Skip to content

נעצר חשוד במעורבות ברצח ברוך ארנבייה

החשוד נעצר הלילה בפתח תקווה ויובא היום להארכת מעצרו. אמש האריך בית המשפט עד למחר את מעצרן של שתי צעירות החשודות אף הן במעורבות ברצח שארע שלשום בקריית משה ברחובות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל עצרה הלילה (שבת)  בפתח תקווה צעיר בן 20 תושב רחובות החשוד במעורבות ברציחתו של ברוך ארנבייה בן -18 ברחובות בלילה  שבין רביעי חמישי האחרון. אתמול הוארך עד ליום ראשון בבית משפט השלום בפתח תקווה מעצרן של שתי צעירות בנות 19 שנעצרו אף הן בחשד למעורבות ברצח. המשטרה תביא היום את החשוד לבית המשפט השלום בראשון לציון שם תבקש את הארכת מעצרו.
שתי הצעירות שנעצרו אתמול ישבו בליל הרצח ליד מתנ"ס בקריית משה ברחובות עם ארנבייה וחבר נוסף. למקום הגיע החשוד ברצח ובמהלך קטטה שהתפתחה שם הוא דקר למוות את הצעיר.
על פי הערכת גורמי חקירה, הייתה היכרות מוקדמות בין ארנבייה לחשוד ברצח. סכסוך שפרץ ככל הנראה על רקע רומנטי בערב הרצח הוביל למעשה לקטטה ולרצח.

ברוך ארנבייה ז"ל (צילום באדיבות המשפחה)
ברוך ארנבייה ז"ל (צילום באדיבות המשפחה)

מחקירה ראשונית שנעשתה אחרי הרצח עלה כי כמה צעירים הגיעו למרכז המסחרי באזור וככל הנראה השתכרו. במקום נמצאו בקבוקי אלכוהול, כוסות שתייה וכיסאות – וההערכה היא שהקטטה במקום פרצה בין היתר בגלל היות הצעירים שיכורים.
ארנבייה, תושב רחובות בן 18, נדקר בלילה שבין רביעי לחמישי בקטטה שפרצה בסמיכות לשעה 03:50 לפנות בוקר, אז נשמעה זעקה שגרמה לאזרחים לדווח למשטרה על הקטטה. שוטרים ופרמדיקים שהגיעו למתנ"ס שברחוב גבריאלוב בשכונת קריית משה בעיר, מצאו את הצעיר מתבוסס בדמו לא רחוק מהכניס למתנ"ס. הוא ניסה ככל הנראה להגיע לפתח הכניסה למתנ"ס לאחר דקירתו ושם נפל כשהוא פצוע אנוש. הצעיר פונה לבית החולים קפלן במצב קשה מאוד, ושם מת מפצעיו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן