Skip to content

לכידת ענק: 5.5 טון מריחואנה נתפשו בתוך חממות בניצני עוז

בית המשפט השלום בפתח תקווה האריך היום את מעצרם של 5 גברים החשודים שהקימו "מפעל" ענק לגידול וסחר בסם. 20 שוטרים עבדו ללא הרף במשך יומיים לפרק את העסק. מעצרם הוארך עד יום חמישי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מעצרם של  5 גברים החשודים בסחר ובגידול מריחואנה בהיקפי ענק, הוארך היום (ראשון) בבית משפט השלום בפתח תקווה לאחר שהפרקליטות והמשטרה הגישו הצהרת תובע בבית המשפט. מפרטים ראשונים עולה כי החמישה חשודים בכך שהקימו והפעילו מפעל של ממש לייצור הסם בתוך חממות ענק במושב ניצני עוז שבלב השרון הסמוך לגדר ההפרדה מול טול כארם. בעת התפיסה נלכדו במקום לא פחות מ5.5 –  טון מריחואנה.

כל החשודים נעצרו בפשיטת שוטרי מרחב שרון לפני כחודש ימים על המשק של אחד מהחשודים שלא היה מוכר למשטרה. הפשיטה נערכה בחשאיות מרובה שהפתיעה את כל החבורה ששהתה באותה עת ב"מפעל" שמשק. השוטרים הופתעו עוד יותר לגלות שטחי ענק של צמחי מריחואנה בחממות הפרוסות על פני  עשרות דונם. בסמוך לממות הגידול הקימו החשודים, כך לפי החשד, אולמות הנבטה ומשם היו מועברים השתילים הצעירים לחממות הגידול.

 צילומים מסרטון דוברות המשטרה
צילומים מסרטון דוברות המשטרה

למעלה מ – 20 שוטרי מרחב השרון נדרשו למשך יומיים על מנת לפרק את מתקני הגידול, הוצאת העציצים ואת השתילים. "הם עבדו שם ללא הרף כי זה אירע ביום פטירת הנשיא שמעון פרס והמשטרה נדרשה לכוח אדם לצרכי אבטחת הלוויה", סיפר מקור משטרתי למגפון. "זו כבר לא עוד חשיפה ותפישה של "מעבדה" לייצור מריחואנה", הוסיף המקור, "אלא תפישת מפעל ענק לייצור הסם.  ממש עסק לכל דבר. הכול מאורגן, מאובזר וממוחשב". בית המשפט האריך היום את מעצרם עד יום חמישי הקרוב כשהפרקליטות תגיש עד אז את כתב האישום.
/p>

1 Comment

  1. בולי
    18 באוקטובר 2016 @ 2:01

    שלא ישמידו הכל אלא יעבירו למחלקה לגידול קאנביס רפואי לצורך חלוקה מבוקרת לחולים שקוקים לשיכוך כאבים כרונים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן