Skip to content

איטליה בטוב טעם

רשת טיב טעם חוגגת את חודש איטליה בנובמבר, החגיגה האיטלקית תתקיים בשיתוף עם ישרקו (חברת אחות) אשר מייבאת מגוון רחב של מוצרי מזון איכותיים וייחודיים הישר מאיטליה. טיב טעם מבטיחה להעניק חוויה ייחודית המשלבת מבצעים אטרקטיביים על מוצרי המזון תוצרת איטליה, הגרלות טיסה לאיטליה, טעימות של מאכלים ויינות איטלקיים' בסניפים תציע מתכונים של מנות נבחרות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כשאני חושבת איטליה מיד צצה בדמיוני חגיגה קולינרית של אוכל טוב, מתכוני פסטות, פיצות, מאפים, גלידות ייחודיות, שילוב יינות איטלקיים וכמובן גבינות איטלקיות משובחות כמו פרמזן ומוצרלה.
המטבח האיטלקי רענן, מגוון ורב טעמים, המושפע מחומרי גלם איכותיים המתאים לאופי המקום ומתבסס על מסורות עתיקות של עמים שחיו באיטליה לאורך ההיסטוריה. המטבח מחולק לפי אזורים ומושפע במרכיביו מעונות השנה, האקלים והטעם המקומי.
במטבח האיטלקי ניתן לפגוש מתכונים מאכלים איטלקיים אופייניים לאזור כמו אוכל טוסקני, נפוליטני, וונציאני, תיבול ייחודי לפרובנס, לסיציליה.
בבישול האיטלקי נכרת השפעת מטבחים רבים כמו מטבח ים תיכוני, מטבח ערבי, יווני, טורקי, אירופאי (סלאבי נורמנדי) ואפילו בישול עברי עתיק.
כולנו יודעים כי אוכל טוב מתחיל תמיד מחומרי גלם טובים, עד לפני כמה שנים הזמנתי חומרי גלם כמו קמח, פסטות, גבינות ואפילו שמורי עגבניות וארטישוק מחברים באיטליה, ממתינה בחוסר סבלנות לחבילה שתגיע. לשמחתי רשת טיב טעם הרימה את הכפפה והיום ניתן למצוא הכל ברשת, זמין לכל אחת.
בחודש נובמבר מקיימת רשת טיב טעם, בשיתוף עם ישרקו (חברה אחות), אשר מייבאת מאיטליה מגוון רחב של מוצרי מזון איכותיים וייחודיים .חגיגה איטלקית בטוב טעם, שתעניק חוויה ייחודית המשלבת מבצעים אטרקטיביים על מוצרי המזון תוצרת איטליה, טעימות של מאכלים ויינות איטלקיים בסניפים, באתר ובסניפים יציעו שפע של מתכונים איטלקיים ייחודיים ולא מוכרים.

צילום: אסף לוי
צילום: אסף לוי

עבורי זהו חודש הצטיידות במוצרים האיטלקיים הייחודיים במחיר אטרקטיבי לחברי המועדון ולכן שמתי לב למגוון מבצעים שווים:

  • רוטב פסטה מגוון טעמים של המותג גראפלו 1+1 מתנה
  • מגוון פסטות קפואות של המותג סורג'יטל קנה 1 השני ב- 50% הנחה
  • שמן זית של המותג צ'יריו 750מ"ל ב- 28.90 ₪ במקום 34.90 ₪
  • חומץ יין אדום/לבן של המותג צ'יריו 9.90 שח בלבד
  • סלמי טוסקנה/מילאנו במשקל של מעדני מזרע רק 9.99 שח ל- 100 גרם,
  • מגוון פסטות של המותג גראפלו 500 גרם קנה 2 יחי' + 1 מתנה
  • מורטדלה איטלקית של מעדני מזרע 100 גרם המחיר 3.99₪ ל- 100 גרם
  • גבינת פרמז'נו רג'אנו במשקל 12.59 שח ל- 100 גרם,
  • גבינת טלג'יו במשקל המחיר 13.59 ₪ ל- 100 גרם
  • יין קיאנטי קלאסיקו 750 מ"ל המחיר 59.90 ₪

בקצרה, החודש, כך גיליתי, ישנם הרבה מבצעים ששווה להגיע לסניף טיב טעם הקרוב לביתכם ולהצטייד במגוון מוצרים איכותיים.  צריך לזכור תמיד – "כשחומרי הגלם טובים, לא צריך להתאמץ כדי להכין ארוחה טובה" ובטיב טעם תמצאו את הכי טוב, הכי איכותי.

הפסטות האיכותיות
הפסטות האיכותיות

עוד גיליתי כששוטטתי בסניף, כי בטיב טעם לא הסתפקו בלהביא לנו את המוצרים הכי איכותיים  אלא שהם החליטו לפנק אותנו בגדול.  בשיתוף פעולה עם חברת הנסיעות דיזנהאוז טיב טעם מקיימים הגרלה שווה בהחלט הגרלה של 15 טיסות יחיד לאיטליה! *לחברי מועדון ומצטרפים חדשים.
מועד ההגרלה יתקיים בין ה 3/11 עד 28/11. זכאים להשתתף חברי מועדון ומצטרפים חדשים שיבצעו קניה מעל 99 ₪ .
בכל קניה נוספת ניתן להירשם שוב להגרלה ולגדיל את סיכויי הזכייה. בנוסף, במסגרת שיתוף הפעולה עם דיזנהאוז במהלך החודש יינתנו הטבות בלעדיות לחברי מועדון טיב טעם בהזמנת חופשות בחברת דיזנהאוז למגוון יעדים באיטליה.
לסיכום, אני ממליצה לכם להגיע לטיב טעם ולהצטייד בשפע מאיטליה. כי לא בכל יום יש חגיגה צבעונית כזו של מוצרי איכות במבצעים.

מוצרי איכות איטלקיים
שפע מוצרי איכות מאיטליה
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן