Skip to content

חשד: החדיר כדורי שינה למזון בתו ואנס אותה כשהיא מעורפלת חושים

האב החשוד נעצר זמן קצר לאחר שבתו כיום בת 23, התלוננה נגדו בגין המעשים שהחלו לכאורה כשהייתה בת 15. בחיפוש בביתו נמצאו חבילות של כדורי הרדמה, אותם על פי החשד נהג האב לשים במזון ובשתיית הבת. בית המשפט האריך את מעצרו ביום אחד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב בית שמש בשנות ה-50 לחייו נעצר אתמול (שלישי) בחשד כי ביצע עבירות אינוס בבתו (בת 23 – נכון להיום), תוך ערפולה על ידי כדורי שינה, במשך תקופה ארוכה. האיש הובא להארכת מעצרו והוצא צו איסור פרסום על שמו, לבקשת פרקליטו.

ארכיון- אילוסטרציה
ארכיון- אילוסטרציה

בתחנת בית שמש הוגשה אתמול תלונה על ידי צעירה כבת 23, שסיפרה כי אביה נהג לאנוס אותה ולבצע בה עבירות מין מאז היותה בת 15. מיד לאחר הגשת התלונה, איתרו החוקרים את החשוד בביתו בעיר ועצרו אותו לחקירה.

בחיפוש בביתו נתפסו מספר חבילות של כדורי הרדמה , אותם, על פי החשד, נהג האב לשים במזונה של בתו, ומאוחר יותר נהג להיכנס לחדרה, בעת שהייתה מעורפלת חושים ולבצע בה את זממו. החשוד, נחקר במשטרה וקישר עצמו להאשמות המיוחסות לו.  כאמור, הוא נעצר, והובא היום בפני בית משפט השלום בירושלים לדיון בהארכת מעצרו. בית המשפט האריך את מעצרו ביום אחד.
עורך הדין ארנון איתן, המייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את החשוד אמר בתגובה: "החשוד עבר לפני כשנה אירוע מוחי וכתוצאה מכך סובל מלקות ונכות. לצערנו משטרת ישראל פגעה בזכויותיו הבסיסיות של החשוד לרבות מניעת הזכות להיוועץ עם עורך דין".  ביהמ״ש קיבל את טענתנו לגבי משך המעצר והורה על הארכת המעצר ביום אחד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן