Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 08 בנובמבר, 2016

ארה"ב באקסטרים, פלורידה, רייק 4, חוף האקסים 5
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

11:20 ארה"ב באקסטרים Extreme Frontiers USA, ערוץ הטיולים 

צ'רלי בורמן – הרפתקן וכוכב הסדרות "קנדה באקסטרים" ו-"דרום אפריקה באקסטרים" – יוצא למסע אופנועים נוסף והפעם ברחבי ארה"ב. בורמן וחבריו יחלו את ההרפתקה בהוואי, משם ימשיכו לאלסקה, ירדו אל החוף המזרחי והמדינות הדרומיות, יסיירו במפרץ מקסיקו, ירכבו במעלה הרי הרוקי ויסיימו בלוס אנג'לס.

22:00 פלורידה Floride Florida, ערוץ Yes3 

גבר כבן 80 שלמרות שהוא עדיין מלא קסם ובריא פיזית, מוחו הולך ודועך. לאחר שעוד מטפלת עזבה אותו בעקבות האשמות חסרות שחר, נשארת רק בתו הבכורה לדאוג לשלומו, וזאת למרות שהיא עסוקה מעל הראש בניהול המפעל המשפחתי. אך הוא לא מודאג וממשיך להשקיע את מיטב מרצו בתכנון הנסיעה לפלורידה, לבקר את בתו הצעירה. שחקנים: ז'אן רושפור ("בעלה של הספרית"), סנדרין קיברליאן. במאי: פיליפ לה גיי. צרפת, 2015.

22:00 רייק 4 | Rake 4, ערוץ Yes Oh 

קליבר גרין שלאחרונה נראה כשהוא נסחף על ידי בלון פורח אל קו השמיים של סידני, עומד להתרסק בחזרה אל כדור הארץ, במובן המילולי והמטאפורי, ישירות אל חיקו הקריר של עברו. במנוסתו מנקמה בטוחה, הוא מגיע אל עיירה כפרית שקטה, בה הוא נתקל בחברי קהילה מסוייגים בראשותו של כומר קשוח וביתו הפלרטטנית, אך במהרה הוא יאלץ לברוח שוב, אל עיר החטאים. אבל סידני מתגלה פעם נוספת כעיר אפלה: איומי טרור ואובדן האמון בראשויות החוק גרמו לה להפוך למקום קשה, וכשקליבר מגיח בסופו של דבר, הוא חוזר אל אופיו המקורי- מוקסם על ידי נשים יפות, מפותה על ידי תהילה ויין ושמח למחות נגד מוסכמות חברתיות שנראות לו משעממות או בורגניות מידי. ועדיין, בתוך כל זה, הדבר שהכי משפיע עליו הם קשרי משפחתו: רגשותיו לאשתו לשעבר וונדי ולבנו פאז. האם יצליח להישאר דמות קבועה בחייהם או שגם הפעם אופיו יהיה חזק ממנו?

22:10 חוף האקסים 5 | 5 Ex on The Beach, ערוץ MTV 

עונה חדשה לריאליטי השידוכים. ארבעה רווקים וארבע רווקות מבלים את חופשת הקיץ שלהם בגן עדן שמשי ומחפשים אחר אהבה בכל המקומות הנכונים. ישנה רק בעיה אחת. כל אחד מהמשתתפים מלווה באקס שלו, הנמצא שם על מנת לנקום או כדי להצית מחדש את האהבה שכבתה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן