Skip to content

ראשון 30 אוקטובר 2016 (מהדורת הצהריים)

כותרות המהדורה נתניהו יתמוך בסגירת התאגיד כחלון החרים את הישיבה (פוליטי) * מפלגה ערבית חדשה? (פוליטי) * הליכוד יתמוך בחוק ההסדרה (עמונה)  (פוליטי) * הלילה יעלה מחיר הדלק ב-14 אגורות לליטר (תחבורה) תאגי אהוד ברק: "נתניהו רוצה לכופף התקשורת – כי הוא מ-פ-ח-ד" – "הוא מפחד מחקירות המשטרה, מביקורת חופשית, מחשיפת כישלונותיו  (פוליטי) פוליטי עמונה: […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כותרות המהדורה

נתניהו יתמוך בסגירת התאגיד כחלון החרים את הישיבה (פוליטי) * מפלגה ערבית חדשה? (פוליטי) * הליכוד יתמוך בחוק ההסדרה (עמונה)  (פוליטי) * הלילה יעלה מחיר הדלק ב-14 אגורות לליטר (תחבורה) תאגי אהוד ברק: "נתניהו רוצה לכופף התקשורת – כי הוא מ-פ-ח-ד" – "הוא מפחד מחקירות המשטרה, מביקורת חופשית, מחשיפת כישלונותיו  (פוליטי)

פוליטי

עמונה: נתניהו החליט: הליכוד יתמוך בחוק ההסדרה

– המשנה ליועמ"ש: "להעברת חוק ההסדרה יהיו השלכות קשות"

תאגיד: יושב ראש הקואליציה דוד ביטן: רה"מ נחוש ללכת עד הסוף בעניין התאגיד

– ח"כ כבל: "הראשונים שהתאגיד יופנה נגדו בעתיד אם נתניהו ישלוט בו יהיו קיש וביטן"

– ועד עובדי רשות השידור לשר האוצר: מסכימים לצעדי התייעלות

– כדי לקדם את ביטול התאגיד, הודיעו עובדי רשות השידור כי "הסכמנו בעבר לקיצוץ של עד 35% בשכר". * באוצר אומרים כי במסמכי הרפורמה הקודמים מעולם לא הסכימו העובדים לקיצוץ בשכרם: "כל ניסיון להציג זאת אחרת הינו מוטעה" (דה מרקר)

– שר האוצר משה כחלון לא יגיע לישיבה על תאגיד השידור הציבורי.  מקורביו אומרים כי מעדיף להישאר במשרדו ולהתכונן לישיבות על התקציב

– אהוד ברק: "נתניהו רוצה לכופף התקשורת – כי הוא מ-פ-ח-ד" – "הוא מפחד מחקירות המשטרה, מביקורת חופשית, מחשיפת כישלונותיו, ממפגש של הציבור עם נורמות ההתנהגות האישית והמשפחתית שלו"

ערבים: דיווח ב"קול ישראל" בערבית: מגעים להקמת רשימה משותפת חדשה שתייצג את המגזר הערבי * הרשימה המשותפת: מדובר בפארסה ובקשקוש

מתווה ליברמן: ח"כ אבי דיכטר: "ללא הסכם פירוז – לא אתן יד לבניית נמל ימי לחמאס בעזה"

מעלה אדומים: משפחתו של הנשיא לשעבר שמעון פרס זועמת על השימוש בדמותו של פרס לצורך הקמפיין להחלת ריבונות במעלה אדומים. * חתנו של פרס: "אלה שהגדירו אותו כפושע אוסלו נתלים ביוקרה העצומה שלו כדי להציג את עצמם בצורה שקרית כממשיכי דרכו"

תקציב: יש עתיד תתמוך בתקציב התוכנית הלאומית לצפון אם תיכלל בתקציב המדינה

תחבורה – עבודות בירושלים
היום בלילה מתוכנן עבודת בכבישים הבאים אשר יסגרו לפי הזמנים הבאים.

מנהרת לפיתא לדרום תהיה חסומה בין השעות מהשעות 23:00-05:00.

מנהרת ליפתא לצפון תהיה חסומה בין השעות 00:30-02:00

מנהרת בייט לצפון תהיה חסומה בין 23:00-00:30

מנהרת בייט לדרום תהיה חסומה בין השעות 02:00-03:30

ביטחוני

דיווח: רכב ערבי נופף באקדח לכיוונה של תושבת עפרה, אין נפגעים * פרטי הרכב הועברו לידי גורמי הביטחון על ידי המתלוננת. (mivzaklive)

התנגשות בין רוסיה לישראל – שאלה של זמן: בצה"ל מודאגים מאוד מהנוכחות הצבאית הרוסית המוגברת במזה"ת הכוללת מערכות טילים מתקדמות והפעלת מערך מודיעין שאוסף מידע רגיש על ישראל. "הופתענו מכמות ואיכות הנשק הרוסי שנמצא פה", אומרים קצינים בכירים בשיחות סגורות (חדשות2)

עזה: 3 בני אדם ממשפחות הסלפיים ברצועת עזה הוכו על ידי המשטרה של חמאס לאחר שהפגינו מול מטה הביטחון פנים של חמאס במרכז רצועת עזה. מצבם של הנפגעים מוגדר קל. (mivzaklive)

מדיני

שר האוצר האמריקני נחת בישראל: ייפגש עם ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר כחלון

חוץ

המלחמה הקרה: ליטא מחלקת לאזרחיה מדריך הגנה אזרחית מעודכן, שבו היא מסבירה להם מה לעשות במקרה של פלישה רוסית. * בחוברת של 75 עמודים מציעה ליטא שיטות הישרדות, ומזהירה את הקוראים שרוסיה לא תהסס להשתמש בכוח צבאי נגד שכנותיה. עד כה הופצו כ-30 אלף עותקים. (ynet)

איטליה: איטליה ספגה רעידת אדמה עוצמתית של 6.6 בסולם ריכטר הבוקר, וזאת בהמשך לרעש אדמה של 7.1 שהורגשה מוקדם יותר. * מוקד הרעש הוא במרכז המדינה ומספר רב של בניינים קרסו * עדיין לא ידוע על נפגעים * ראש ממשלת איטליה: "הממשלה תדאג לבנות מחדש את הבתים שנהרסו"

איראן: "הגזמנו במספר ההוצאות להורג" שר המשפטים אמר שעונשי המוות כבר לא משיגים את אפקט ההרתעה הרצוי, ויש לשמור … הודה כי חשב שעונשי המוות יפחיתו את מספר הפשעים החמורים – והתבדה. (ynet)

אפגניסטן: 7 בני משפחה נהרגו ממרגמה שנורתה בידי חמושים

הבחירות בארה"ב: סקר בארה"ב: קלינטון מובילה על טראמפ באחוז אחד בלבד

גרמניה: דאעש קיבל אחריות על אירוע דקירה בגרמניה לפני שבועיים * הארגון קיבל אחריות למעשה באמצעות סוכנות הידיעות שלו אעמאק. * המשטרה סירבה להתייחס להודעה (הארץ)

לוב: 5 הרוגים בפיצוץ מכונית תופת בבנגאזי שבמזרח המדינה

מצרים: ארבעה חיילים נהרגו במבצעים נגד דאעש בסיני

סומליה: א-שבאב כבש עיירה מצפון-מערב לבירה מידי הצבא

סוריה: דיווחים: אדם נהרג כתוצאה משימוש של המורדים בגזים רעילים

עיראק: לפחות 18 חיילים עיראקיים הרוגים במארב של דאע"ש במוסול

חדשות

משרד התחבורה פתח בחקירה: טיסן פגע במטוס קל מעל נס ציונה

נתניהו על רעידת האדמה באיטליה: "ישראל ערוכה ומוכנה לשלוח סיוע כמיטב יכולתה"

משרד התיירות אוסר על מוסדות שיערכו מחקרים עבורו לבקר את הממשלה * קול קורא שהזמין מוסדות אקדמיים לערוך מחקרים עבור המשרד אסר על מי שיחתמו על חוזה לבקר את "את מדיניות המשרד בכלל או את הממשלה". * חוקרת: זהו סעיף חסר תקדים * בעקבות הפרסום הורה שר התירות לוין על הסרת הסעיף וזימן את המעורבים לבירור בנושא (הארץ)

"יש לבלום את התפרעות השכר": חריגות שכר במיליוני שקלים בשלטון המקומי ובמוסדות להשכלה גבוהה * דוח חריגות השכר ל-2014 של הממונה על השכר באוצר חושף תמונה עגומה: אוניברסיטת ת"א עם 41 חריגות, עיריית ת"א עם 28 חריגות (גלובס)

צרכנות

פרסום: אחרי המהפכה בסלולר: המהפכה בתקשורת הקווית החלה – תשתית 40 מגה ושיחות ללא הגבלה ב114 ש"ח בלבד לחודש – ההתקנה חינם וללא התחייבות. – לפרטים [email protected]

פרסום: מכשיר sk1 ב49 ש"ח בלבד – ברכישת זוג קוים סלקום או הוט מובייל – לרכישה ולמבצעים נוספים [email protected]

ג'וש גולדשמיד נבחר לתפקיד מנכ"ל המועצה לצרכנות * בעשור האחרון עבד גולדשמיד באגף התקציבים במנהל השלטון המקומי במשרד הפנים ולאחר מכן שימש כגיזבר מועצה אזורית שומרון (דה מרקר)

תחבורה

משרד האנרגיה הודיע כי מחיר הדלק ימשיך לעלות גם בחודש הבא, הלילה יעודכן מחיר הדלק ומחירו יעלה ב-14 אגורות לעומת החודש הקודם

אשדוד: גבר נעצר נוהג ברישיון שפקע לפני 26 שנים

עקב עבודות בנתב"ג: מטוסים ימריאו בגובה נמוך מעל כביש 1

כלכלה

בין המתמודדים על תפקיד מנכ"ל הבורסה: איתי בן זאב (ראש חטיבת שוקי הון בבנק לאומי ונציג לאומי בדירקטוריון הבורסה כיום) ועוזי דנינו (מנכ"ל אקסלנס) * בתגובה לשמועות הנוגעות לשמות שהודלפו, מסרה דוברת הבורסה: "צר לנו כי ניתנת במה לשמועות אשר כל תכליתן פגיעה בתהליך מינוי מנכ"ל, במועמדים ובבורסה עצמה. אנו נעדכן באופן שקוף ומסודר בעניין כאשר יתקבלו החלטות בנושא" (דה מרקר)

דירקטוריון דואר ישראל אישר את מינוי אלון וקסמן לתפקיד ראש מערך הנדל"ן של החברה * וקסמן יוביל את השבחת וניהול נכסי הנדל"ן של דואר ישראל שהיקפם מעל מיליארד שקל (טלנירי)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן