Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 21 באוקטובר, 2016

לפני שניפרד, בלב הים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:30 לפני שניפרד | Before We Go | 1:30 Train, ערוץ Yes1 

דרמה רומנטית על אהבה וגורל. בחורה נשואה שארנקה נגנב ומפספסת את הרכבת האחרונה, פוגשת בחור הרפתקן שמסייע לה. ללילה אחד המפגש בין שני הזרים מעמת אותם עם הפחדים שלהם וגם מקרב אותם האחד לשניה. שחקנים: כריס אוונס, אליס איב ("האויב בתוכנו – סטארטרק"). במאי: כריס אוונס. ארה"ב, 2014. בסרט יש הרבה פוטנציאל להראות אהבה, אבל אין הרבה מאמץ. ציון: 

22:00 בלב הים | In The Heart of the Sea, ערוץ Yes4 + ערוץ Hot גולד 

סרט הרפתקאות המבוסס על פי סיפור אמיתי. בחורף של 1820, ספינת ציידי לווייתנים הותקפה על ידי לווייתן ענק. כשהספינה טובעת, הניצולים נשארים חשופים מול היצור הזועם. בעוד הם מגיעים לקצה גבול יכולתם בשל הרעב, החרדה והייאוש, הניצולים מביאים את עצמם לפקפק באמונות הכי אדוקות שלהם. שחקנים: כריס המסוורת', קיליאן מרפי. במאי: רון הווארד. ארה"ב, 2015. סיפור יפה ומעניין, אך חסר העומק כדי לסחוף את רגש הצופים. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן