Skip to content

ישראלים ופלסטינים הפגינו ביחד מול שגרירות רוסיה בתל אביב במחאה על הפצצת חאלב

כמה עשרות ישראלים ופלסטינים הפגינו אתמול מול שגריריות רוסיה בתל אביב לאות סולידריות עם אזרחי סוריה וכמחאה על ההפצצות הנמשכות על העיר חאלב בידי משטרו של אסד ומטוסים רוסיים. המפגינים נשאו שלטים בגנות המשך הרג האזרחים בחאלב ונגד באשר אסד וולדימיר פוטין. אחד השלטים היה רפרודוקציה של הגרניקה של פיקאסו, מעודכנת בפניהם של פוטין ואסד […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כמה עשרות ישראלים ופלסטינים הפגינו אתמול מול שגריריות רוסיה בתל אביב לאות סולידריות עם אזרחי סוריה וכמחאה על ההפצצות הנמשכות על העיר חאלב בידי משטרו של אסד ומטוסים רוסיים.

המפגינים נשאו שלטים בגנות המשך הרג האזרחים בחאלב ונגד באשר אסד וולדימיר פוטין.

אחד השלטים היה רפרודוקציה של הגרניקה של פיקאסו, מעודכנת בפניהם של פוטין ואסד כמחאה על ההפצצה של אזרחים תמימים כפי שקרה לראשונה ב1937 בעיר גרניקה בספרד, שהופצצה על ידי הנאצים לבקשת הפשיסטים הספרדיים.

הגרניקה מעודכנת לשנת 2016

2 Comments

  1. ראובן גרפיט
    27 באוקטובר 2016 @ 12:04

    ראו זה פלא, למרות מעשי הזוועה של הרוסים בצצניה, בסוריה, באי קרים , באוקראינה ועוד אין הפגנות ואין חרמות אין BDS.
    כל אותם יפי נפש,פעילי זכויות אזרח ודומיהם (אנרכיסטים במסווה) שומרים את שנאתם לישראל, לציונות וליהודים כולל כמובן ישראלים ויהודים ברחבי העולם ועיתונאים ששנאתם לישראל מזינה את כתבותיהם מידי יום ביומו.
    מעניין היכן האוביקטיביות

  2. גורן
    26 באוקטובר 2016 @ 21:57

    אם הם יום אחד מתכוננים לצאת לטיול ברוסיה כדאי שיחשבו פעמיים הם צולמו עי הביטחון הרוסי שמשרת בתוך השגירות ולרוסים יש זיכרון ארוךךךךך יפה שהפגינו מה שמותר לרב אסור לתלמידיו מה היה קורה לישראל אם הייתה מפציצה בעזה הפצצות שטיח כמו שהרוסים מבצעים סוריה ולמה כמה עשרות היכן הם כל פעלי זכיות האדם היכן הם ה – היכן כל אותם פעלי שלום כאשר צה"ל יוצא להגן על הדרום מיד קופצים ומפגנים נגד המדינה כן בתמונה רואים כמה עשרות אולי כשלושים איש

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן