Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 09 בנובמבר, 2016

ספיישל אמריקה מלמעלה, ג'יין הבתולה 3, מלכות הצעקה 2, משבר הגבולות באירופה, האקסית המטורפת 2, אלמנטרי 5
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 אמריקה מלמעלה – ספיישל Aerial America – Specials, ערוץ הטיולים 

סדרה המספקת מבט ממעוף הציפור על נופיה הקסומים של היבשת. כל ספיישל יתמקד בתמה גיאוגרפית אחרת ויסקור אותה באופן מרהיב ומאיר עיניים: העיירות הקטנות המעניינות ביותר בארה"ב; אתרי צילום מפורסמים בהוליווד; פאר ההנדסה והבניה בדמותם של פסלי ענק, גשרים מפורסמים ואנדרטאות; פלאי הטבע של ארה"ב, הסיפור הגיאולוגי מאחוריהם ועוד.

21:15 ג'יין הבתולה 3 | Jane the Virgin 3, ערוץ Yes דרמה 

עונה שלישית לדרמה הקומית בכיכובה של ג'ינה רודריגס ונציגתנו בהוליווד יעל גרובגלס. ספוילר – העונה החדשה עתידה לעסוק בהתבגרות: מייקל שרד ככל הנראה את מתקפת הירי שהותירה אותנו במתח בסוף העונה הקודמת ומצוי בתרדמת, כמו כן, נגלה מיהו אבי תינוקה של סיומרה והאם היא תמשיך את ההריון? ולאחר שזכתה בילד משל עצמה, האם ג'יין תזכה באח או אחות? אורח מוכר מגיע למלון מהרבלה – השחקן ריקרדו צ'אברייה, המוכר כקרלוס סוליס מ"עקרות בית נואשות" , יצטרף לסדרה כאקס מיתולוגי של סיומרה, שם יתכן שיפגוש מאחורי המצלמה גם את אשתו לשעבר בעקרות, אווה לונגוריה המביימת את פרקי הסדרה העונה. השחקן מיילס גסטון וילנואבה – שזהו שמו האמיתי ("צעירים חסרי מנוח", "ימי חיינו") מצטרף לסדרה בתפקיד סאם, בחור שג'יין היתה מאוהבת בו בעבר, וחוזר לחייה. האם סאם עתיד להפוך את המשולש –ג'יין, רפאל ומייקל – למרובע?

22:00 מלכות הצעקה 2 | Scream Queens 2, ערוץ Yes דרמה 

פרודיית האימה הקומית המופרעת מהיוצרים של "Glee" ו-"אימה אמריקאית", חוזרת בעונה חדשה, שמתרחשת הפעם בבית חולים לימודי בעל עבר רדוף רוחות שרצח נוראי, מסתורי ומצחיק יתרחש בין כתליו. אל העונה החדשה שבות אמה רוברטס ("אימה אמריקאית: פריק שואו", "הצעקה 4") כשאנל אוברלין, ושתי חברותיה השאנליות:אביגייל ברסלין ("מיס סאנשיין הקטנה") ובילי לורד ("מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר") ששוחררו מהמוסד אליו נשלחו וכעת לומדות בבית הספר לרפואה. עוד חוזרות ג'יימי לי קרטיס ("מלכת הצעקה") כקאתי מאנץ, הדיקנית לשעבר שרכשה את בית החולים במטרה לטפל במקרים הקשים ביותר ולתקן את המערכת הרעועה שלו, ליאה מישל ("Glee") בתור הסטר אולריך, כוכבת הפופ קיקי פלמר ("הסקס של מאסטרס"), ניסי נאש ("מחזיקות מעמד"), וצ'אד רדוול. אל העונה החדשה מצטרפים ג'ון סטאמוס ("צער גידול בנות") בתפקיד ד"ר ברוק הולט, איש הזאב והריבועים בבטן טיילור לאוטנר ("דמדומים") בתפקיד ד"ר קאסידי קסקייד.

22:00 משבר הגבולות באירופה | The Long Road – Europe's Border Crisis, ערוץ Hot8 

XXXXX

כתב ה-BBC, ג'ון סוויני, מביא את סיפור הפליטים הסורים בדרכם הארוכה לאירופה. הוא מצטרף אל האנשים העושים את הדרך מהאי היווני קוס אל עבר הגבול האוסטרי עם הונגריה. סוויני פוגש משפחות שנמלטו מהטרור בסוריה, פליטים שהופרדו מיקיריהם, בניהם ילדים וקשישים הנאלצים לצעוד ברגל למקום מבטחים. דרך נסיעות ברכבת ובאוטובוסים הוא מביא את סיפורם של אלה המבקשים חיים אחרים. BBC ,2015.

22:45 האקסית המטורפת 2 | Crazy Ex-Girlfriend 2, ערוץ Yes דרמה 

הקומדיה המוזיקלית הכי חמודה שיש, שנוצרה על ידי רייצ'ל בלום, שמככבת בתפקיד הראשי, שבה בעונה חדשה. ספוילר – לאחר שבסיום העונה, רבקה שכבה עם ג'וש שזה עתה נפרד מבת זוגו ולנסיה, והתוודתה בפניו שעזבה את חייה כדי להיות לידיו, בפתיחת העונה נמצא את רבקה מפוייסת יותר ושלמה עם עצמה לאחר שכל הקלפים הונחו על השולחן, אבל האם תזכה בג'וש? מה שבטוח זה שצפויות לה עוד הרפתקאות מטורפות ומשעשעות המלוות בשירי מחזות הזמר (וגם שיר פתיחה חדש! שישקף את השינווי בחייה של רבקה) ובינתיים, גרג נעלם, פולה מתחילה להבין מדוע היא כל כך אובססיבית בנוגע לחיי האהבה של רבקה ודריל וג'וש הלבן מנסים לנווט את מערכת היחסים החדשה שלהם.

22:45 אלמנטרי 5 | Elementary 5, ערוץ Yes אקשן 

עונה חדשה לעיבוד המודרני לעלילותיו של הבלש שרלוק הולמס. ספוילר – בעונה החדשה שרלוק ימשיך לעסוק בפתרון הפשעים הכי מסובכים, בעוד ווטסון תפגוש פציינט מעברה כמנתחת (נלסון אליס, לפאייט מ-"דם אמיתי") אסיר משוחרר, ותעזור לו בשיקום.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן