Skip to content

שלישי 01 נובמבר 2016 (מהדורת הבוקר)

כותרות המהדורה בגין לנתניהו: החוק שנועד להכשיר מאחזים יגרום לישראל נזק בינלאומי (פוליטי) * הפלסטינים בקמפיין: על בריטניה להתנצל (מדיני) * יוניליוור מעלה מחירים ע"י הקטנת מוצרים (צרכנות) התחזית היום (שלישי): מעונן חלקית עד מעונן ותחול ירידה נוספת בטמפרטורות. גשמים מקומיים ירדו בצפון הארץ ובמרכזה. ייתכנו סופות רעמים בודדות בעיקר בצפון הארץ. ינשבו רוחות ערות. […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כותרות המהדורה
בגין לנתניהו: החוק שנועד להכשיר מאחזים יגרום לישראל נזק בינלאומי (פוליטי) * הפלסטינים בקמפיין: על בריטניה להתנצל (מדיני) * יוניליוור מעלה מחירים ע"י הקטנת מוצרים (צרכנות)

התחזית

היום (שלישי): מעונן חלקית עד מעונן ותחול ירידה נוספת בטמפרטורות. גשמים מקומיים ירדו בצפון הארץ ובמרכזה. ייתכנו סופות רעמים בודדות בעיקר בצפון הארץ. ינשבו רוחות ערות. בדרום ייעשה אביך וייתכן אובך במרכז. צפת 18 מעלות; חיפה 23; ירושלים 21; תל אביב והמרכז 24; שפלה 25; באר שבע 26; אילת 28.
הלילה: לרוב מעונן. גשמים מקומיים, ברובם קלים יוסיפו לרדת מצפון הארץ ועד לצפון הנגב. בהרים יוסיפו לנשב רוחות מערביות ערות. בדרום עדיין ייתכן אובך. צפת 12 מעלות; חיפה 18; ירושלים 12; תל אביב והמרכז 20; שפלה 19; באר שבע 15; אילת 18.
יום רביעי: מעונן חלקית ותחול ירידה קלה נוספת בטמפרטורות אשר תהיינה נמוכות מהרגיל לעונה. בשעות הבוקר עדיין יתכן גשם מקומי קל.
יום חמישי: נאה, תחול עלייה בטמפרטורות והן תהיינה רגילות לעונה.
יום שישי: מעונן חלקית ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

פוליטי

תאגיד: יו"ר ועדת הכנסת סיכם עם ראשי הוועדים ברשות השידור על מתווה התייעלות
שופטים: לקראת החלטת הוועדה למינוי שופטים: שקד מקדמת ביטול הווטו של שופטי העליון בבחירת שופטים
– ח"כ ביתן הגיש הצעת חוק פרטית לביטול התאגיד
חוק ההסדרה: בגין לנתניהו: החוק שנועד להכשיר מאחזים יגרום לישראל נזק בינלאומי * חבר הכנסת ביקש מראש הממשלה לא לקדם את החוק להלבנת מאחזים ואמר כי הוא יפגע במפעל ההתנחלויות. * נתניהו: בשלב זה החוק אינו מקודם, אם נחדש אותו אשקול את כל השיקולים (הארץ)

מדיני

הפלסטינים בקמפיין: על בריטניה להתנצל * אש"ף משיק קמפיין הסברה שנועד ללחוץ על בריטניה להתנצל על הצהרת בלפור ולהכיר במדינת פלסטין (ערוץ7)
ארדן ביקר ברוסיה ונפגש עם מפכ"ל משטרת מוסקבה ונציגי הממשל * ארדן למקביליו הרוסים: אסור להפוך את האינטרפול לפוליטי

חוץ

המלחמה הקרה: רוסיה: "לא מעוניינים בהחמרת היחסים עם ארצות הברית"
הבחירות בארה"ב: לאחר חידוש החקירה: סקר NBC: קלינטון מובילה על טראמפ ב-5% ; על פי סקר רויטרס, חקירת ה-FBI לא השפיעה על המרוץ, אך סקרים אחרים מצביעים על צמצום הפער ■ טראמפ: "קלינטון הביאה את זה על עצמה"
– ויקיליקס: בכירה במפלגה הדמוקרטית ששימשה ככתבת CNN הדליפה לקלינטון שאלה שעלתה במהלך עימות מול ברני סנדרס בנושא משבר המים בפלינט
– קלינטון: מברכת על החקירה של ה-FBI, בטוחה שאין כאן כלום * משרד המשפטים האמריקני: נקדיש את כל המשאבים לחקירת המיילים של קלינטון
– עוזרת בכירה של קלינטון השאירה מידע מסווג ללא פיקוח במלון
– דיווח ב"וול־סטריט ג'ורנל": גורמים במשרד המשפטים ניסו למנוע את חקירת קרן קלינטון
– ניו יורק טיימס: טראמפ התחמק מתשלום מס בשיטה מוטלת בספק
– מדענים אמריקנים: טראמפ התקין שרת אינטרנט לתקשורת מוצפנת עם גורמים ברוסיה
– ראש הבולשת התנגד לפרסום ההאשמות נגד רוסיה בגין מעורבותה בבחירות
– מטה קלינטון נגד ראש ה-FBI: "חסר אחריות וחוטא במוסר כפול"
– גורמים במפלגה הדמוקרטית תובעים את טראמפ: "מנהל קמפיין של הפחדה"
בוסניה: 7 בני אדם נשלחו מאסר בגין הצטרפות לדאעש
בריטניה: נגיד הבנק המרכזי מארק קרני, הודיע לשר האוצר כי יאריך את כהונתו בשנה עד ל-2019 כדי לנווט את הכלכלה בתהליך הברקזיט
סוריה: האו"ם: פגז נורה לעבר משרדי הארגון במערב חלב
סין: סין חשפה את מסוקי החמקן שברשותה בפעם הראשונה
דרום קוריאה: אישה נעצרה בחשד לגרימת משבר נשיאותי

חדשות

אושר בכנסת: ניצולי שואה הזכאים לקצבה יקבלו תוספת של כ- 1,200 ש"ח בחודש
חשד: שוטרי מצ"ח לקחו שוחד מפלסטינים * שלושה שוטרים צבאיים נעצרו בחשד שנהגו לקחת מפלסטינים תושבי הכפר בית צירה ממתקים, שתייה, סיגריות ואולי גם כסף מזומן (חדשות10)
ההגנה ביקשה לשחרר את החייל היורה – אזריה למעצר בית, התביעה סירבה בתוקף
100 שקל קנס למי שלא ידליק אורות גם ביום

צרכנות

יוניליוור מעלה מחירים ע"י הקטנת מוצרים: אחרי הקפצת מחיר הקרמבו ודליפקאן, יוניליוור מקפיצה את מחיר שוקולד קליק * מקור בשוק: "כשחברה מחזיקה מעל 50% בקטגוריה, היא עושה מה שהיא רוצה" * יוניליוור: "אנו שמחים שציבור הצרכנים מביע אמון במוצרי החברה. יוניליוור תמשיך לפעול תמיד לטובת צרכניה, לרבות בהצגת חדשנות רבה, שיפור האיכות והפרופיל התזונתי של מוצריה" (גלובס)
פרסום ושיווק
קוקה-קולה: שלי שמיר-קינן מונתה לסמנכ"לית השיווק * תחליף את אלון זמיר שפורש בתום 7 שנים והוביל מספר מהלכי שיווק בולטים, בהם "קמפיין השמות" והשקת פיוז טי והפיכתו למוביל הקטגוריה * בשש השנים האחרונות שימשה שמיר-קינן כסמנכ"לית השיווק של חברת נביעות. קודם לתפקידה בנביעות שימשה כסמנכ"לית השיווק של קרלסברג ישראל (דה מרקר)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן