Skip to content

שישי 28 אוקטובר 2016 (מהדורת הבוקר)

כותרות המהדורה עשרות אלפי אזרחים מופקרים ללא מרפאות חירום (בריאות) * רישיונות הנהיגה של מאות שוטרים נשללו (חדשות) תחזית מזג אוויר מפלס הכנרת עמד הבוקר על 213.705- ירידה של חצי סנטימטר מאתמול. חסרים לכנרת מלאה 4.905 מטר (ולא 4.90 כמו בהודעות של גורמים שונים) היום (חמישי): לרוב מעונן בעננות בגובה בינוני ורב, ותחול עלייה של […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כותרות המהדורה

עשרות אלפי אזרחים מופקרים ללא מרפאות חירום (בריאות) * רישיונות הנהיגה של מאות שוטרים נשללו (חדשות)

תחזית מזג אוויר

מפלס הכנרת עמד הבוקר על 213.705- ירידה של חצי סנטימטר מאתמול. חסרים לכנרת מלאה 4.905 מטר (ולא 4.90 כמו בהודעות של גורמים שונים)

היום (חמישי): לרוב מעונן בעננות בגובה בינוני ורב, ותחול עלייה של הטמפרטורות. בשעות הבוקר יחלו לרדת ממטרים מקומיים מלווים בסופות רעמים יחידות בדרום הארץ ובמזרחה אשר יתפשטו ויתחזקו אחה"צ לכל רחבי הארץ. ייתכן ברד. קיים חשש משיטפונות בנחלי הדרום והמזרח. צפת 30 מעלות; חיפה 29; ירושלים 29; תל אביב והמרכז 30; שפלה 32; באר שבע 32; אילת 31.

הלילה: לרוב מעונן בעננות בגובה בינוני ורב. ממטרים מקומיים מלווים בסופות רעמים יחידות יוסיפו לרדת בכל רחבי הארץ. עדיין קיים חשש משיטפונות בנחלי הדרום והמזרח. צפת 20 מעלות; חיפה 21; ירושלים 20; תל אביב והמרכז 21; שפלה 20; באר שבע 19; אילת 22.

ביום שישי: מעונן חלקית בעננות בגובה בינוני ורב. עד שעות הצהריים עדיין ייתכנו גשמים מקומיים בעיקר בצפון הארץ ובמרכזה. תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות. עדיין קיים חשש משיטפונות בנחלי הדרום והמזרח.

יום שבת: מעונן חלקית ללא שינוי ניכר של הטמפרטורות, אשר תהיינה ממוצעות לעונה.

ביום ראשון: מעונן חלקית ותחול ירידה קלה בטמפרטורות. גשמים מקומיים, ברובם קלים, צפויים לרדת בעיקר בצפון הארץ וייתכן גם במרכזה.


פוליטי

יחימוביץ': "נתניהו רוצה כלי תקשורת שנתון למרותו באופן מוחלט"

כבל: רה"מ מתנהג בנושא התאגיד כאדם רדוף

ראש המועצה האזורית גוש עציון דוידי פרל הודיע לסגנו משה סוויל כי החליט להתפטר מתפקידו

ביטחוני

אלמונים חדרו לעמדה צבאית סמוך ליצהר וריססו צלבי קרס וכתובת "מוות ליהודים"

אלמונים השחיתו את אנדרטה לזכר חיילי צה"ל בדרום הר חברון

מדיני

סנאטורים רפובליקנים קוראים להשעות את הקשרים עם אונסק"ו * הסנאטורים פנו לנשיא ארה"ב בעקבות הצבעת הסוכנות בה קבעה כי ישראל פוגעת במקומות הקדושים בירושלים

חוץ

ארה"ב: ניו יורק: מטוסו של סגנו של טראמפ החליק מהמסלול לאחר נחיתה, איש לא נפגע

הבחירות בארה"ב: מומחים מטילים ספק בחוקיות איסוף התרומות של הרפובליקאים בישראל * החוק בארה"ב אוסר על אזרחים זרים להעביר כספים לקמפיינים בבחירות פדראליות. אך על פי מידע שבידי "הארץ", מטה המפלגה הרפובליקאית המקומי אינו מגביל תרומות מצד אזרחי ישראל (הארץ)

בריטניה: המפלגה הליברל דמוקרטית בבריטניה הדיחה ג'ני טונג בעקבות התבטאויות אנטישמיות

חדשות

רישיונות הנהיגה של מאות שוטרים נשללו בעקבות רכיב חדש שהותקן בניידות המזהה תנועות חריגות כגון בלימת פתע, פניות חדות ומהירות מופרזת.

הצפות על מסלולי ההמראה והנחיתה בשדה התעופה באילת * ארקיע דוחה את כלל הטיסות לעיר וממנה, * ישראייר מעבירה טיסות לעובדה

בריאות

עשרות אלפי אזרחים ואף לא חדש מיון קדמי אחד: מודיעין עילית, ביתר עילית ואלעד, שקמו כערי הלוויין חרדיות, כבר הפכו מזמן לערים גדולות וברוכות באוכלוסיה, אבל למרות הצורך הדחוף, בשלשתן אין חדרי מיון קדמיים. לתושבי הערי החרדיות אין מענה רפואי לאחר חצות (הפלס)

חרדים (משפט)

בג"ץ לאגודת ישראל: דורשים תשובה תוך 75 יום למה אתם מהדירים נשים, כשע"פ תקנון המפלגה נשים אינן יכולות להתמודד במסגרת המפלגה * באופן חריג (ומבורך) החליט היועץ המשפטי שבמקרה זה אין למדינה להתערב בתקנון המפלגה (למרות שכצפוי הוא מתנגד לו) עקב האופי המיוחד של המרחב המפלגתי המחייב גמישות מרבית בקבלה של רעיונות ותפישות עולם, גם כאלה שאינם הולמים את עקרונות היסוד של השיטה, ואשר מאתגרים את תפישותיו של הציבור הכללי

.

שיטפונות – אילת

עדכון מפרוט צירים חסומים בתחומי העיר אילת (נכון ל- 10:00):

1- ציר 90 מתחנות הדלק סונול דלק לכיוון דרום עד כיכר המשטרה.

2 – רחוב דרבן מכיכר התיירות עד כיכר קאמפיין.

3- ציר 90 מכיכר מלון יו סוויטס עד כיכר חוף הדקל בשני הכיוונים.

 4- כיכר חטיבת גולני ציר 90 לכיוון המשטרה עקב קריסת כביש.

 5- שד״ת אילת סגור לתנועת מטוסים עד להודעה חדשה בשעה 1000 יפתח שד״ת עובדה לטיסות ישראייר בלבד.

*כבישים 12 ו-90 פתוחים לתנועה נכון לעכשיו אם כי במספר מקומות יש מעט סחף על הכביש

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן