Skip to content

בוקר קטלני בכביש 6 – שני הרוגים בכביש 6 ופצועה קשה ב"ציר המוות" בפתח תקווה

בבוקר שאחרי דו"ח המבקר על המחדלים בכבישים: אירעו 2 שתאונות קשות. ב-6:25 נמסר למד"א כי רכב התנגש ונלכד מתחת למשאית שעמדה בשול הדרך בכביש 6 - שניים נהרגו ואחד נפצע קשה- 4 דקות לפני כן: בת 28 נפצעה קשה בציר המוות פתח תקווה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעוד אנו מעכלים את דו"ח מבקר המדינה , שוב אנו מתעוררים לעוד בוקר קטלני בכביש 6. כארבע דקות אחרי שדווח הבוקר (רביעי) על תאונה קשה בה פגע אוטובוס בהולכת רגל (27) ברחוב ז'בוטינסקי בפתח תקווה ופצע אותה קשה, התקבל דיווח על תאונה קטלנית בכביש 6 .
ב- 06:21 נמסר למד"א מרחב ירקון על הולכת רגל אשר נפגעה מאוטובוס בדרך זאב ז'בוטינסקי, המכונה גם " ציר המוות " בשל ריבוי התאונות שגבו חיי אדם, בסמוך לקניון הגדול בפתח תקווה.
4 דקות לאחר מכך, בשעה 06:25 נמסר למד"א מרחב ירקון על רכב פרטי שהתנגש ונלכד מתחת למשאית בכביש 6 סמוך למחלף חורשים לכיוון צפון.

התאונה בכביש 6 (חדשות לפני כולם)
התאונה בכביש 6 (חדשות לפני כולם)

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזנקו למקום העניקו טיפול רפואי לשלושה פצועים קשה אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותם של שניים מהם בשנות ה 30 לחייהם. הפצוע השלישי פונה במצב קשה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית לבית החולים בלינסון שפתח תקווה.
שתי תאונות שמתרחשות פחות מ 24 שעות מפרסום דו"ח מבקר המדינה בו קבע המבקר כי "הרשויות כשלו בהגנה על הולכי הרגל ".
מפרטי חקירה ראשונים של התאונה בכביש 6 עולה כי נוהג רכב ככל הנראה סטה מנתיבו, התנגש בחלקה האחורי של משאית כשזו חנתה על פני שול הכביש בשל הצורך לחיזוק המטען על ידי הנהג. כתוצאה מהפגיעה הקשה נלכד הרכב הפוגע מתחת למשאית יחד עם הנוסעים. משטרת התנועה הגיעה לזירה והחלה במלאכת איסוף הנתונים וחקירת האירוע .
פרמדיקית מד"א בירן בר, שהגיעה למקום וטיפלה בפצועה, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו על הכביש, סמוך למדרכה, צעירה בהכרה מלאה סובלת מפגיעה רב-מערכתית. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותה במהירות לבית החולים במצב קשה".
קטע הכביש בין מחלף נישונים עד מחלף אייל נחסם לתנועה בשל התאונה הקטלנית , נוצרו עומסי תנועה ונהגים הופנו לדרכים חלופיות .

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן