Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 27 באוקטובר, 2016

שנה לחתונה, עלייתה ונפילתה של טאואר רקורדס: הכל עובר, אחיות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 שנה לחתונה | Married at First Sight: The First Year, ערוץ Yes דרמה 

סדרת הדוקו-דרמה המנהלת ניסוי סוציולוגי מסקרן, ועוקבת אחר שלושה זוגות שהוצמדו על ידי ארבע מומחים בתחומם (פסיכולוג קליני, סקסולוג, סוציולוגית ומומחה רוחניות) על פי פרמטרים שונים הנבחנים מראש ונמצאים מתאימים, ומוכנים להתחתן בפגישתם הראשונה. אף אחד מבני הזוג לא פגש את השני עד לאותו רגע בו הם נפגשו בחופה. כעת חוזרים אליהם כשנה לאחר החתונה, לבדוק מה עבר עליהם בשנה הזו: האם החזיקו מעמד? החליטו להיפרד? ומה מהות יחסיהם והאם הם שלמים עם ההחלטות שלקחו שנה קודם לכן?

22:00 עלייתה ונפילתה של טאואר רקורדס: הכל עובר | All Things Must Pass: The Rise and Fall of Tower Records, ערוץ Yes דוקו 

בשנות ה-60 נוסדה טאואר רקורדס. מהתחלה צנועה בחנויות כלבו קטנות, קמעונאית המוסיקה גדלה ל-200 חנויות, ב-30 מדינות על-פני חמש יבשות (כולל בישראל הקטנה), ולכוח מוביל בתעשיית המוסיקה. ב-1999, עשתה ענקית התקליטים הכנסות של מיליארד דולר. ב-2006, היא כבר הגישה בקשה לפשיטת רגל. אז מה השתבש? כולם בטוחים שהם יודעים מה הרג את טאואר רקורדס: האינטרנט. אבל זה ממש לא הסיפור. הסרט בוחן את הנסיקה המטאורית של החברה האייקונית, את ההתרסקות הטראגית שלה ואת המורשת שלה שעוצבה על ידי המייסד הססגוני – ראס ראסל סולומון. עם: אלטון ג'ון, דייב גרוהל, ברוס ספרינגסטין ועוד. בימוי: קולין הנקס. 94 דקות, ארה"ב, 2015.

22:00 
אחיות Sisters The Nest, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 23 באוקטובר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes2


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן