Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (13.10)

החל ממשטחי חיתוך העשויים מחומרים ממוחזרים וכלה בסרום העשוי מרכיבים טבעיים. חמשת המוצרים שקיבלו השבוע את תשומת הלב שלנו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטחי חיתוך של Epicurean 

מוזר ככל שזה נשמע, הפיתוח של משטחי החיתוך הללו מבוסס על פיתוח וייצור של סקייטבורדים. היצרן שלהם הוא קודם כל יצרן של משטחי החלקה לסקייטבורדים, שהבין כי המשטחים הללו יכולים להיות מצויינים גם במטבח. לשמחתנו, הם לא נראים באופן דומה, אבל הם בהחלט יעילים יותר ממשטחים רגילים – עמידות ויציבות גבוהה, הם לא עבים ואינם סופחים ריחות של האוכל. למי שזה חשוב, חומר הגלם משלב חומרים ממוחזרים.

209 שקלים. להשיג ב-Mistral וב-www.mistral.co.il.

צילום: יח"צ

Halloween Shot של Del Pozo

זהו בושם חדש לגברים שהגיע לאחרונה בשוק, שהריח שלו משלב בין עצי לאוריינטלי. זה קורה הודות לשימוש בלימון, דקירי, הל ופלפל שחור, איריס ומרווה, וניל, עץ, אמבר ועור. כל זה נשמע על פניו טוב, אבל בפועל הבושם אינו מלהיב. הניחוחות העציים אמנם באים לידי ביטוי אבל מה שאמור להיות אוריינטלי לא מורגש מספיק, והבושם כולו מתאים לשמו – האלווין.

199 שקלים ל-125 מ"ל. להשיג בסופר פארם, ניו פארם והמשביר לצרכן.

צילום: יח"צ חו"ל

סנו פורטה פלוס ג'ל מרוכז של סנו

הצורך לנקות שומן ולכלוך שרוף מהכלים להכנת אוכל הופך להיות פחות ופחות הכרחי, הודות לכלים המודרניים שמגיעים עם ציפויי נון סטיק מצויינים. אבל אם אתם משתמשים בכלי אלומיניום ותיקים יחסית, או נדרשים לנקות את התנור/כיריים שלכם משאריות הבישול, המוצר הזה יעשה היטב את העבודה. הוא אחד החזקים שניסינו, שמצליח להסיר את החומרים השרופים והדבוקים ללא ריח הקשה שמתפזר לרוב בחלל המטבח.

19.9 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: מוטי פישביין

צלליות של בועז שטיין

כחלק מסדרת Golden Jewel השיק מותג האיפור שלוש צלליות חדשות. כל הצלליות הללו הן צלליות אבקה המבוססות על מינרלים טבעיים, ובעיקר על מיקה, כך שהן לא רק נוחות לשימוש אלא גם מוסיפות לעיניים צבע מנצנץ, לא מכבידות על העיניים ונשארות עמידות לאורך זמן ממשוך. הצלליות מגיעות בגווני מתכות – מזהב ועד ברונזה – בדרגת כהות בהירה עד בינונית.

90 שקלים ל-10 מ"ל. להשיג במרכז בועז שטיין, קוסמטיקאיות ומרכזי יופי וטיפוח.

צילום: ניסים פרץ

סרום Pomegranate של תפוח טכנולוגיות

החברה הרחיבה את סדרת Pomegranate שלה עם ההשקה של סרום זה. הסרום מכיל תמצית זרעי רימונים, שמנים צמחיים נוספים ותמציות בוטניות, וכל זה במטרה לסייע בהחלקת קמטים ובחיזוק וייצוב העור. הסרום עצמו עשיר יחסית אך נספג טוב בעור, ומהר מספיק כדי שאפשר יהיה להוסיף קרם לחות בבקרים הלחוצים. הוא הוסיף כמות טובה של לחות לעור, ולאחר זמן של שימוש רציף העור אכן הראה סימנים של חיזוק, עם הפחתה קלה במראה של קמטוטים.

214 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג בקוסמטיקאיות ובמכוני טיפוח ויופי.

צילום: אלון גנון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן