Skip to content

חייל צה"ל נפצע קל מירי נשק קל שבוצע משטח לבנון

החייל נפצע מרסיס בידו ופונה לבית החולים בצפת. כוח צה"ל השיב באש לעבר רכב חולף ממנו נורתה האש וזיהה פגיעה. במקום התפתחו חילופי אש לזמן קצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חייל צה"ל נפצע קל היום (רביעי) בצהריים מירי משטח לבנון לעבר כוח צה"ל באזור מטולה.
החייל נורה באזור רכס רמים בהרי נפתלי שבגבול לבנון עם כשעסק עם כוח צה"ל בעבודות על הגדר ליד מטולה. בשלב זה נפתחה לעבר הכוח אש מנשק קל שנורתה מתוך מרכב חולף.  החייל נפצע קל מרסיס בידו ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים המרכז הרפואי בצפת. החיילים הגיבו באש לעבר מקורות הירי. הכוח זיהה את הרכב החולף וזיהה פגיעה ברכב בנקודה הסמוכה לנקודת הירי לעברם ובמקום התפתחו חילופי אש לשעה קלה. הירי בוצע מאזור הנתון תחת שליטת החיזבאללה.

אזור הגדר במטולה (צילום ארכיון: וויקיפדיה)
אזור הגדר במטולה (צילום ארכיון: וויקיפדיה)
החייל מטופל במרכז הרפואי זיו בצפת
החייל מטופל במרכז הרפואי זיו בצפת

בעקבות האירוע בגזרת מטולה, קיבלו חקלאים ברכס רמים ומטולה הוראה להפסיק עבודתם ול"התקפל" משטחים סמוכי גדר. מחלקת הביטחון של המועצה המקומית מטולה הוציאה הנחיה לתושבים כי בשלב זה אסור לנוע בסמוך לגדר, אך מעבר לכך החיים ממשיכים בשגרתם.

ראש מועצת מטולה דויד אזולאי הגיב בצהריים לירי מגבול לבנון שאירע בסמוך לעיר, ואמר כי "לפני כמה דקות היה ירי נוסף אבל זה היה ירי מונע של צה"ל לעבר לבנון. אנחנו בשגרה כמעט מלאה". לדבריו, "רק תושבי הבתים הצמודים לגבול בצידה הצפוני, המערבי והמזרחי של המושבה מוגבלים מעט בתנועה. לצערי אנחנו די מורגלים באירועים כאלה. מטולה ממשיכה בשגרה ואני מאמין שבעוד כמה שעות היא תחזור לשגרה מלאה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן