחקנים: מארק וולברג, וויל פארל, לינדה קרדליני, תומאס היידן צ'רץ', בובי קנאבלה. בימוי: דון אנדרס ("סקס דרייב", "איך להיפטר מהבוס 2"). ארה"ב, 2015. וולברג ופארל נהנים מכימיה משותפת על המסך, אך הסרט רחוק מלהגשים את ההומור שמאחורי הבדיחות, ונותר די נבוב. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן