Skip to content

ההולכים בתלם ומולם "בצלם"

חגי אלעד עשה דבר נוסף, הוא דילל את השמאל הישראלי, ועקר את העשבים השוטים שצמחו בקרבו, דהיינו כל הללו שצועקים היום "אנחנו שמאל אבל חגי אלעד..... ". אז נכון, מחנה השמאל הישראלי קטן משהיה טרם הופעתו של חגי אלעד. אבל הוא נקי מטפילים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אני חילוני בן חילוני בן חילוני וסביר להניח, שעוד כמה דורות לא מעטים אחורה, מצהיר בזאת כי אם "בצלם" היתה דת, הייתי שוקל שוב את האתאיזם שעליו גדלתי. הופעתו הנהדרת של מנכ"ל בצלם מול מועצת הבטחון של האו"ם האירה קלות את החושך על פני התהום, tאליה גוררים אותנו נתניהו וחבר מרעיו. חגי אלעד לקח על עצמו סיכון עצום, שכן ברור היה גם לו, כי הוא מסכן את חייו (אפילו כתיבת המשפט הזה מכאיבה לי באצבעות) הוא ידע שהוא יוקע ולא רק מימין. אך בניגוד לעמיתיו מ"שלום עכשיו" כבודם במקומו מונח, הוא לקח על עצמו את הזירה הבעייתית מכולן, החשופה מכולן, אבל היעילה מכולן.

חגי אלעד אני מוריד בפניך את הכובע…

בעשותו את המעשה, פתח מנכ"ל בצלם מחול שדים אבסורדי, המציג את הדת היהודית כמשפחת פשע שקוד השתיקה חשוב בה יותר מכל דבר אחר. וציטוטים על גורלם של מלשנים צצים מכל פינה. האמת היא, שכל זה לא כל כך חדש לי, שכן כבר שנים רבות שאני מודע לכך שהמצוות "בין אדם לחברו" עבור חובשי הכיפות, הם בעצם רק בין יהודי ליהודי וזה נכון גם ובעיקר לעשרת הדיברות. מה שמסביר את המתחולל בשטחים, רצח, שוד, התעללות, גניבה, הרס ועוד… מקהלת המטורפים בראשותם של חובשי הכיפות אליהם הצטרף הכלומניק המשמש כיושב ראש הקואליציה חשפה מדינה חסרת חוט שדרה מוסרי הנאחזת בדת סלקטיבית וקודי התנהגות שלא יביישו את משפחות המאפיה.

האמת היא שכלום כבר לא מפתיע אותי, פרט כמובן לאומץ ליבו, ודבקותו במטרה של חגי אלעד. מדינת ישראל שקעה לחלוטין במימיה העכורים של הגזענות, שמקורה בדת היהודית ובספר הארור ,שמן הסתם, אין בינו לבין מיין קאמפ של היטלר הרבה הבדל מהותי, פרט לעובדה שאיש לא קידש (עדיין??) את ספרו של היטלר. ואם תרצו דוגמאות לא תהיה לי שום בעיה לשלוף הישר מ"ספר הספרים".

נאומו של חגי אלעד מול מועצת הבטחון

אבל חגי אלעד השיב לי את האמון בישראלים האמיתיים, אלו שאינם חלק מהעדר, עבורי חגי אלעד הוא מועמד לפרס נובל לשלום. אדם ,שמסכן את חייו בכדי לתת סיכוי קלוש כלשהו להסדר מדיני. אדם שבחר בדרך הקשה כי… אין דרך אחרת, ולקח על גבו הצנום את החובה המוסרית של מדינה שלימה.

חגי אלעד עשה דבר נוסף, הוא דילל את השמאל הישראלי, ועקר את העשבים השוטים שצמחו בקרבו, דהיינו כל הללו שצועקים היום "אנחנו שמאל אבל חגי אלעד….. ". אז נכון, מחנה השמאל הישראלי קטן משהיה טרם הופעתו של חגי אלעד. אבל הוא נקי מטפילים. ואולי אולי יוכל להשיב מלחמה מבלי לצפות לאיזה פוליטיקאי חדל אישים שיוביל אותו.

אינני מתכוון לדבר בשם איש, כל מה שאני יכול לומר למר אלעד הוא "תודה רבה" וללכת אחריו.

 

36 Comments

  1. אליק מאור
    31 באוקטובר 2016 @ 7:49

    אני קורא תגובות קוראים ונדהם:
    שאלה לי אליכם
    אתם שפויים?
    ממשלה גזענית בריונית שמבקשת בכוח להשליט את בריונותה בשכונה. מגרשת פלסטינים ומשתלטת על אדמה, משאבי טבע ורכוש לא לה. מקיימת הלכה למעשה מדיניות אפרטהיד בשטחים. מעודדת עבירות על החוק ומאשררת בעצימת עין ובהושטת משאבים כספיים להתנחלויות פירטיות על אדמות פלסטינים. כספים שנגזלים מפי חלשים, חד הוריות, זוגות צעירים, מוסדות חינוך ותרבות, ניצולי שואה וקשישים (רשימה חלקית רנדומלית).
    ממשלה שראשה מוכר וימכור כל חלקה טובה, אותנו, אתכם וכל מי שיוכל אולי להחליש את אחיזתו בכיסא.
    מדינה שלמה שמובלת כצאן לטבח בידי חבורת אנשים הזויים שנאחזים במשיחיות כדרך ואורח חיים.
    על זה? זה הדבר שעליו אתם מגוננים עליו בחירוף נפש, בזעקות שבר, בשנאה תהומית ובמילות גידוף ושטנה?
    ובכן חברים
    כנגד כל אלו יצא מנכ"ל בצלם שיש לו "וואבוס" מממה שיש לביבי, דרעי (הגנב), ליברמן (הבריון המושחת), בנט (טירוף משיחי), אגו"י ויהדות התורה (פנאטיזם דתי סלפי), וכחולן (זאב בכסות כבש). כן יש בו את האומץ והיושר ואינטגרטי מאשר לכולם יחדיו.
    כנגד אלו עמד לו אדם אחד – חגי אלעד ובמילים אמיצות אמר לעולם את האמת.
    תעזרו לנו להציל את מדינת ישראל כי היא מובלת על ידי חבורה מטורפת לטבח.
    עליו תכעסו?
    חברים – שתו כוס קפה, רחצו את הפנים, הפיגו את אדי השיכרון ממוחכם וקררו את הדם.
    טוב שיש חגי וטוב שיש לנו את "בצלם"
    חבל שאין יותר

    • גורן
      31 באוקטובר 2016 @ 16:22

      אליק שלום
      מה קרה השלטון אבד לכם כי אולי אתם הייתם גרועים בזמן השלטון שלכם לא היו עניים אנשים לא הלכו לקבל חבילות מוסדות תמחוי מי טס לחול כאשר אתם הייתם בשלטון רק העשרים מי קנה מכוניות חדשות רק האליטות החזקות אני בתור נער זוכר את השכנים שלי מפאנקים רכב טלפון וחופשה בבתי הבראה מי היה לו טלפון למי היה רכב ומי חלם על בית הבראה אולי אתה מצטער שב67 ניצחנו את אותם " הפלסטינאים" המסכנים אתה בטח אדם בוגר זוכר היטב את התהלוכות בקהיר ערב המלחמה עם הדגלים השחורים והגולגולת [ גרמניה הנאצית] והצעקות איטבח אל יאהוד מה אתה חושב אם הם היו מנצחים אותנו לא הינו קיימים היום הם לא רוצים שלום הם רוצים לגרש אותנו אתם חיים בבועה דואגים לערבים שונאים את הדת מתי ביקרתם בשכונות אבל לרמאללה אתם נוסעים להתרפס בפני הפריץ הגנבים הכי גדולים היו האליטות ששלטו כאן עד נפילת מפאי הם חילקו ביניהם את המגרשים של כיכר המדינה השווים היום מיליונים קרא את מה שכתב זאב גלילי עיתונאי בכיר בתקופת מפאי שדדו הקיבוצים את המדינה מיליוני לירות הועברו לקיבוצים ודרך מוסדות ההיסתרות למפלגה אתם המשחים החולמים על מזרח תיכון הדעא"ש בתקופת השלטון שלכם שר התאבד אשר ידלין נכנס לכלא אז אדם מדברים על טוהר מי יודע כמה פרשיות אז נאסרו לפרסום תשאל את אורי אבנרי עורך העולם הזה על ימיה העליזים של מפאי אתם מנסים להוביל אותנו לאבדון בשלום ההזוי כאשר כל האזור הערבי נמצא כעת במהפכה והחמאס כוחו עולה מזל שלא ירדנו מרמת הגולן כמו החברים שלכם דרשו הינה ברחנו מעזה חשבנו שיהיה שקט ומה קיבלנו רקטות ומלחמה העם הבין שהדרך שלכם תוביל אותנו לאבדון העם לא טיפש יצחק בן אהרון הציע להחליף את העם אחרי הבחירות דמוקרט אמתי היה בקיצור טול קורה מבין ענייך

      • גורן
        31 באוקטובר 2016 @ 17:11

        בהמשך
        השחיתות הגדולה החלה בתקופת מפא"י
        פורסם בתאריך 26 באוקטובר 2007 מאת זאב גלילי
        קרקעות כיכר המדינה חולקו לראשי האוצר ולבכירי המפלגה * מנהיגי המפלגה בנו לעצמם ווילות * שר החינוך הורה שעמדות המפתח במשרד יישארו בידי המפלגה* פרטים על קצה המזלג מן הארכיון וממחקר חדש בין היתר מגלה החוקר מעשי שחיתות – כמו חלוקת קרקעות ב'כיכר המדינה' בצפון ת"א לראשי האוצר ובכירי מפא"י וכן תופעות של 'התברגנות' – כמו בתים פרטיים גדולים שבנו לעצמם מנהיגים במפלגה והאיסור שהטיל על כך המוסד לביקורת של מפא"י. לא תמיד האיסור הזה עזר. אחד מראשי מפא"י הבולטים, אליעזר לבנה פרש מן המפלגה בשנת 1956 לאחר שהואשם בבניית בית "לא צנוע".

        • עמית מנדלזון
          31 באוקטובר 2016 @ 17:48

          1956…. לא רע גורן לא רע לפני 60 שנה. ראית במקרה כמה בתים יש לכל חבר כנסת היום. ראית את הארמון של גלנט ראיתה את הכסף שביב מעביר לקיסריה לביתו הפרטי. תמשיך להתעסק" עם מה שאירע לפני 60 שנה ותתעלם מכל מה שקורה ממש מתחת לאף שלך

      • עמית מנדלזון
        31 באוקטובר 2016 @ 17:44

        גורן אתה זוכר שהימין בשלטון פחות או יותר מתקופת בגין לא? אתה בטח זוכר שנתניהו בשלטון פחות או יותר 9 שנים בהן התדרדרה מדינת ישראל בכל דירוג עולמי חינוך עוני, רפואה, ואפילו הי טק.
        אני מניח שלא מזיז לך ההגירה השלילית של מוחות. אני מניח שלא מטריד אותך מיליון ילדים מתחת לקו העוני רובם כמוך מצביעי הימין. אני מניח שלא מטריד אותך ששודדים אותך פי מאה ויותר ומעביריפ כספים להתנחלויות. תהיה בריא גורן, יום אחד תגלה שאין מים בתוקת כי עזרת לשבור אותה

      • אליק מאור
        31 באוקטובר 2016 @ 18:40

        גורן שלום גם לך
        אני זוכר. זוכר את אבי ואמי שהגיעו ב 1932 לפלסטין בעקבות קריאתו של הזקן מנהריים להקים את חברת החשמל. זוכר אותם ואת חבריהם. זוכר את אבי שנפצע במסגרת ההגנה בקרב על כיבוש הר הכרמל (פאתי הדר של היום).
        זוכר את חבריי מהמעברה שהגיעו ללמוד יחד איתי ואיש לא סיפר לי שהם זה ואנחנו זה אנחנו.
        זוכר את בן גוריון וזוכר את מנחם בגין.
        איש מהם לא היה מושחת, עלוב נפש, שקרן, פדגוג, נהנתן, יהיר, רמאי, וחסר חוט שדרה כמו ראש הממשלה הנוכחי.
        אני זוכר את מהומות וואדי סליב. הפנתרים השחורים. זוכר גם אותם. הם צדקו.
        אבל האמן לי, איש מהם לא חזה בגזענות, שנאה, שטנה שיש כיום בימין בו כל בור ועם הארץ חש בו כמנהיג חבורת רחוב.
        אני לא זוכר ולו פעם אחת בודדת בה הורי, מדריכיי בנוער העובד, מפקדיי בצבא, מפקדיי במילואים, מוריי ביסודי ובתיכון, מרציי בטכניון, אמרו לי לנהוג, לשנוא, לגדף ולנאץ כפי שאתה וחבריך עושים יום יום.
        אתה צודק – חונכתי לראות בכל אדם (בלי שום קשר לדתו, אמונתו, צבע עורו, מגדו ומינו) אדם. חונכתי שאדם הוא אדם.
        ולבסוף – אין אנחנו ואתם. אבל בכל זאת יש את "אתם" שמגדפים, שונאים ומסיתים כנגד "אנחנו".
        לסיכום. לא לעולם חוסן. ההיסטוריה הוכיחה כי שום אימפריה לא הצליחה להחזיק בשטחים ובעמים כבושים.
        כך גם לא ישראל.

    • חיים פאר
      1 בנובמבר 2016 @ 13:39

      הימין והשמאל משתמש בביטוים כמו "העשבים השוטים שצמחו" וזה פסול !!!
      אני מאמין לבצלם באותה מידה שאני מאמין לביבי.
      אני לא מוכן לשלום, מלחמה או כיבוש בכול מחיר.
      בין דרכי ביבי ובצלם יש שביל שחייבים להשתמש בו.

      • עמית מנדלזון
        1 בנובמבר 2016 @ 20:12

        בצלם מתעד ומספר את האמת, נקודה. הוא איננו צד פוליטי ואיש מאנשיו לא עומד לבחירה מול ביבי או כל פוליטיקאי אחר. כך שהזכרתם בנשימה אחת זה כמו להשוות בין חמור לפרח

  2. עמי שחר
    31 באוקטובר 2016 @ 1:39

    אוי עמית, כמה רחוק אתה בשוליים הכי סהרוריים של עמנו
    לא אשחית יותר מילים, שכן שללא נס אשר קצרה ידי מלחוללו, איני רואה תקווה רבה להתפקחותך
    היה שלום ידיד לשעבר

    ** סתם ביקור נדיר בזיבלון נידח זה, רק להתעדכן

    • עמית מנדלזון
      31 באוקטובר 2016 @ 10:25

      עמי, לא אכפת לי כינויי גנאי. מי שאין לו מה לומר משתמש בהם. אבל לעולם לעולם אל תכניס אותי לאותה קטגוריה בה אתה נמצא

  3. יהודי
    30 באוקטובר 2016 @ 14:57

    עמית מנדלזון, כמה טוב שאתה לא גר בארץ. פחות זיהום יותר טוב לכולנו.
    אציע למכון וויזנטל להוסיף את שימך לעשרת האנטישמים הגדולים החיים בימנו.
    שם תמצא עוד יהודי כמוך – מקס בלומנטל.
    כך תוכלו יחד להתלונן ולשקר וללכלך על היהודים בארץ ישראל.

    עברנו 200 שנות גלות – גם אותך ואת בלומנטל ואת חגי אלעד ויתר הפסיכויודואנטישמים שחיים היום נעבור.

    תמשיכו להתפוצץ מקנאה. היהדות-ובמיוחד הדתית – פורחת ומתעצמת מידי יום.

    ואתה ושכמותך – אבק ברוח…צל עובר…שלג דאשתקד…

    • עמית מנדלזון
      30 באוקטובר 2016 @ 19:47

      שמתחתי לראות מה שיש ל"יהודי" לומר. זה בדיוק על מה שאני מדבר. אם היהודים הם עם חרא אז כן אני אנטישמי. ואתה… רק ממחיש את הכל טוב יותר ובצורה רהוטה יותר. תודה לך על שאיששת את כל מה שכתבתי בשנים האחרונות.

  4. גורן
    28 באוקטובר 2016 @ 12:58

    עמית כוונתי היית שהנושא כאן ההולכים בתלם ומולם "בצלם" ולא נושא ההגירה בצרפת שזה כתבה אחרת כאן

  5. גידי
    27 באוקטובר 2016 @ 15:01

    גורן ,אתה כותב כל כך יפה ומשכנע אבל אתה הולך מסביב . צריך לקרוא לילד בשמו, חגי אלעד הוא יודופסיכומניאק שבז למדינה ולחוקיה. כמוהו כל האירגון החמאסי דאעשי בצלם.לו היה לנו ראש ממשלה אמתי כבן גוריון הם היו יושבים בכלא.בעל המאה(קטאר והאיחוד האירופי)הוא בעל הדעה וה*** *** *** **** ***. אגב בכל רע יש טוב וגם השמאל השפוי הקיא עליו.

    • עמית מנדלזון
      27 באוקטובר 2016 @ 19:16

      גידי את התגובה שלך צינזרתי שכן היא השמצה ואם מישהו יתבע אותך לדין הוא יתבע גם אותנו. (זה החוק של נתניהו אגב) מעבר לזה שיש גבול לצורת הדיבור.

      • גידי
        28 באוקטובר 2016 @ 18:22

        צודק
        זכותך . מאחר ושאלו אותי …לא כתבתי בוגד כי זה עדין מידי.

    • גורן
      28 באוקטובר 2016 @ 12:55

      גידי תודה אני משתדל " לצנזר" את עצמי אבל כל בר דעת יודע או מבין את דברי

  6. חיים פאר
    25 באוקטובר 2016 @ 21:34

    נקי מטפילים? מה ההבדל בינך והימין הנקי שקורא לשמאל בוגדים?
    איפה כתוב שחייבים לישר קו עם ראשי השמאל ואם לא אז אתה טפיל?
    בהתחלת דרכם חשבתי שלבצלם יש תפקיד חיובי בזירה אבל היום אני רואה שהם איבדו את המצפן המוסרי.
    חבל, הם היו יכולים לעזור לתהליך אבל הם השתכרו מתשומת הלב שהם מקבלים ואני היום רואה אותם כארגון עוין.

    • עמית מנדלזון
      26 באוקטובר 2016 @ 0:10

      למה עוין? כי הם חושפים את האמת שמונעת הסדר ? ולגבי הטפילים, אני מתכוון לאלו תרוצים פתרון אבל לא מוכנים לחרוג מדרך הפעולה הקיימת שהובילה… לכלום

      • חיים פאר
        26 באוקטובר 2016 @ 5:30

        עוין מפני שהם לא חושפים את כל האמת, הם חושפים רק את "האמת" שתומכת באידאולוגיה שלהם ואני גם לא בוטח שהם לא עוזרים לאמת.

        • עמית מנדלזון
          26 באוקטובר 2016 @ 9:56

          בצלם הוא ארגון לשמירה על זכויות האדם, וזו אמת אוניברסלית, הם אינם מציגים דבר פרט לעובדות ועדויות. אין שתי אמיתות, או שיש זכויות אדם או שלא

          • חיים פאר
            27 באוקטובר 2016 @ 6:00

            זכויות האדם? אנחנו לא בני אדם?
            אמת אוניברסלית = פנטזיה
            הם מציגים ולפעמים גם מייצרים עובדות ועדויות שתומכות רק באג'נדה שלהם.

          • עמית מנדלזון
            27 באוקטובר 2016 @ 19:18

            אתה ניגש להשמצות ואתה יודע היטב שכל מה שהם מציגים נכון. מעבר לזה כשאתה הכובש על מי תתלונן ? על הכבוש?

          • חיים פאר
            28 באוקטובר 2016 @ 18:32

            כמו שהם טוענים שהם אמת אבסולוטית כך יש שטוענים שחלק מפוברק ולא מקבלים את כל האמת.
            כמה שאני נגד הכיבוש גם לכבוש יש זכויות.
            גם אם כל מה שבצלם מדווח זה נכון, בצלם לא מדווח את כל מה שנכון!!
            יש הבדל וזו הסיבה שאני רואה אותם כארגון עוין שלא משרת את המטרה.

  7. יוסף
    25 באוקטובר 2016 @ 19:32

    שלום עמית,
    כתבת: "לקח על גבו הצנום את החובה המוסרית של מדינה שלימה."
    שאלתי, על איזה בסיס בנוי ה"מוסר" שלך? לפי מה נקבע מהי "החובה המוסרית" של מדינה?

    • עמית מנדלזון
      25 באוקטובר 2016 @ 21:33

      לא תרצח לא תגנוב לא תתעלל, ותן לאחרים לחיות. מספיק טוב בתור מוסר בסיסי?

      • חיים פאר
        1 בנובמבר 2016 @ 13:44

        למי אתה מתכוון כאתה קורא למוסר בסיסי, "לנו או להם" ?

        • עמית מנדלזון
          1 בנובמבר 2016 @ 20:10

          לנו כמובן, אנחנו הכובשים, אנחנו יהודים ואנחנו אמורים להיות עם מוסרי

  8. נילי רייך
    25 באוקטובר 2016 @ 12:55

    לפנות לאו"ם ולהשמיץ את ישראל שבאופן אוטומטי מקבלת החלטות נגד מדינת ישראל, זה הטמטום הגדול ביותר שאני יכולה לחשוב עליו. אם אתה רוצה לשנות דברים תעשה את זה בארצך ובמולדתך. זה מזכיר לי את תקופת הסיזון שהסגירו לוחמים יהודיים לבריטיים כי היו שייכים למחתרת המתחרה. אתה לוחם צדק כביכול. אף מילה על המחבלים. אף מילה על זה שבאים להרוג יהודים רק בגלל היותם יהודים. אתה מפקפק בכל הערכים היהודיים. גם בית משפט עליון אינו ראוי בפסיקתו. בעיניך כמובן. לפנות לאו"ם ולבקש עזרה מהם זה מזעזע ובהטחת דברי הבל מעל בימת האו"ם בפני כל אלה המבקשים את רעתנו זו בושה. אם הצדק והאמת קרובים ללבך אף מילה נגד רצח ילדים בסוריה. הפלסטינים חיים בישראל חיי דבש לעומת אחיהם בסוריה. אין ספק שצריך להיות פתרון למצב הלא נורמלי בו אנו חיים. אבל אל תחפש אותו באו"ם ששם התקבלה לא מזמן החלטה שירושלים לא שייכת לעם היהודי. מזמן לימדו אותי שכביסה מלוכלכת לא מכבסים בחוץ. ועוד עם חצאי אמיתיות. שיהיה לך לבריאות.

    • עמית מנדלזון
      25 באוקטובר 2016 @ 18:22

      ואותי לימדו שאם אין מכונת כביסה, אין סבון כביסה ואין מים אי אפשר לכבס כביסה מלוכלכת בבית. אם היה אפשר לעשות משהו בתחומי מדינת ישראל הרי הכל כבר נוסה והממשלה מתעלמת. אז אין ברירה יוצאים החוצה ואחרי 50 שנה הגיע הזמן. או שאתה מעדיף שנמתין עוד 50 שנה ?

  9. גורן
    25 באוקטובר 2016 @ 9:20

    בעשותו את המעשה, פתח מנכ"ל בצלם מחול שדים אבסורדי, המציג את הדת היהודית כמשפחת פשע <
    בדת היהודית ובספר הארור ,שמן הסתם, אין בינו לבין מיין קאמפ של היטלר הרבה הבדל מהותי, פרט לעובדה שאיש לא קידש (עדיין??) את ספרו של היטלר
    זה שאתה חילוני זכותך הדברים שציטטתי אותך מתאמים לפרוטוקולים של זקני ציון והשוואת ספר התנ"ך'' לספרו של היטלר הוא לדעתי מתאים לאנטישמים הכי קיצונים [ וכשנוח לך אתה מצטט את הפסוקים שחביבים עליך פתאום התנ''ך בזוי בענייך] לפתע אין הבדל בינו לבין מיין קאמפ אני מבין שאתה שונאה את ביבי את הדת היהודית מאותה אפילו ח''כ ערבים לא השוו את התנ"ך [הם מכבדים אותו] לספרו של היטלר תראה אם דבריך היו מתפרסמים למשל בעיתונות הצרפתית אני מרחם על היהודי שהיה נפגע כתוצאה הסתה שלך דבריך עי מטורף מוסלמי שהיה קורא את הכתבה הזו למשל ……..הדת היהודית היא משפחת פשע !!! פשע צריך לחסל ?

    • עמית מנדלזון
      25 באוקטובר 2016 @ 18:24

      סלח לי גורן אבל אתה זה שציתת מהתנ"ך מה גורלם של מלשינים. וזה בדיוק אותו קוד שנקרא בפי המאפיה האיטלקית ה"אומרטה". לא חשוב מה לשמור על שתיקה. מצטער זו משפחת פשע

      • גורן
        26 באוקטובר 2016 @ 21:50

        בקיצור לא ענית לי על מה שכתבתי התעלמת אולי כי לא נוח לך אבל לפי התגובות אני מבין שאני בחברה טובה

        • עמית מנדלזון
          27 באוקטובר 2016 @ 0:09

          למה לטרוח להגיב אתה בטח שמעת אלפי מהגרים מדברים ולא אחד או שניים אתה בטח יודע יותר טוב

          • גורן
            27 באוקטובר 2016 @ 14:13

            שים לב התבלבלת בתשובה שלך ובקשר לנושא מהגרים?????

          • עמית מנדלזון
            27 באוקטובר 2016 @ 19:19

            בכלל לא התבלבלתי. אני יודע שיש מהגרים שמוחים על ההתנהגות אליהם. אבל בתכלס כולם הגיעו לגבול אנגליה מסיבה פשוטה, הטבות גדולות יותר, יוקר מחיה נמוך יותר והרבה יותר היצע תעסוקתי. אבל כמובן שאתה מבחינתך תקח את הנושא המתאים לך. אבל מצד שני, כן יש גם גזענים בצרפת כמו בכל מקום בעולם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן