Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 02 בנובמבר, 2016

קז'ואל, נשות החופש, סקס, סמים ורוקנרול 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:45 קז'ואל Casual, ערוץ Hot פלוס 

סדרה קומית חדשה של הבמאי ג'ייסון רייטמן ("ג'ונו", "תלוי באוויר"), מאת היוצר זאנדר לימן – שזו סדרת הבכורה שלו – והמפיקות ליז טיגלאר ("חיים בלתי צפויים") והלן אסטברוק. את שני הפרקים האחרונים בעונה אף ביים כוכב "שנות הקסם" ו-"הנסיכה הקסומה", פרד סבאג'. Hulu החליטה לחדש אותה לעונה שנייה בת 13 פרקים עוד בטרם שודרו כל פרקי העונה הראשונה. כשנישואיה של ואלרי (מיכאלה ווטקינס, "סאטרדיי נייט לייב", "דיברנו מספיק" ויוצרת הסדרה "על הספסל") מתפרקים אחרי שבעלה עוזב אותה לטובת בחורה צעירה יותר, היא מוצאת עצמה לבד עם בתה המתבגרת לורה (טארה לין בר, "God Bless America", "היפים והאמיצים"). השתיים עוברות להתגורר עם אחיה של ואלרי, אלכס (טומי דיואי, "מינדי", "שוב בן 17"), מייסד אפליקציית היכרויות שמתייחס לאהבה – ולחיים בכלל – באופן מאוד קז'ואלי. אחרי 16 שנות נישואין, ואלרי נאלצת לחזור שוב לעולם ההיכרויות ומגלה שהרבה מאוד השתנה מאז ימי רווקותה – אבל שדברים רבים נותרו בדיוק כפי שהיו. את הוריהם של ואלרי ואלכס מגלמים פרנסס קונרוי ("עמוק באדמה", "אימה אמריקאית") ופרד מלמד ("הדיקטטור", "יהודי טוב"). לצידם מככבים גם אלייזה קופ ("הכל לטובה", "על הספסל"), אלישה בואי ("ריי דונובן", "פעילות על טבעית 4"), ניאשה האטנדי ("סופר הצללים") ופטריק האוסינגר ("אחת שיודעת"). ציון איי.אם.די.בי.: 7.6/10, עגבניות רקובות: 88%/100%, טי.וי.קום: 8.4/10, מטה-קריטיק: 77/100

21:00 נשות החופש | Women of Freedom, ערוץ Yes דוקו 

לפני למעלה מ-40 שנה, שמעה הבמאית עביר זיבאק-חדד, בעיר הולדתה נצרת, סיפור מצמרר: סבתא טפטפה לאוזן של נכדתה הצעירה כספית וכך הרגה אותה. הסיבה: כבוד המשפחה. אחרי עשרות שנים שהסיפור הזה לא נותן לה מנוח, יוצאת עביר לפרק את המושג 'רצח על כבוד המשפחה', מושג מכובס שנותן כביכול לגיטימציה מוסרית למה שהוא, בפשטות, רצח. היא שָׁבה לעיר הולדתה, נוסעת ברחבי הארץ ובשטחי הרשות הפלסטינית, ומלקטת שיחות ווידויים דרמטיים של נשים שחיות תחת איום לרצח; של נשים ששרדו נסיון רצח והצליחו להימלט; של עובדות מוקד הסיוע לנשים מאויימות; ואפילו של רוצח שהביע חרטה. כך היא חושפת באומץ את המבנה החברתי והפוליטי שגם מאפשר את מעשי הזוועה עצמם, וגם מאפשר לגופי השלטון והשיטור להעלים עין. במסגרת המסע המטלטל, פוגשת עביר גם את הנשים שהחליטו להתקומם ולעשות מעשה, למרות סכנת החיים הכרוכה בכך: לזעוק את זעקתן, להפגין, לעשות שינוי. ישראל, 2016.

23:00 סקס, סמים ורוקנרול 2 | Sex&Drugs&Rocl&Roll 2, ערוץ Yes Oh 

עונה שנייה לקומדיה מבית היוצר של דניס לירי ובכיכובו, עבור רשת FX. ג'וני רוק (לירי), הזמר הראשי של The Heathens, להקת רוק מצליחה מסוף שנות ה-80, שהתפרקה אחרי הוצאת תקליט אחד בלבד, בעיקר בגלל סגנון חייו הראוותני והמוגזם, מנסה לחזור לסצינת המוזיקה, 25 שנים לאחר מכן. הוא קיבל הזדמנות שניה כשביתו המנוכרת ג'יג'י (אליזבת גיליאס) עברה לניו יורק כדי לנסות את מזלה כמוזיקאית. ג'וני איחד את הלהקה, וג'יג'י החליפה אותו בתור זמרת ראשית. רוק חווה את האתגר שבלהיות כוכב רוק מזדקן בנוף המוזיקלי העכשווי, העמוס בהיפ הופ ובפופ, וגם בתחושה החדשה הנלווית לזה שאכפת לו ממישהו פרט לעצמו, עכשיו כשג'יג'י חזרה לחייו. חברו הטוב של רוק הוא "פלאש" (ג'ון קורבט, "סקס והעיר הגדולה"), הגיטריסט של הלהקה, שבימים אלו מנגן בהופעותיה של לא אחרת מאשר ליידי גאגא.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן