Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 05 בנובמבר, 2016

לינדון ג'ונסון והמאבק לזכויות האזרח, כבר מתגעגעת, משחקי שלטון, סטפ אפ 5: הכל הולך, הגולדברגים 4, משפחה מודרנית 8, כוננות עם שחר, הטנור, לילה ואיב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

13:00 לינדון ג'ונסון והמאבק לזכויות האזרח | What The Hell Is The Presidency For? LBJ's Battle For Civil Rights, ערוץ ההיסטוריה 

ספיישל המגולל את סיפור מאבקו של נשיא ארה"ב לינדון ג'ונסון לקידום זכויות האזרח בארצו, באמצע שנות השישים של המאה שעברה, בעיקר בזכות יכולת תמרון פוליטית אגדית ושיתוף פעולה הדוק עם מנהיג התנועה לזכויות האזרח, ד"ר מרטין לות'ר קינג. בזכות מיומנותו וניסיונו הרב כפוליטיקאי, בשילוב קסמו האישי המיוחד, הצליח ג'ונסון לגרום לאישרור של 262 חוקים בפרק זמן של 72 חודשים, לרבות חוק זכויות האזרח וחוק זכות ההצבעה, שישנו את אופייה ועתידה של ארה"ב לעד. התעודה כוללת הקלטות אודיו של שיחות שנערכו בין הנשיא ג'ונסון ללות'ר קינג, סרטונים נדירים בצבע וראיונות עם היסטוריונים ומומחים לנושא. קריינות: השחקן אנתוני מאקי (שגילם את דמותו של לות'ר קינג בסרט של HBO: "לאורך כל הדרך").

13:20 כבר מתגעגעת | Miss You Already, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 04 בנובמבר, 2016, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

13:45 משחקי שלטון | The Ides of March, ערוץ ההיסטוריה 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 22 באוקטובר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ לייפטיים

15:15 סטפ אפ 5: הכל הולך | Step Up 5: All In, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 05 ביוני, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes2
18:15 הגולדברגים 4 | The Goldbergs 4, ערוץ Yes קומדי 

עונה חדשה לקומדיה המתרחשת בשלהי שנות ה-80. גם העונה הזאת נפתחת בפרק מחווה לסרט ענק משנות השמונים – והפעם "מועדון אחרות הבוקר".

19:05 משפחה מודרנית 8 | Modern Family 8, ערוץ Yes קומדי 

הקומדיה המצליחה שבה בעונה חדשה. ספוילר – במהלך הקיץ בילתה משפחת דאנפי בניו יורק ולקראת הנסיעה הביתה, מחליטים הילדים בנפרד וההורים בנפרד, להישאר ולגנוב עוד קצת זמן בעיר האורות. משפחת פריצ'ט נסעה לחתונה משפחתית בחוארז שבמקסיקו, אך מפגש מפתיע עם סוניה אחותה של גלוריה, מוביל לפיצוץ מתבקש, וגם ביקורם של קאם, מיטש ולילי בקנזס סיטי, הופך במהרה לאיזור אסון… כעת חוזרות שלוש המשפחות הביתה ומתאחדות לקראת יום האב. העונה עושה הסדרה היסטוריה טלוויזיונית כשהיא מלהקת את השחקן הילד הטרנסג'נדר הראשון בטלוויזיה – ג'קסון מילארקר בן ה-8 אשר יגלם את החבר של לילי.

22:00 כוננות עם שחר | Zero Dark Thirty, ערוץ לייפטיים 

מותחן עוצר נשימה המתאר את הרקע לתפיסתו של מנהיג אל קאעידה, בן לאדן, לאחר מצוד שהתפרש על פני עשור שלם, מהתקפות ה-11 בספטמבר ועד למותו בידי לוחמי קומדו ימי אמריקנים במאי 2011. במרכז הסרט סוכנת CIA, שמוצבת בפקיסטן, תופסת את ההובלה על המאמץ המודיעיני שמוביל בסופו של דבר לאיתורו של בן לאדן. עם:ג'סיקה צ'סטיין. בימוי: קת'רין ביגלו. ארה"ב, 2012. ליהוק איכותי ובימוי מסוגנן – אלה נקודות האור העיקריות בסרט. אבל העיקר – סיפור לכידתו והריגתו של בן לאדן, נטול מתח, אקשן והפתעות… ציון: 
 
22:00 הטנור The Tenor, ערוץ Yes3 

סיפור אמיתי של זמר אופרה צעיר, הכובש בכשרונו את במות אירופה ויפן. עולמו מתהפך כאשר מתגלה בגרונו גידול סרטני, וניתוח שמציל את חייו נוטל ממנו את הדבר החשוב לו מכל – קולו. בעידודו של האיש שגילה אותו, הוא יוצא לחפש אחר פתרון שיחזיר לו את היכולת לשיר. שחקנים: יו-ג'י טה, יוסוקה איסייה. במאי: קים סאנג-מן. דרום קוריאה, 2015. ביצוע מגושם ומביך לסיפור מעניין. למעט המוזיקה, התסריט והבימוי כושלים. ציון: 

22:00 לילה ואיב | Lila and Eve, ערוץ Yes4 

דרמת מתח המגוללת את סיפור היכרותן של שתי נשים: ליילה, אימא לבן שנרצח, מצטרפת לקבוצת תמיכה ופוגשת את איב, אישה חזקה וכריזמטית שמציעה לעזור לה לאתר את הרוצחים. יחד הן יוצאות למסע של נקמה וגאולה. שחקנים: ויולה דיוויס, ג'ניפר לופז. במאי: צ'רלס סטון. ארה"ב, 2015. סרט עם תסריט שמנסה להפתיע, אך נכשל בכל מהמורה. שחקניות טובות שמתבזבזות בבלאגן. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן