Skip to content

החלום הרטוב של הימין הישראלי

תמה סדרת השעשועים להמונים. טראמפ סיפק את הסחורה. קילל, צעק, גידף, השמיץ, שיקר והשמיץ נשים. הבלונדיני צבוע השער, גבר על כל מתנגדיו המחוייטים והמשעמממים וזכה בפרס. בימין הישראלי הוזים, מביטים ורואים חלום רטוב מתגשם. כעת כשהשועל הוא בעלי הכרם, הגנבים חוגגים, כעת אפשר לאכול ענבים וגם להרביץ לשומר - ואמרו: אמן. רק שלא נעתיק את […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מסתבר כי לעיתים המציאות עולה על הדמיון. מי העלה על דעתו שדמות גרוטסקית, פאתטית, מיליארדר שפשט רגל מספר פעמים על חשבון משלם המיסים האמריקאי, בעל שפה דלה ו-וולגרית, שביים את הופעותיו כתוכנית ריאליטי עלובה, תוקף ומטרידן מיני סדרתי, שוביניסט חזירי, משתמט מהצבא, חסר מוסר בסיסי וכבוד לזולת, יבחר לנשיא המעצמה החזקה בעולם.

מי האמין שדונלנד טראמפ, פופוליסט שמתאים את דבריו למה שהקהל יאהב, אדם שהבטיח ושיקר ביודעין שיחזיר את התעשייה לארצות הברית (כמו תעשיית הרכב והטלוויזיות שפשטו רגל), שרכב על שנאת גלי זרים  וקרץ אל ה"גזע הלבן", שדווקא הוא יבחר לנשיאות ארצות הברית.  מי האמין?
כן, לפנינו עומד נשיא אמריקאי, שפעל כל ימיי חייו אך ורק לטובת הכוח והרווח האישי הפרטי שלו!.  אדם שהצהיר ונאם והוכיח קבל עם ועדה, לכל אורך הופעותיו כי הוא מזלזל בזולת, גזען ובעל יחס דוחה ומחפיר לנשים.
אדם שהבטיח כי יכניס לכלא את יריבתו .
אדם שכל מסע הבחירות שלו התבסס על שקרים, וגסויות.
מוסר?, צדק?, ערכים? הצחקתם אותו. לא בבית ספרו.
דווקא הוא נבחר להיות הנשיא ה- 45 של ארצות הברית. עובדה.

בימין חוגגים – אפשר להיכנס חופשי לכרם, לאכול ענבים ולהרביץ לשומר

לכן לא הופתעתי הבוקר לשמוע מי הזדרזו לברכו בישראל, אנשי הימין הסהרורי, כמו חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ ויואב קיש שהזדרזו לזמן את ישיבת שדולת ארץ ישראל כשהם מציינים בשמחה: "רעיון 2 מדינות ל- 2 עמים, נזרק כעת לפח סופית"

לא הופתעתי לשמוע את תגובות מנהיגי המתנחלים כמו ראש מועצת שומרון, ראש מועצת בית אל, ראש עיריית אריאל, ראש מועצת אפרת ואחרים בקרב הימין. כולם הזדרזו לברכו.
אני בהחלט מבין לליבם – הם כמוהו – חדורי מטרה, ולא משנה את הזכויות של מי הם רומסים בדרך. להם הוא מתאים. מבחינתם את הפלסטינים צריך לגרש ובאלו שיישארו לנהוג כמו גביר לנתיניו.   מבחינתם חייבת לקום כאן מדינת הלכה. מבחינתם החזון ההזוי של מהפרת עד החידקל, חייב לבוא לידיי מימוש.  אין ספק, נכון לעכשיו הם רואים בו בן ברית רציני לקידום מטרותיהם.

"אני מברך את דונלד טראמפ על בחירתו. זהו יום חג לא רק לארה"ב אלא גם למדינת ישראל ההתיישבות ביו"ש. זכתה בידיד אמתי.", אמר יוסי דגן, ראש מועצת שומרון, "במערכת הבחירות הבעתי בגלוי את תמיכתי בטראמפ כי זו הייתה שעה חשובה להתיישבות, לשומרון שזוכה כעת לנשיא אוהד ואוהב ישראל אשר תומך התיישבות בשומרון.

מי שכבר הצהיר בגלוי על תמיכתו בהתיישבות ומי שיועצו הבכיר דייויד פרידמן הצהיר בפנינו על תמיכתו לא רק בזכויות היהודים ביו"ש אלא אף בסיפוח יהודה ושומרון למדינת ישראל".

"אני מברך על הבחירה של דונלד טראמפ ומאמין שהוא יישם את ההבטחות שלו לגבי אי הקמת מדינה פלסטינאית והמשך הבניה בהתיישבות עם הדגש על אריאל", בירך אליהו שבירו ראש עיריית אריאל.

"אנו מצפים לשחר חדש על יחסי ארה"ב וישראל. בהם ינתן למנהיג ישראל לעשות מה שטוב לעם ישראל ומה שבחר העם בישראל ללא התערבות בוטה ועויינת מצד הממשל האמריקאי. זו ההזדמנות של ממשלת ישראל לחדש את הבניה ביהודה ושומרון ללא חשש.

אני קורא למר נתניהו להכות על הברזל בעודו חם ולאשר בניה של פרויקטים מוקפאים", אמר שי אלון, ראש מועצת בית אל.

"אני מזמין אותו לבקר ביהודה ושומרון לראות בלי מתווכים ובלי מניפולציות של אינטרסנטים את החיים באזורנו. נוכחותנו באזור היא המפתח להבטחת עתידם של מיליוני פלסטינים וישראלים גם יחד, השלום שכולנו מצפים לו יכול להגיע רק על ידי שיח והדברות", אמר עו"ד עודד רביבי, מועצת אפרת.

"אני בטוח שבתקופת כהונתך תמשיך לחזק את מעמדה וריבונותה של ירושלים כבירת ישראל ותעביר את שגרירות ארצות הברית לעיר. אני מלא ציפייה לתמיכתך בפעולותינו לבנייתה ופיתוחה של ירושלים"" הגיב ניר ברקת ראש עיריית ירושלים.

בערב צלצל בנימין נתניהו ראש הממשלה והזמין את טראמפ לישראל לאור ידידותם רבת השנים.
טראמפ הזמין את נתניהו לפגישה בארה״ב בהזדמנות הראשונה.
"ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם הנשיא הנבחר של ארצות הברית דונלד טראמפ", נמסר לציבור.

"ראש הממשלה נתניהו בירך את טראמפ על ניצחונו בבחירות ואמר לו כי אין לארצות הברית בעלת ברית טובה יותר מישראל.

שני המנהיגים שמכירים אחד את השני שנים רבות ניהלו שיחה חמה ולבבית.

בשיחה עלו גם סוגיות אזוריות. הנשיא הנבחר טראמפ הזמין את ראש הממשלה נתניהו לפגישה בארצות הברית בהזדמנות הראשונה."

ואיך לא? אנו שמכירים את הראש ורעייתו מבינים היטב את משפט המפתח לכל השיחה, זה  שהגיע בסופה: "ראש הממשלה נתניהו אמר לנשיא הנבחר טראמפ כי גם רעייתו שרה מצפה לפגוש אותו ואת רעייתו מלניה", לשון ההודעה.

לא יהיו שתי מדינות (איור: שרה פלד)
לא יהיו שתי מדינות (איור: שרה פלד)

מילות אזהרה לסיום- אנחנו לא רחוקים מבחירות בהן איזה אידיוט מתוכנית ראליטי כמו "הפח הגדול", או "היפה והג'חנון", יבחרו לראשות ממשלה.
רדידות, בערות, שנאת הזר, גזענות יהודית, שוביניזם חזירי וטפשות, יש לנו כבר כיום בכנסת ישראל.
חיים על חשבוננו עם סיגרים, בריכות שחיה ביתיות, הזמנת ארוחות בבתי מלון, מטוס פרטי ומיטה מעופפת, שחיתות, שקרים ונהנתנות חזירית – יש לנו בממשלה
תארו לעצמכם את חבר הכנסת אורן חזן כראש ממשלה.. אם לא נתעשת, אנחנו לא רחוקים.

13 Comments

  1. גידי
    13 בנובמבר 2016 @ 9:17

    עמית תראה כמה אתה הזוי… "אהההה אתה מדבר על מוסלמים? כל המוסלמים ? אז מי שבעצם אנטישמי זה אתה הרי אתה עושה הכללות ופונה לבני הגזע השמי (הערבים) מי מסית ? הערבים? " אתה למעשה בתגובה מצביע על כל כל, כל המוסלמים כרוצחים, בלי שאני אמרתי .האם בתת ההכרה שלך מסתתר אנטישמי קטן…?! לידיעתך מניסיון ערבים מעדיפים אותי כמי שאומר את דברו על מדינה יהודית !עם תושבים ערבים ,בלי להתרפס או להתבלבל . ולגבי המפגינים באמריקה …
    "איך זה שהם לא הרימו את קולם נגד נשיא שחור
    בשעה שהקהילה השחורה סופגת גזענות מטורפת
    איך זה שהם לא הרימו את קולם נגד נשיא דמוקרטי
    בשעה שאזרחי ארה"ב הולכים מדחי אל דחי בחסות הגלובליזציה
    כאשר מפעלים נעלמים להם ואזרחים אמריקאים נותרים ללא עתיד
    איך הם לא צעדו ברחובות לנוכח הסקסיזם של
    לא אחר מאשר בעלה של זאת שהם בקשו שתבחר
    איך הם לא צעדו ברחובות לנוכח שקריה והפקרותה בענין הבטחון הלאומי
    של זאת שהם בקשו שתבחר"

    • גידי
      13 בנובמבר 2016 @ 9:20

      שכחתי להוסיף שהדמוקרטית והמושחתת מדרבנת את תומכיה "להמשיך במלחמה עד שנשיג את מטרתנו"…

    • עמית מנדלזון
      13 בנובמבר 2016 @ 11:00

      שמע אתה כל כך צמוד לעיתונות היתראלית שזה מפחיד…. כן יצאו להפגנות ואפילו למהומות וכח התקיפות של שחורים, אזרחי ארה"ב לא הולכים מדחי אל דחי והמספרים של אובמה טובים לאין ערוך משל בוש, קיצוץ דראסטי באבטלי הגדלת התוצר הלאומי הורדת החוב, הורדת מספר האנשים ללא ביטוח, המפעלי הנעלמים אינם בעייה של אובמה לבד הם בעיה של הקפיטליזם בכלל, סקסיזם של ביל קלינטון ???? זה שהוא ביצע אקט מיני עם המזכירה שלו לא הופך אותו לסקסיט, אה כנראה איבדת את הזיכרון, איזה בעיית בטחון לאומי יש לארה"ב? המקסיקנים רוצים לכבוש אותה ?
      נו באמת גידי, גם את תדחוף חזק הבולשיט שאתה משחרר איננו נכנס לפאזל

      • גידי
        13 בנובמבר 2016 @ 11:47

        בטחון לאומי זה פולארד…30 שנה …מעמד הפועלים כולל השחורים והיספנים נתנו לו רוב !ראה תמונות הבוקר שריפת דגלי אמריקה שוד ביזה והרס ע"י האספסוף הבוקר באמריקה …!!!לפעמים אני אומר לעצמי איזה עיוור העמית הזה ,שום כלום לא לומד ,לא מתגמש ,יש לו תשובה לכל והמציאות מכופפת לאחלה חיים מדומיינים …! החיים שלו והאינטלגנציה שלו שבויים בתוך עולם מקביל ומסוכן.

        • עמית מנדלזון
          13 בנובמבר 2016 @ 15:31

          אני לא לומד ? אני לא מתגמש ? אני שראיתי הכל מבפנים ומבחוץ ? אתה בטח צוחק, כי מי מבין שנינו שקורא כל היום את אותה תעמולה ורואה הכל מצד אחד בלבד זה אתה ואתה זה שמתעקש .

  2. גורן
    11 בנובמבר 2016 @ 10:11

    אליק שלום אתה יודע מי נכנס לתבהלת כשנודע לו שדונאלד טראמפ נבחר לנשיא ארצות הברית הפלסטינאים אירן והשמאל הישראלי זה אומר כל מילה נוספת מיותרת

    • אליק מאור
      11 בנובמבר 2016 @ 12:41

      גורן – מובן שהדברים נעלמים מעינייך. כשאתה תומך בראש ממשלה תחמן, שקרן, מונופוליסט, תאב ממון וכוח, כזה שממנה גנב שהשתחרר מהכלא לאותה משרת שר שבאמצעותה גנב. כשאתה תומך במפלגה בה נמצא אדם שהשתמש בסמים, סיפק זונות וניהל קזינו הימורים וכך הלאה, ברור שנבצר מעיינייך לראות את הביזיון והזעזוע לצפות באדם, עבריין מין סדרתי, מעלימן מס ומשתמט משירות צבאי (רשימה חלקית), אשר נבחר לתפקיד המנהיג החזק בעולם. צר לי עליך גורן.

      • גידי
        11 בנובמבר 2016 @ 15:00

        אליק – העולם המדומיין והתובנות שלך לא מזיזות לאיש .בגלל השליטה בתקשורת ועיסוק בשטיפת מוח, הסתה המרדה והתחברות לאוייב.
        הָאִינְטֶרְנַצְיוֹנָל….
        עוֹלָם יָשָׁן עֲדֵי הַיְּסוֹד נחריבה…
        גורן – כל מילה בסלע.

        • אליק מאור
          11 בנובמבר 2016 @ 15:13

          גידי. העולם שלי מדבר על סבלנות וסובלנות, כבוד הדדי, תיעוב מגזענות, תיעוב משוביניזם חזירי והטרדות נשים. עולם שמדבר על הכרת האחר וסלידה מהומופוביה. זה העולם ה"ישן".
          בעולם שלך "החדש".. היינו…
          ראה שלטון הפשיסטים בגרמניה ובאיטליה וראה כיום שלטון רודנים באפריקה ובדרום אמריקה ואיך לא, ראה את קוריאה הצפונית.
          אז תודה, אבל לא תודה. אנחנו נאבק שזה לא יקרה כאן..
          נ.ב
          "הסתה והתחברות לאויב"?
          חוייכתי
          תמציא משהו חדש

          • גידי
            11 בנובמבר 2016 @ 15:42

            אליק הבעייה שלכם שאתם נותנים כבוד וסבלנות סובלנות לרוצחים מסיתים מושחתים ואנטישמים .עכשיו תלמדו שזונה כותבים עם זין.אתם דמוקרטים ונאורים בדיוק כמו המפגינים בתשלום עכשיו באמריקה.

          • עמית מנדלזון
            11 בנובמבר 2016 @ 19:37

            גידי מי נותן כבוד וסבלנות לרוצחים? אהההה אתה מדבר על מוסלמים? כל המוסלמים ? אז מי שבעצם אנטישמי זה אתה הרי אתה עושה הכללות ופונה לבני הגזע השמי (הערבים) מי מסית ? הערבים? הרי הטקסטים שלך הרבה יותר קשים מכל הסתה שבאה מכיוונים. מפגינים בתשלום? הלוואי שיום אחד מישהו יתבע אותך דיבה, על כל השטויות שאתה כותב מאות אלפים מפגינים ב-8 ערי ענק בתשלום? קשה לי להאמין שאתה מבין או מאמין במה שאתה כותב.

  3. אבנר
    10 בנובמבר 2016 @ 12:45

    בחירתו של טרמפ היא אכן בשורה רעה לעם האמריקני אבל חיובית לשמאל הישראלי.
    המשך שלטונם של אובמה וקלינטון היה משאיר את המצב במקומו- היה מאד נח לביבי שיש את השוט האמריקאי שמוחזק לו מעל הראש בבחינת "תחזיקו אותי".
    כיום ברור שממשלת הימין הקיצוני חופשית לעשות ככל רצונה – לספח את השטחים, להכריז מלחמה על איראן, לגרש את הערבים ולהגשים את כל חלומותייה. אם היא לא תעשה את זה – הרי ברור שזאת הודעה שאין לה באמת יכולת להתמודד עם המצב. ואם כן תנסה לעשות את זה, הדבר יהווה סיום המצב הנוכחי שכאמור היה מאד נוח לימין וכניסה לתהליכים חדשים שיהיו חייבים להגיע לפיצוץ שרק אחריו אפשר יהיה באמת לגשת לפיתרון אמיתי של הסכסוך.

    • אליק מאור
      10 בנובמבר 2016 @ 19:55

      אבנר, בתרגום סימולטני של דבריך: בכל רע, יש גם שמץ של טוב..

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן