Skip to content

בזכות שוטר תנועה: גילה כי ארוסתו אינה מי שחשב שהיא וביטל נישואין

בדיקה משטרתית שגרתית של שוטרי תנועה תל אביב ערערה לחלוטין את עולמו של צעיר שעמד להינשא למי שהזדהתה בפניו באופן שונה. ארוסתו לה עמד להינשא נגלתה כצעירה בזהות אחרת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במהלך פעילות של משטרה התנועה בנתיבי איילון, סמוך למחלף לה גווארדיה לדרום, הבחינו שוטרי אגף התנועה, היום (שישי) אחר הצהריים, ברכב שעורר את חשדם. הם הורו לנהגת, שנהגה במכוניתו של ארוסה, לעצור בצד הדרך.
השוטרים חשדו כי היא האישה נוהגת תחת השפעת אלכוהול וביקשו ממנה להזדהות. היא הזדרזה ומסרה בעל פה את פרטיה והזדהתה כתושבת באר שבע, תוך ציון שם וכתובת. לטענתה, היא אמרה שאיננה זוכרת את מספר תעודת הזהות שלה.

נהגה שיכורה בזהות בדויה (צילום אילוסטרציה)
נהגה שיכורה בזהות בדויה (צילום אילוסטרציה)

שוטרי התנועה לא התעצלו, לאחר בדיקה של טביעות אצבעות לאימות פרטיה, התברר כי מדובר בכלל בתושבת אשדוד כבת 30 הנושאת שם אחר מזה שציינה בפני השוטרים. הבדיקה נערכה בנוכחות הארוס והוא הופתע יותר מהשוטרים עת גילה שהאישה תושבת באר שבע כביכול שעמה הוא עתיד להתחתן בקרוב – היא בכלל מישהי אחרת. הוא הביע כעס גדול וסירב לדבר אתה והחליט כי החתונה הסתיימה באותו רגע.

בהמשך גילו השוטרים כי הנהגת לא הוציאה רישיון נהיגה מעולם. בדיקת השכרות העלתה כי היא נוהגת שיכורה. נערך לה שימוע, היא נפסלה מלהוציא רישיון נהיגה ורכבו של בן זוגה הושבת ונגרר מהמקום. הנהגת עוכבה לחקירה ביחידת הבוחנים ובסיומה שוחררה למעצר בית, תוך זימון לשיפוט מהיר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן